Miten hyödynnetään Keravalla?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kiinteistöveroprojekti Tilanne: huhtikuu 2013
Advertisements

Jos tarvitset opastusta, piirisi tunnuksen tai Sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä Merja Munkki, p Ongelmatilanteissa,
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Portal-ohje opiskelijoille. 2 Kirjaudu sisään tunnuksella ja salasanalla. Portaliin kirjauduttaessa käytetään samoja tunnuksia kuin muihin VAMKin IT-järjestelmiin.
KIRJASTO EH 03/2004 Maakuntakirjastojen PallasPro-suunnitteluseminaari Työryhmä: Selvitys elektronisten aineistojen yhteiskäytön pelisäännöiksi.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Oppijan verkkopalveluiden hyväksymistestauksen raportointiohje Testitapauksen raportointi Havainnon raportointi.
Palveluhakemiston prosessit Marketvisio Oy1.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Oppijan verkkopalveluiden hyväksymistestauksen testausohjeet Yleisohjeet testaukseen Havaintoraportin täyttäminen.
KESÄTYÖSETELI 2011 HML kaupungin maksama tuki työnantajalle, joka palkkaa vuosina syntyneen hämeenlinnalaisen nuoren kesätyöhön kesätyösetelillä.
Kuinka rakennan Semppi-terveyspisteen? Semppi on kaikille avoin, maksuton terveyspiste, jossa on tutkittua tietoa terveydestä ja vinkkejä oman terveydentilan.
Kuinka liittää sähköposti Fronteriin?
Stadia-Dehko. Taustaa Vuonna 2001 aloitettiin diabeetikoiden hoidonohjaukseen keskittyvä moniammatillinen valinnainen opintojakso Opintojakson tavoitteena.
Internet-projekti - MUM2TM Heikki Hietala Jukka Mutikainen TIKO – Malmi
MONIALAINEN LIIKKUVA TUKI HAJAUTETTUUN ASUMISEEN Arviointityöskentely
Klubin arvojen määrittelyprosessi. Arvoprosessi Klubin tulee selvittää itselleen miksi arvot ovat tärkeitä. Arvoja ei kannata pohtia vain siksi, että.
Kansalaisen asiointitili asiakkaan näkökulmasta Sähköisen asioinnin tietoturvallinen viestintäkanava kansalaisen ja viranomaisen välillä. Osa Suomi.fi-portaalia.
Kuinka tehdä blogi o365:ssä
Kansallisen käyttäjäkyselyn tuloksista yleisissä kirjastoissa Kirjastotoimen johtaja Pirkko Lindberg Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto
FinELib-aineistohankinta Asiantuntijaseminaari Paula Mikkonen Suunnittelija, FinELib.
KATY Eli Kuopion Autoteknillinen Yhdistys ry Eli Kuopion Autoteknillinen Yhdistys ry Perustettiin vuonna 1935.
Opintokohteista Uusien opintokohteiden päivämääristä: Uuden opintojakson ja -kokonaisuuden voimassaolon alkupäiväksi annetaan sen lukuvuoden alkupäivä,
Verkko-opetuksen laatukäsikirja Kristiina Karjalainen, Ulla Ritvanen Erika Löfström Laadun teoriasta käytäntöön työpajat
Verkko-opetuksen laadunhallinta- ja laatupalveluhanke (Vopla) Helsingin yliopisto, Kuopion yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Verkko-opetuksen.
Käyttäjäkysely osana Lahden kaupunginkirjaston palautejärjestelmää Jari Tyrväinen Kirjastotoimen apulaisjohtaja Kansallisen käyttäjäkyselyn keskustelu-
Verkko-opetuksen laatukäsikirja ja verkostotoiminnan laatu Annika Evälä, Kristiina Karjalainen SVY-yhdyshenkilöpäivä
WebOodiKURSSIPALAUTE Laura Vuorinen Opiskelijarekisteri.
TX00AA09 Mediatekniikan projekti 6 op. Tavoitteet Tavoitteena on tehdä vaativa mediatekniikan alaan liittyvä projekti, jossa käytetään mahdollisimman.
Omahoitopolut.fi ja sähköinen hoitoon hakeutuminen Anu Suurnäkki, projektipäällikkö, THL Riitta Lehtonen, IT-palvelupäällikkö, Eksote.
Työnhaku TE-toimistossa Tehtäviä. Kuinka TE-palvelujen asiakkaaksi kannattaa ilmoittautua? Mistä päivästä lähtien työnhaku astuu voimaan? Mitä kannattaa.
Oppilaiden ja huoltajien osallisuus hyvinvoivassa koulussa Marja Kannisto Yhteisöpedagogi YAMK, AmO.
Asiakaspalvelu 2014 Asiakaspalvelujärjestelmä (Tiivistetty kuvaus)
SOTET Tuloskortin seuranta 4/2016. Asiakkaan palvelukokemus ja osallisuus
FINELI: VERKKOPALVELUN KONSEPTI Työpaja klo 9-12.
Nuorten hyvinvoinnin indikaattorit Jenni Similä Suunnittelija.
Nutitilastot.fi Nuorten tieto- ja neuvontatyön tilastointiin tarkoitettu sovellus.
Sosiaali- ja terveydenhuollon palveluluokitus (avattu ) Johanna Eerola, Marja Veikkolainen1.
SOTE-organisaatioihin liittyviä käsitteitä keskustelun pohjaksi
Turvallisuusluvan ja luvan muutosten hakeminen Säteilyturvakeskuksesta Hakemuslomakkeet Säteilyn käyttö teollisuudessa, tutkimuksessa, opetuksessa, tuote-
Ajankohtaista Julkaisufoorumista
Toimintamallien kuvaamisen ja esittämisen haaste Innokylässä
Yleistä opintokohteista
Matematiikan YO (uudistetut ohjeet ).
Perusterveydenhuollon avosairaanhoidon käyntien käyntisyyt
Tilitoimistoille Työseuranta Ja Tuntikirjanpito.
Luokan nimi, numero Opettaja Ryhmän jäsenten nimet
Hoitopaikanvalinta.fi Verkkopalvelun kehittämistyö – missä mennään?
Tietoturva.
Digimatka vuodesta 2014 nykyhetkeen
3 Tiedonhaku Sanahakupalvelut.
Maakunta/hankkeen nimi Lisätietoa hankkeen toiminnasta
Opettajan nimi | kurssin numero
Käyttäjäkysely ja glögi -iltapäivä
Työnantaja: Näin haet korvausta työterveyshuollon kustannuksista verkossa 2018.
Uusi Celianet ja Celian muuttuneet käytännöt kirjastoissa
Mitä ovat verkkopalvelut?
Minna Joensuu/ Espoon kaupunki
Liikunta- ja nuorisopalvelut
Elintapaohjauksen toimintamallin ja palveluketjun kuvaus
TILAVARAUSOHJELMAN KÄYTTÖÖNOTTO
Saatteeksi PP-pohjan käyttäjälle
Opintopolku-info
If Yrityskansio Työtapaturmista ilmoittaminen
Lasten ja perheiden palvelut: tiedotettavat asiat
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Yli 6000 jäsentä
Historiamme Välitavoite Välitavoite Välitavoite Tänään Välitavoite
Mitä Opiskelijan tulisi tietää lukioon tullessaan
Omavalvonta -työpaja THL:ssa
Kykyrin käyttö palvelusuunnittelun etukäteismateriaalina
HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYSTÄ
Minna Joensuu/ Espoon kaupunki
Esityksen transkriptio:

Miten hyödynnetään Keravalla? Palaveluvaaka.fi Miten hyödynnetään Keravalla? Marja Veikkolainen marja.veikkolainen@kerava.fi www.kerava.fi

Miten aloitettu tietojen täydentäminen ?     Mitkä sote-rekisteristä ajetuista palvelupisteistä on asiakkaiden kannalta keskeisiä palvelupisteitä ? www.kerava.fi

Onko palvelupisteen nimi asiakasystävällinen? Tarkistetaan ja täydennetään palvelupisteiden tietoja ylläpidä tietoja välilehdeltä. Onko palvelupisteen nimi asiakasystävällinen? Mitä tietoja kannattaa palveluvaakaan täyttää vs. mitä tietoja omilta verkkosivuiltamme löytyy palvelusta? www.kerava.fi

Mitä tietoja vähintään täytetään palvelupisteistä Tarkista nimi, tarvitaanko käyttäjä ystävällisempi? Merkitse palvelupisteen tyyppi Kopio lyhyt palvelupisteen kuvaus kerava.fi verkkosivuilta Lisää käyttäjäryhmät Lisää verkkosivu, josta löytyy lisätietoa Lisää kuva jos sellainen on Lisää palvelut välilehdelle palveluluokituksen mukaiset palvelut

Tarkasta lopputulos

Miten motivoivat asiakkaita antamaan palautetta Tarkoitus ottaa kerätä vuonna 2016 asiakaspalautetta Keravan terveyspalveluista Palveluvaaka-verkkopalvelun kautta Valitaan asiakaspalautteen keruu kuukausi, jolloin vastaanotoilla asiakkaille jaetaan tietoa Palveluvaaka- verkkopalvelusta. Pyydetään asiakkaita antamaan palautetta joko omalla mobiililla, tietokoneella tai terveyskeskuksen itsehoitopisteen tietokoneella THL ajaa raakadatan asiakaspalautteista valitulta ajanjaksolta Keravan omaan käyttöön. –> Asiakaspalautteita käytetään toiminnan kehittämisen tukena. www.kerava.fi