Miten hyödynnetään Keravalla? Palaveluvaaka.fi Miten hyödynnetään Keravalla? Marja Veikkolainen marja.veikkolainen@kerava.fi www.kerava.fi
Miten aloitettu tietojen täydentäminen ? Mitkä sote-rekisteristä ajetuista palvelupisteistä on asiakkaiden kannalta keskeisiä palvelupisteitä ? www.kerava.fi
Onko palvelupisteen nimi asiakasystävällinen? Tarkistetaan ja täydennetään palvelupisteiden tietoja ylläpidä tietoja välilehdeltä. Onko palvelupisteen nimi asiakasystävällinen? Mitä tietoja kannattaa palveluvaakaan täyttää vs. mitä tietoja omilta verkkosivuiltamme löytyy palvelusta? www.kerava.fi
Mitä tietoja vähintään täytetään palvelupisteistä Tarkista nimi, tarvitaanko käyttäjä ystävällisempi? Merkitse palvelupisteen tyyppi Kopio lyhyt palvelupisteen kuvaus kerava.fi verkkosivuilta Lisää käyttäjäryhmät Lisää verkkosivu, josta löytyy lisätietoa Lisää kuva jos sellainen on Lisää palvelut välilehdelle palveluluokituksen mukaiset palvelut
Tarkasta lopputulos
Miten motivoivat asiakkaita antamaan palautetta Tarkoitus ottaa kerätä vuonna 2016 asiakaspalautetta Keravan terveyspalveluista Palveluvaaka-verkkopalvelun kautta Valitaan asiakaspalautteen keruu kuukausi, jolloin vastaanotoilla asiakkaille jaetaan tietoa Palveluvaaka- verkkopalvelusta. Pyydetään asiakkaita antamaan palautetta joko omalla mobiililla, tietokoneella tai terveyskeskuksen itsehoitopisteen tietokoneella THL ajaa raakadatan asiakaspalautteista valitulta ajanjaksolta Keravan omaan käyttöön. –> Asiakaspalautteita käytetään toiminnan kehittämisen tukena. www.kerava.fi