Kansainvälinen maisteriohjelma: Tourism Marketing and Management

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Avaussanat – UCEF Markku Markkula: Yliopistollisen aikuiskoulutuksen erityishaasteet Taloudellinen perusta on saatava kestäväksi –Nykyiset markkinat.
Advertisements

JOINT ENTRE - YRITT Ä JYYDEN EDIST Ä MISHANKE Suomalais-saksalainen Double Degree (BBA) FH Hannover - SEAMK Liiketoiminta, Yritt ä jyys M. Arola 10/2008.
Koulutusyhteistyön sopimukset Tuija Koponen Kansainvälisten asiain päällikkö
ONKO VERKKO-OPPIMINEN RIKKI ?. PERUSOPETUKSEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN OPETUSKÄYTÖN SEKÄ OPPILAIDEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN PERUSTAITOJEN KEHITTÄMISSUUNNITELMA.
Yritysviestinnän ja internet-palveluiden asiantuntija.
Innokylä 2.1 – Innovatiiviset julkiset hankinnat Innokylään
K-P ammattiopiston kuulumisia!. Saimme 4 kultaa, yksi kaksoisvoitto ja 4 pistesijaa!
Yleiset kompetenssit (Generic competences) Osaamisen kuvaus (description of the competence) Oppimisen taidot (Learning competence) Tradenomi  osaa arvioida.
Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys- hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus ja opetusklinikoiden vastuuhenkilöiden tapaaminen Helsingissä.
Lapin sosiaalityön ja sosiaalialan opetus- ja tutkimuskeskus Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys –hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus- ja opetuskeskuksien.
Innovatiiviset hankinnat vauhdittamaan SOTE-kehitystä Kansliapäällikkö Päivi Sillanaukee STM, Meritulli.
Lapin yliopistoa profiloiva tutkimus Kansainvälinen arviointiryhmä Pj. Jorma Sipilä
Oppisopimuskoulutus yrityksen kilpailutekijänä. Yksi taho vastaa oppisopimuskoulutuksesta Yhtenäiset ohjeet Byrokratian selättäminen vs. raha Koulutuksen.
+ Ammatillisella koulutuksella on vientiä Toimintasuunnitelma ammatillisen toisen asteen koulutuksen viennille Hankkeen lopputilaisuus Mervi.
Kansainvälinen liiketoiminta Digitalisaatio ja digitaaliset oppimisympäristöt Pepe Vilpas.
Verotus: uranäkymät opetus ja näkökulmia Apulaisprof. Tomi Viitala.
Arvot Ammattikorkeakoulun perusarvoja ovat luottamus, yhteistyökykyisyys ja muutoskykyisyys. Arvot Ammattikorkeakoulun perusarvoja ovat luottamus, yhteistyökykyisyys.
Perusopinnot 20 op Pääaineopinnot 80 op Sivuaineopinnot 40 op Valinnaiset opinnot 25 op Opiskelija voi sisällyttää näihin enintään 15 op vapaasti valittavia.
EVICURES -hanke Kari Saarinen Ylilääkäri, toimintayksikön johtaja, projektipäällikkö HANKESEMINAARI Seinäjoki.
Tradenomiksi oikealla tekemisellä - Laurea Business Ventureksen LbD-pohjainen opetussuunnitelma Vesa Taatila Laurea University of Applied Sciences, Finland.
Syventävät ammattiopinnot 40 op
Opiskelu-sanastoa Study the words in the following slides. Use the down or right arrow key on your keyboard to move on. Go through the words until you.
Kaikki yhden puolesta ja yksi kaikkien puolesta!
Reports in Apply / eAge system
BIOLÄÄKETIETEEN koulutusohjelma
Biologian ja maantiedon kenttä- ja harjoituskurssi
IMMIGRATION TO RUSSIA / FINLAND
Sihteerin ammattitutkinto on uudistettu
Yhteiset ammattiopinnot
TOIMINTA-REFLEKTIO-OPPIMINEN.
Edustajiston kokous 10/2016 Council meeting 10/2016
JHKA kuvaukset ja määritykset
liikkeenluovutukseen liittyvistä asioista saksan kielen ja kulttuurin/
Ready, steady....GO & GET INTERNATIONAL Kansainvälisyys on taitolaji
Department of Communications and Networking
Julkaisuarkistopalvelut tutkijoille Helsingin yliopistossa
Tervetuloa Innokylään
Oulun normaalikoulun lukio
ENA4 Aihepiireinä ja pohdittavina teemoina: yhteiskunta ja sen eri rakenteet, asuminen, perhe ja perhesuhteet, lieveilmiöt ja rikollisuus, Suomi ja suomalaisuus.
Opiskelu ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa
Pedagoginen oppimis- ja arviointityökalu
Brändityön merkitys kansainvälistymisessä Sirkku Hahn
Perusopinnot 20 op Harjoittelu 30 op Pääaineopinnot 80 op ONT 15 op
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Henkilöstö kilpailutekijänä
ARCTIC MATERIALS TECHNOLOGIES DEVELOPMENT
Sport Business School Tradenomipäivät Aila Ahonen, JAMK
Kilpailustrategia LEA4LH004 SWOT – synteesianalyysi TOWS – strategiavaihtoehtojen luonti SWOTin pohjalta Riitta Rautava.
Jyväskylän yliopisto, työelämäpalvelut
Liiketalouden perustutkinto, merkonomi
shine Strong human increases new energy
BIOLÄÄKETIETEEN koulutusohjelma
Muualla kuin Haaga-Helia:ssa hankittu osaaminen
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Työelämän kehittämis- ja palvelutehtävä Palveleva ILO
LUKUKAUSITEEMAT lukukausi: Liiketoiminnan perusteiden ymmärtäminen – opiskelijan oppimis- ja kehittymistavoitteiden muotoutuminen lukukausi:
WHO Healthy Cities Network
Validointi vapaassa sivistystyössä
Kestävää kasvua ja työtä – Suomen rakennerahasto-ohjelma
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
Teollisen suunnittelun vaikuttavuus
HYVINVOINTITIEDON KLINIKKA
Refernce: Reference: VA.EHS Version: 5.0 Gemalto Oy HSE Policy
Research Data Management Agents
Sisu-kuulumiset Oodi- ja Sisu-kahvit
Gemalto Vantaa HSE Policy
International Business
Varsinais-Suomen Kylät ry:
Blackout This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Esityksen transkriptio:

