Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuVäinö Jaakkola Muutettu yli 7 vuotta sitten
1
Yritysviestinnän ja internet-palveluiden asiantuntija
2
Mediasignal Group lyhyesti Palveluiden lähtökohtana ovat liiketoimintakeskeiset lähestymistavat ja asiakastarpeen mukaan laaditut viestintäpalvelut. Tarjontaamme kuuluvat asiantuntijapalvelut, yritysviestinnän suunnittelu, verkkopalveluiden toteutusprojektit ja mainostoimistopalvelut sekä monipuoliset internet-palvelut ja -ohjelmistoratkaisut. Kaksi yhtiötä – toimialaosaamisen kohdentaminen Mediasignal Communications Oy (1996) ja Mediasignal Industrial Oy (2011) Yli 16 vuoden IT- ja viestintäosaaminen 16 huippuosaajan tiimi sekä lisäksi kansainvälinen kumppaniverkosto Verkkopalvelutoteutuksille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlipputunnus Olemme ensimmäinen WWF:n Green Office -merkin saanut yritys toimialallamme Luottoluokituksemme (Dun & Bradstreet) on AAA Toimipisteet – Tampere – Helsinki - Joensuu Yhdeltä kumppanilta enemmän – palvelut lähellä ihmistä ja ydinliiketoimintaa
3
Palveluvalikoimaamme. Strategia ja viestintä – miten kuvata kokonaisuus, jotta se voitaisiin muuntaa liiketoimintaa tukevaksi tekemiseksi? Prosessikehitys ja konsultointi – miten hyödyntää verkkoliiketoiminnan ratkaisuja menestyksellisesti? Verkkopalvelut & verkkokaupat – korkean teknologian ICT-palvelut Viestintä ja markkinointi – digitaaliset ja luovat viestintäpalvelut Ohjelmistokehitys – selainpohjaiset ohjelmistotuotteet ja palvelut Mobiilipalvelut Asiakastuki ja ylläpito
4
Mediasignal tiimit Liiketoiminnan kehitys ja johdon konsultointi Mediasignal Visual – luova suunnittelu Käytettävyys ja käyttöliittymäsuunnittelu Mediasignal Devel - ohjelmointi ja sovelluskehitys
5
Arvot toiminnan perustana Yhteistyö Teemme yhteistyötä sitoutuneesti ja ammattitaitoisesti Kehittäminen Kehitämme toimintaamme ja osaamistamme jatkuvasti Vastuullisuus Yhteisössämme kaikkia arvostetaan – jokainen ihminen on tärkeä Tuloksellisuus Tuotamme lisäarvoa asiakkaillemme
6
Muutamia kumppaneitamme
7
Case: Hau-Hau Champion Asiakkaan tarve ja lähtötilanne Prima Pet Premium Oy:n Hau-Hau Champion tuotemerkillä on Facebook-sivut, johon haluttiin jatkuvaa aktiviteettia Prima Pet haluaisi järjestää aktiviteetin lisäämiseksi jatkuvia kampanjoita/kilpailuja Facebookissa Tavoitteena kustannussäästö, kun tarve luoda jatkuvasti uutta vuorovaikutteista sisältöä Facebook-sivulle Lähtökohtana tarve työkalulle, jolla asiakas voi itse ylläpitää ja luoda uusia kampanjoita Facebook-sivulleen ilman koodausosaamista
8
Mediasignal FB-kampanjatyökalu Kampanjasivu FB-aikajanan navigaatioon Tykkää sivusta ennen osallistumista Kampanjasivun sisältö Yhteystietolomake ja yhteystietojen kerääminen tietokantaan Uusien kampanjoiden monistaminen –Uudet kampanjasivusisällöt –Erilaiset osallistumislomakkeet
9
http://www.facebook.com/hauhaufb
14
Kampanjan julkaisu Työkalun liittäminen FB-sivulle
15
Kampanjan julkaisu Työkalun liittäminen FB-sivulle
16
Kiitos Lisätietoja: Marko Kujala 044 304 0881 marko.kujala@mediasignal.fi Toni Pato-Oja 040 060 1576 toni.pato-oja@mediasignal.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.