KYSYMYKSIÄ ITSEARVIOINNIN AVUKSI

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Advertisements

Esimies verkossa Kevät 2013 PAOK paokhanke.ning.com #paokhanke (Twitter) facebook.com/PAOK-verkosto.
JÄTEVEDENPUHDISTUS JA ONGELMA JOKA RATKAISTAAN YHDESSÄ.
Jumalan kanssa.
Yhdistyksen toiminnan kehittäminen
Toimintaohjeet opelle
AKTIIVISEMPI ARKI Työpohjat oman arjen tarkasteluun.
Hetken kuluttua, sinulle avautuu taian maailma...
LÄHDETÄÄN KOKEILEMAAN!
ELINIKÄISEN OPPIMISEN AVAINTAIDOT
Turun normaalikoulu - opetussuunnitelmaa yhteisöllisesti
Avoimen yliopiston opiskelijapalautejärjestelmä Pedagoginen kahvila Hannele Sirkkanen Aikuiskasvatustieteen työharjoittelija.
OSAAMISEN TUNNISTAMINEN TYÖNHAUN POHJANA
Liikunnanopetuksen suunnittelu ja arviointi
Minä oppijana 1 ov..
Kanuuna seminaari Seinäjoki  Aiemmissa malleissa lähtökohta, jossa määriteltiin hyvinvoinnin esteitä, joita sitten voitiin ratkoa  Toimintavalmius.
Ajatuksia työpaikkaohjaajalle Hotelli-, ravintola- ja catering-alan opiskelijan ohjaamisesta ja motivoinnista työpaikalla.
OPISKELIJAA TUKEVA PALAUTE
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
Näyttely ja Kansio Pirjo Moilanen.
Arviointi kuullun ymmärtämisen opetuksen tukena
Taabor 2013 NU12. Arviointi  Mikä oli tämän ryhmän vahvuus tässä tapahtumassa?  Missä ryhmällä olisi ollut eniten kehittämistä?  Miten yhteistyö Nurmijärven.
Simulaattorikoulutuksen jälkipuinti – osa oppimisprosessia.
Analyysi Analyysi = kreik. irrottaa: hajottaa osiinsa, eritellä, jäsentää. voi käsitteellisesti tarkoittaa kahta erilaista asiaa: muotoanalyysi: miten.
Siivikkala, Metsäkylä, Viljakkala Opetuspäällikkö Leena Pöntynen
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
O PPILAITOKSEN ARVIOINTI 2014 Opiskelijakyselyn tulokset.
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Oppimisen tavoitteet ja osaamisen oivallukset SpiritUra -valmennuksessa Tavoitteeni - millaista muutosta tavoittelen valmennusprosessin tuloksena oman.
Metsänhenkeä etsimässä Prosessikuvaus Metsänhenki-naamiosta Katariina Kinnunen 2007.
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
Kirjasto avoimena oppimisympäristönä – Tiedonlähteitä.
OPISKELIJAN ITSEARVIOINNIN OHJAUS. ITSEARVIOINTI PERUSTUU SÄÄDÖKSIIN  opiskelijan itsearviointia säätelee laki ammatillisesta koulutuksesta (2005) 
Runo tekstitaidon kokeessa
Poimintoja Sanomalehti opetuksessa -kyselystä. Kartoitimme Sanomalehtien Liitossa opettajien kokemuksia sanomalehden opetuskäytöstä, Sanomalehtiviikosta.
Elina Kauhanen Vantaan ammattiopisto Varia, Talvikkitien toimipiste
Opettamisesta osaamiseen – kehittämisseminaari
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
KSP9 KIRJONTATEKNIIKAT
Kulttuurituottaja (yamk) opinnäytetyö: Seinäjoen kevytversio tilaaja- tuottajamallista Seinäjoen kaupungin kulttuuritoimen haaveena on olla joustava, muuttuvaan.
Haastatteluun valmistautuminen
Hyvä yliopisto-opetus – vastuullisen opettajan ja opiskelijan roolit Elin Fellman-Suominen Åbo Akademi Pedaforum
”Arviointi on kuin kamera, jolla voi ottaa kuvia osaamisen tasosta, oppimisprosessista tai opetuksen laadusta. Kuvat ovat usein luonteeltaan staattisia.
Korkeakouluopiskelutaidot 5 op Tutkinto-opetuksen seuraaminen
Kilpailijan starttikurssi
Toimintaohjeet opelle
MOTIVAATIO.
Tuottotehtävä tekstitaitokokeessa
Ops 2016 ja arviointi.
1 OpiPal opintojaksopalaute- järjestelmä Opiskelijan opas
Ops seminaari Askola.
Välipalaute Moduuli 3 Mitä tästä voimme oppia? Mitä parantaa?
Tiedonhaku Käänteinen Inkvisitio 11. (toiminta) 11 ● Itsearviointi ● Opiskelija pohtii mitä uusia asioita on oppinut kurssin aikana? ● Opiskelija pohtii.
Työssäoppimisen laajentaminen Määrällisesti Laadullisesti Testattuja toimintamalleja.
PurisProjekti TAVOITTEENA PAREMMAT OPPIMISTULOKSET JA VIIHTYISÄMPI KOULU.
Arviointi.
Opetussuunnitelmassa 2016
Joustavat oppimispolut
Järjestöt työnantajina
Ajan säästämiseksi suoritamme jatkossa palkkakeskustelut sähköisesti
Matkustusstrategian seurantaselvitys
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
Uusien opiskelijoiden aloitus, lukio
Uusien opiskelijoiden aloitus, lukio
Uskonto ja kriisit nuoren elämänkulussa
Partion johtamismallin avulla
Elintapaohjauksen toimintamallin ja palveluketjun kuvaus
Volitioprosessi, tahdon!
Arvioinnin linjaukset perusopetuksessa
209:my ois Otetaan koko Savonian opintosuunnitelmassa käyttöön toimintatapa, jossa opiskelija rakentaa itselleen oman virtuaalisen OIS-ympäristönsä. Se.
Esityksen transkriptio:

KYSYMYKSIÄ ITSEARVIOINNIN AVUKSI Ihmisen kasvu ja kehitys - Ryhmäsuoritus

Kysymyksiä itsearvioinnin avuksi : Millaisia ajatuksia opintojakso sinussa herätti? Mikä oli opintojakson tärkein anti sinulle, miksi? Miten olet mielestäsi saavuttanut opintojaksolle asetetut tavoitteet? Mitkä ovat mielestäsi työsi vahvuudet ja kehitettävät puolet? Miten arvioisit työskentelyprosessiasi (ja ryhmän työskentelyprosessia) ja työskentelytapojesi toimivuutta? Miten voisit vielä kehittää työskentelyäsi? Mihin haluaisit erityisesti tässä opintojaksossa palautetta? Ovatko tehtävänannon ohjeet selkeät ja riittävät? Miten tehtävänantoa/suoritustapaa voisi vielä mielestäsi parantaa ja kehittää? Miten arvioisit opintojakson lähteitä oppimisesi kannalta?

Palautteen saatuasi voit vielä pohtia itseksesi esimerkiksi seuraavia kysymyksiä: Miten koit työtäsi koskeneen palautteen? Oletko samaa mieltä opettajan antaman palautteen kanssa? (Jos jokin jää mietityttämään, voit ottaa yhteyttä palautteen antaneeseen opettajaan.) Miten työstäisit työtäsi eteenpäin? Miten voisit hyödyntää saamaasi palautetta jatkossa?