Kansainvälinen maisteriohjelma: Tourism Marketing and Management Henna Konu Itä-Suomen yliopisto, Matkailualan opetus- ja tutkimuslaitos/Kauppatieteiden laitos henna.konu@uef.fi

Ensimmäinen Suomessa Kansainvälistä matkailun markkinointiin ja johtamiseen perustuvaa ohjelmaa Suomessa ei ole aiemmin ollut ja etenkin vahva matkailumarkkinoinnin painopiste luo uutta sisältöä suomalaiseen matkailukenttään. Kaksivuotisessa maisteriohjelmassa keskeisiä teemoja ovat Itä-Suomen matkailun vahvuudet ja mahdollisuudet: luonto, hyvinvointi, kestävä matkailu ja digitaalisuus Uusi matkailun maisteriohjelma on osoitus siitä, että Itä-Suomen yliopisto uskoo matkailun positiiviseen kehittymiseen Suomessa ja haluaa olla osaltaan tukemassa tätä.

Oppija-keskeinen opetus TMM Uusin tutkimus-tieto Toimiala-yhteistyö Oppija-keskeinen opetus Keskeinen sisältö

Kohderyhmä Kansainväliset opiskelijat Euroopasta ja erityisesti Aasiasta Suomalaiset matkailuliiketoiminnan opinnoista kiinnostuneet tradenomit, restonomit tai muun vastaavan tutkinnon suorittaneet. Kansainvälisyyden kautta on mahdollista luoda uusia verkostoja ja tuoda Suomen matkailun vahvuuksia esille maailmalla sekä saada uutta tietoa kansainvälisistä matkailijoista.

Tourism Marketing and Management Hakuaika alkaa 1.12.2016 ja päättyy 13.1.2017 15 opiskelijaa aloittaa syksyllä 2017 Kaksivuotinen ohjelma Joensuun kampuksella Maksullinen EU:n ulkopuolelta tuleville Opiskelijat valmistuvat kauppatieteiden maistereiksi (M.Sc. Econ. & Bus. Adm.)

GRADUATION: M.Sc. (Econ.) Curriculum Sustain-ability Technology Nature Well-being 1st Year Introductory studies (5-10 ECTS) Methodological studies (5-10 ECTS) Studies in the major subjects (18-36 ECTS) Tourist Behavior 6 ECTS Destination Marketing 6 ECTS Destination Management 6 ECTS Project work in Tourism Business 1-6 ECTS Minor studies (25-30 ECTS) Choose freely, for example: Entrepreneurship Statistics Management Marketing Digital business Geography 2nd Year Studies in the major subject (6-12 ECTS) Experience Design 6 ECTS Information and Communication Technologies in Tourism 6 ECTS Master’s seminar 10 ECTS Master’s thesis 30 ECTS GRADUATION: M.Sc. (Econ.)

Opiskelijoiden osaaminen Maisteriohjelmasta valmistuvat ymmärtävät digitaalisuuden, asiakaspalvelun, asiakkaiden motivaatioiden sekä ympäristöystävällisyyden ja luonnon merkityksen matkailuyritysten liiketoiminnassa ja osaavat myös hyödyntää näitä asioita käytännössä. Ohjelmasta valmistuneilla on edellytykset työskennellä erilaisissa tehtävissä, kuten yrittäjänä, markkinointipäällikkönä, asiantuntijana, suunnittelijana, yhteisömanagerina ym. know about the latest developments and research in the field be able to apply their insights to everyday business understand the meaning of customer value as the cornerstone of modern business be able to provide useful insights into customer-based research create insights to develop existing and new services that lead to increased customer satisfaction

Hyödyt alueelle Kansainvälistä näkökulmaa matkailun kehittämiseen Tietoa eri kohderyhmistä ja heidän kiinnostuksen kohteistaan ym. Opiskelijoiden hyödyntäminen kehittämisprojekteissa Valmistuvat opiskelijat toimivat myös alueen markkinoijina Tiivis yhteistyö toimialan kanssa opintojen aikana kouluttaa asiantuntevia työntekijöitä, joilla käytännönläheinen ote matkailualaan ja matkailun kehittämiseen

Koulutusvientiä ja kansainvälistä markkinointia Ohjelmalle on ollut kansainvälistä kysyntää jo aiemmin Koulutusvientiä Vietnamiin 19.-23.9. Kokonaisen ohjelman tai sen osien myyminen Opiskelijarekrytointi Kansainvälistä markkinointiyhteistyötä eri tahojen kanssa

Make tourism better. Study Tourism Marketing and Management in University of Eastern Finland business school.

51 Tiimi peer-reviewed journal articles Juho Pesonen Including Director of MDPTMM email: juho.pesonen@uef.fi tel: +358 40 184 2698 51 peer-reviewed journal articles Including Tourism Management, Journal of Travel Research and Journal of Travel & Tourism Marketing Consultancies, keynotes, supervised PhDs, tourism projects Raija Komppula Professor email: raija.komppula@uef.fi tel: +358 50 438 7475 Henna Konu Project manager email: henna.konu@uef.fi