10 hyvää syytä mainostaa radiossa!

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Sanomalehti mainonnassa
Advertisements

SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Kokemuksia ja kommentteja arvioinnista Rehtori Maija Vehviläinen Lahden Diakoniasäätiö Lahden diakonian instituutti.
Soveltava Liikunta Kemin kaupunki LIIKUNTAPALVELUT/ Maarit Hast 2011 Liikuttaako meitä mikään? Soveltavan liikunnan lähtökohdat.
Mainonnan vaikutuskeinoja
Martti Kivioja Työmarkkinatutkimus 2014 Yrittäjyyskatsaus.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
HÄVIKKISMEINAARI YLIJÄÄMÄ RUOKAA KÖYHILLE VAI KAATOPAIKALLE.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Suomi 2B Häät Millaiset ovat traditionaaliset häät sinun kotimaassa/kulttuurissa? Milloin häitä juhlitaan? Ovatko häät kirkossa vai maistraatissa.
Miten viestiä medialle partiosta? Laura Aimola Miten viestiä medialle partiosta? / Lippukuntapäivä
FORUM Rengasfoorumi 2011 Jarmo Nuora JOHDATUS TALVIKAUDEN RENGASTURVALLISUUTEEN Jarmo Nuora, puheenjohtaja Autonrengasliitto ry Rengasfoorumi.
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
Sosiaalinen media Sofia Husso Tyrnävä. Mitä se on.
{ Meidän päiväkodin digistrategia Case: Jyväskylän kaupunki ja eHipsu-hanke Meidän päiväkodin digistrategia.
Opetusteknologia. Kysymykset Voisitko kertoa työstäsi? Kytöharju työskentelee Tampereen yliopiston tietohallinnossa. Onko työsi mielestäsi mielenkiintoista?
Keskustele kaverin kanssa:
Viestinnän tilanne kesä 2016
Ompeluseurat kouluissa
Mikkeli Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
KLUBIEN JULKISUUSKUVA - Tilanne
HAALARIMERKKI- KOKEILU
Terveysviestintä Viestintää, joka liittyy terveyteen ja sairauteen, niiden tutkimiseen ja hoitoon. Keino välittää terveystietoa ja pitää yllä julkista.
Nuorten työpaja Tyttösalibandyseminaari
Verkoston ulkoisvaikutukset
Fyysisen aktiivisuuden lisääminen oppilaitosten arjessa
Yritys ja markkinointi mediassa
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Mitä erityistä saat Innokylästä? Verkkopalvelu
HERKKYYSKAUSIVALMENTAJA
Työhyvinvointia järjestötyöpaikoille
Yrityksen kilpailijat
Instagram.
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Minä yhdistelmäajoneuvon kuljettajana Teemu Viljamaa.
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Tiivistelmä 6. Sähköteho ja energia
Mikä Change Day? Change Day on työkalu kohti parempia palveluita
Paljon on jo tehty… Työmarkkinoilla Poliittisella puolella
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Laadukasta pesulapalvelua
Finna Aineistotyyppityöpaja
Palauta 4 tehtävää, Viimeistään klo 23
Mikä on S-Business-kortti?
Strategiset ohjelmat hyvinvointia rakentamassa - kommenttipuheenvuoro Tilaajapäällikkö Taru Kuosmanen T A M P E R E E N K A U.
Facebook JYTY-koulutus
Kirjastoauto.
Silmäluomileikkaus Cityklinikka - silmäluomileikkaus
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
X-breikki: LIIKKUVA AMIS SAKU ry.
Opintopsykologi Katja Hietanen
- ja tähän mahdollinen ala
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
Ystävänpäivän kampanja 2019 Info vapaaehtoisille
SUOMEN SUURIN JA TEHOKKAIN
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon toiminnan suunta vuoteen 2020
Sanomalehdet voidaan jakaa: paikallis-, maakunta- ja
Mikä Paltamo-mallissa kannustaa – ja mikä ei?
” Tarinoita kaveruudesta TUNTI 1
Muista … läpi vuoden, olla kiitollinen siitä, mitä sinulla on…
Televisio Televisiosta on monissa maissa tullut nopeasti tärkein joukkotiedotusväline. Mitä etelämmäksi menneen, sitä tärkeämpi mainosväline televisio.
Etsivän nuorisotyön koordinaatiotoiminta
Monetising mobile customer’s perceived value
” Tarinoita kaveruudesta TUNTI 1
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tervetuloa uuteen PowerPointiin
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Markkinointi - tuote/tuotevalikoima
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Dos and don’ts #effiefinland #sanomista
Esityksen transkriptio:

10 hyvää syytä mainostaa radiossa! Radio on todellista suusta-suuhun-markkinointia: Suusta-suuhun markkinointi, tehokkaimpia myynnin ja mielikuvien välittämisen välineitä on myös radion vahvuus. Radio toimii tiedon välittäjänä; viesti luotettavalta ja läheiseltä kaverilta. Radio on brandinrakentaja: Radio on tehokas brandinrakentaja, joka toistaa tehokkaasti televisiossa aloittamaasi brandiviestiäsi. Radio- ja TV-mainonnan yhdistelmää onkin pidetty usein tehokkaimpana mainontamuotona, eikä syyttä! Radio on helppokäyttöisin media: Radiota osaa käyttää jokainen ja sitä voi myös käyttää jokainen. Radioita on joka puolella. Radio ei myöskään ole mikään vaikea mainontamedia, vaan erittäin helppo ja tehokas. Radio on todellinen massamedia: Kaupallisen radion avulla tavoitat lähes 2 miljoonaa suomalaista - joka päivä, viikkotasolla yli kolme miljoonaa. 15-45 vuotiaista suomalaisista yli 55% kuuntelee radiota päivittäin, keskimäärin yli kaksi tuntia päivässä. Radio on selektiivinen: Radiolla tavoitat massat tai pienen rajatun kohderyhmän aivan tarpeesi mukaan. Radio toimii tehokkaasti valtakunnallisesti ja vie viestin eteenpäin paikalliselle tasolle lähemmäs ostopäätöstä. Radio on loistava väline brandisi kattomainontaan ja tehokas myynninlisääjä jälleenmyyjillesi. Radio on aina paikalla: Radio on koko päivän siellä missä ihmisetkin: kotona, autossa, työpaikalla, kesämökillä, veneessä, asuntovaunussa. Radio kulkee ihmisten mukana. Radio toistaa tehokkaasti: Toisto kasvattaa brandisi tai kampanjasi huomioarvoa. Radiolla toistaminen on helppoa ja kustannustehokasta. Radio on joustava: Radiolla reagoit nopeasti muuttuviin markkinoihin, tapahtumiin ja kilpailuun. Radiolla saatat erikoistarjouksesi kuluttajien tietoon nopeammin kuin millään muulla medialla. Radiolla voimaa tapahtumamarkkinointiin: Radiolla on mielettömästi liikkeellepanevaa energiaa! Paikalliset, alueelliset tai valtakunnalliset tilaisuudet - niihin saat ihmiset liikkeelle radiolla. Radio on lähinnä ostotapahtumaa: Radio on yleensä viimeisin ennen itse ostotapahtumaa seurattu media. Siksi radio toistaa hyvin niin brandisi viestiä kuin kehottaa asiakkaita tulemaan juuri sinun myymäläsi ovelle. (Lähde: www.rabfin.fi) JHS 30.12.2018 Johanna Heinonen-Salakka 12.2.2002