Tampereen ammattikorkeakoulu

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
OP1 –kurssi ykkösille •I koulupäivä  lukio-opiskeluun orientoituminen (osa I) 2h ryhmänohjaaja  kurssivalinnat ja kurssivalintaohjelma 1h opinto-ohjaaja.
Advertisements

Verkko-opetuksen laatutyöpaja Vopla-seminaari
 Jatkoa ESR-osarahoitteiselle AHOT korkeakouluissa -hankkeelle  Päätoteuttajana on Turun yliopisto  Osatoimijana kielten ja viestinnän jatkohankkeessa.
Osuuskunta mukana yrittäjyyskasvatuksessa Leena Varis
Opetusprosessi Opettaja TVT Yksittäisen kurssin tarkempi suunnittelu
1 Pohjois-Kymenlaakson etäopetushanke ja KymiPro-hanke: Ope verkossa? OPI06 Kuusaa-talo
Ammatillinen osaaminen ja TVT
Virtuaaliammattikorkeakoulu Liiketoiminnan kehittäminen tuotantorengas
Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Pirteä, kesäinen opiskelijoita paikalla, jossain kohti kuvaa.
Yksinäisestä propelipäästä yhteiseen tekijäporukkaan Joensuun seudun kansalaisopisto.
Verkko-opetuksen laadunhallinta yliopistoissa – millä toimenpiteillä yhdessä eteenpäin Janne Sariola, Annikka Nurkka, Sari Tervonen
Mikä on Peppi projekti ja miten se etenee?
Eurooppalainen kielisalkku ammattikorkeakoulussa
Rehori-instituutti Koulutus
AVOIN AMMATTIKORKEAKOULU Ammattikorkeakoulun koulutusmuoto, joka n parantaa opiskeluun osallistumismahdollisuuksia n parantaa työelämässä mukana olevien.
Kaustisen seutukunnassa on 29 erillistä perusopetuskoulua luokat perusopetuskoulua luokat 7-9 (yläasteet) 4 lukiota.
KORKEAKOULUJEN KIELTEN OSAAMISKUVAUSHANKE
TAMPEREEN AMMATTIKORKEAKOULU TAMK TAMKIN RESURSSIT opiskelijaa 187,29 milj. mk 31,5 milj. euro 18 koulutus- ohjelmaa henkilöstö opetushenkilöstö.
Verkkoympäristöt lähiopetuksen rinnalla/tukena
EAPE-kokonaisuuden toteutus Aloitus- seminaari I & II 8 h + 8 h Loppu- seminaari 8 h Työskentely ja ohjaus virtuaaliympäristössä.
Verkko-opetuksen laatuseminaari 10. 2
O PETUSMINISTERIÖ/Koulutus- ja tiedepolitiikan osasto/ Ammattikorkeakouluyksikkö/ Maija Innola/ as / /1. Tavoitesopimus Sopimuksen.
Mitä opetan ammatillisessa oppilaitoksesta? Tuija Saarimaa
Sotungin etälukio Täydennä päivälukion opiskelujasi etäkursseilla.
Tampereen aikuislukion etälukio Jaana Leppä vt. rehtori Tampereen aikuislukio Tampereen aikuislukio.
For learning and competence Virtuaalikyläseminaari Susanna Tauriainen.
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 5 VirtuaaliAMK - opiskelijan uusi mahdollisuus VirtuaaliAMK - opiskelijan uusi mahdollisuus Annina Korpela, tiedottaja Kehittämisyksikkö.
Opiskelun ja opetuksen tukipalveluiden arkkitehtuurin ”Tvärminnen risti”
Korkeakoulujen ja opetus- ja kulttuuriministeriön yhteinen tieto- hallintohanke, jota CSC koordinoi RAkenteellisen KEhittämisen Tukena TIetohallinto Sanastotyön.
Birgitta Varjonen Työpaja 2. Korkea-asteen ohjaus Johdantopuheenvuoro: Ohjaus palvelujärjestelmänä Oped-Exo Opintojen ohjauksen kehittämishanke.
Käyttäjän tunnistaminen, eKortti ja TAMK
Opetussuunnitelmaviestinnän kohderyhmät ja viestinnän kohdistaminen (ryhmätehtävä)
KUILUSTA YLI - tukipalvelut tietoverkkopohjaisen oppimisympäristön käyttäjille Turun yliopiston täydennyskoulutuskeskus Jennie Stenbom
KAJO - Kasvatustieteen joustava monimuoto-opetus: Yhteistyöllä laatua VKK-päivät Eetu Pikkarainen.
Verkkomateriaalin tuotanto - Teemu Kerola Teemu Kerola Interaktiivisen verkkomateriaalin tuotantoprosessi TKTL:llä (IVT) Taustoja Interaktiivinen.
Virtuaali-informaatikkojen tapaaminen Tampere,
HAKA-projekti VirtAMK-seminaari HAKA Käyttäjän tunnistus yli korkeakoulurajojen VirtuaaliAMK-seminaari Mikael Linden,
Tampere Virtuaali AMK-seminaari Elsa Kallio1 Kokemuksia ja realismia tietoverkko-opetuksesta Elsa Kallio Oulun seudun ammattikorkeakoulu Tekniikan.
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Elektroniikan valmistuksen koulutus- ja koetehdas ELECTRIA
5/2004 CIMO Ulkomaisille opiskelijoille annettavan suomen kielen opetuksen kehittäminen Opetusministeriön toimeksiannosta CIMO asetti lokakuussa 2003 työryhmän.
Virtuaaliopetus Hämeen ammattikorkeakoulu Mustialassa Kohderyhmän näkökulmasta hyvät perusedellytykset tietoverkkojen hyödyntämiseen opetuksessa Opettajilla.
Ajatuksia AMK-opintoihin valmentavan koulutuksen sisällöistä Metropolia / Riitta Metsänen.
Copyright VirtuaaliAMK 1 Verkkokirjastopalvelut osana Virtuaaliammattikorkeakoulua –projekti Kaisa Rissanen Ammattikorkeakoulukirjastojen johtajien kokous.
Opettaja ja kansainvälinen PBL –perustainen verkko-opetus Irmeli Ahonen THM, fysioterapeutti
KASSU LIVES – Kasarminmäki Living Lab
Alueellinen yhteistyö e-oppimisen tutkimuksessa ja käytännön verkko-opetuksessa Seppo Pohjolainen & Tuuli Haapala ITK’02 Areena
50 vuotta Nummi-Pusulan lukio. Nummi-Pusulan lukio sijaitsee Lohjan Nummella, Saukkolassa ”Ykköstien” varrella – lähes Lohjan keskipisteessä. Nummen ja.
Juha KnuuttilaSivu 1 VERKKO-OPETUSPALVELUT – KEKKO Strategia ja yleinen kehittäminen: koulutuspalvelupäällikkö Mauri Kantola.
Tiedonhaku Käänteinen Inkvisitio 11. (toiminta) 11 ● Itsearviointi ● Opiskelija pohtii mitä uusia asioita on oppinut kurssin aikana? ● Opiskelija pohtii.
Kaivoshankkeen integrointi opetukseen Ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opettajien neuvottelupäivät –
Mitä ylioppilaslakki vaatii ja tarjoaa Marjaana Herlevi, Tampereen yhteiskoulun lukio Seppo Linnaranta, Tampereen lyseon lukio.
YAMK vahvaksi TKI vaikuttajaksi Työpaketti 1 Työelämää uudistavat ja TKI –toimintaa edistävät oppimisympäristöt.
SEMINAARI Eija Kumpulainen Oulun normaalikoulun lukio.
Vertaiskoulutuksen suunnittelu ja toteutus. Mitä on vertaiskoulutus? Opettajille annettavaa yksilöllistä tvt-koulutusta, jossa otetaan huomioon opettajan.
Avoin tulevaisuus? Kaikille avoimia korkeakouluopintoja
Tasavirta-koulutus Imatra 7.10., 8.10., ,
Logistiikkakoulutus Keski-Suomessa
Verkko-opetuksen käyttö opettajankoulutuksessa
Ammattikorkeakoulujen yhteiset verkostohankkeet
Erilaisia toimintamalleja oppimisympäristön käyttöön
Ammattikorkeakoulujen TKI-toiminnan tilastolukuja 2012–2016
Seurakuntaharjoittelut, työelämäyhteistyö ja ops2015
Hanke
Osaajia työelämään -verkko-oppimisympäristö
Työpaikkaohjaajakoulutuksen kehittäminen Huippu –hankkeessa 2017
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Kauppatieteet Tampereen yliopisto
Omaopettajatoiminta Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa
TEEMARYHMÄ LUONTO- JA SEIKKAILUKASVATUS
Esityksen transkriptio:

Tampereen ammattikorkeakoulu helena.tirronen@tpu.fi VIRTUAALI AMK Tampereen ammattikorkeakoulu helena.tirronen@tpu.fi 1/17/2019 TAMK/helena.tirronen@cs.tpu.fi

WebCT:n käyttö TAMK:ssa http://newton.tpu.fi:8900 Opettajien WebCT-koulutus (67) TAMK:n WebCT-kurssit (58) Yrityskoulutus 1/17/2019 TAMK/helena.tirronen@cs.tpu.fi

Opettajien WebCT-koulutus 1999 - 2000 WebCT-ympäristö Multimediaosaaminen Verkkopedagogiikka 1/17/2019 TAMK/helena.tirronen@cs.tpu.fi

WebCT-käytön tehostaminen Vain osittain käyttöön lähiopetuksen monimuotoistamiseen Tukiopetus alkuun avuksi opettajille käyttöönottoon ja sisällön tuotantoon Osaamistyöparit Tiimit Opiskelijat mukaan Opiskelijan opastus WebCT-kerhot 1/17/2019 TAMK/helena.tirronen@cs.tpu.fi

WebCT:n käyttö omassa opetuksessani Lähiopetus Monimuoto-opiskelu Etäopiskelu Yrityspilotti 1/17/2019 TAMK/helena.tirronen@cs.tpu.fi

DEMOESITYKSIÄ TAMK Kiitos! 1/17/2019 TAMK/helena.tirronen@cs.tpu.fi

1/17/2019 TAMK/helena.tirronen@cs.tpu.fi