Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Rehori-instituutti Koulutus 5.6.2007
Leena Hiltunen
2
Päivän agenda Kampusversion käsikirjoittaminen
ydinainesanalyysi mitä halutaan miten jäsennetään käsitekartta -> OPPIMISPOLKU miten opetustuokiot etenee lähiopetuksen jaksottaminen ja teemoittaminen käsikirjoitus Verkko-opetuksen käsikirjoittaminen
3
Ydinainesanalyysi KURSSI TÄYTYY TIETÄÄ
Ydinaines, jonka hallitseminen on välttämätöntä jatkon kannalta ja jonka ymmärtäminen mahdollistaa syventävän / laajentavan tiedon hankkimisen HYVÄ TIETÄÄ Täydentävä tietous, joka lisää teoreettisia yksityiskohtia ja selventää harvinaisempia sovelluksia KIVA TIETÄÄ Erityistietämys, joka syventää jonkin alueen hallintaa Tieteellisen osaamisen näkökulmasta Ammatillisen osaamisen näkökulmasta
4
Käsitekartta / Oppimispolku
ISO
5
Kampusopetuksen käsikirjoittaminen
Miten opetustuokio etenee sisällön teemoittaminen / jaksottaminen sisällön esittäminen (kalvot, taululle, ...) opetusteot – mitä opettaja tekee (luento, alustus, ....) oppimisteot - mitä opiskelijat tekee (kuuntelee, osallistuu, ...) oppimistilanteeseen liittyvät oppimistehtävät toivottu vuorovaikutus aikataulutus
6
Verkko-oipetuksen käsikirjoittaminen
Mitä lähiopetuksesta voidaan hyödyntää verkko-opetuksessa luentojen ja opetustilanteiden videointi lähiopetuksen korvaaminen verkko-opetuksella (esim. vuorovaikutus)
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.