Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Yritysviestinnän ja internet-palveluiden asiantuntija.
Advertisements

Innokylä 2.1 – Innovatiiviset julkiset hankinnat Innokylään
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Työnimi työpaikkakouluttajan verkkoalustalle Tredun toiminnassa olevan verkkoalustan jatkojalostaminen ja avaaminen valtakunnalliseen käyttöön. Toteutetaan.
Vähittäiskaupan kehitys, minne olemme menossa? Raija-Leena Söderholm
Verkossa ja mukana nuorten elämässä Kotiovi omalla nimellä –hanke ( , kevät 2016) Sininauhaliitto Juha Valta Projektityöntekijä Ratakatu 6,
Ikäteknologiaa arkeen: Konstikoppa – ja muita niksejä Lea Stenberg Kaikki hyvin kotona –seminaari
Miten viestiä medialle partiosta? Laura Aimola Miten viestiä medialle partiosta? / Lippukuntapäivä
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
Tiimarin uuden sukupolven testimyymälät avattu Tiimari on avannut kolme uuden sukupolven testimyymälää, jotka sijoittuvat kauppakeskuksiin Vantaalle,
Sosiaalinen media Sofia Husso Tyrnävä. Mitä se on.
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Viestinnän tilanne kesä 2016
NYKYTILAN KUVAUS Maaseudun kehittäminen
Kuntavaalit 2017 Paluu tulevaisuuteen
Varhaiskasvatuksen liikuntasuositukset
Ihminen ja maailma Teksti: Ortoboxi.fi ja Stefan Holm: Kirkon jäsenenä – Oppikirja 9. luokalle, kpl 5 Kuvat:
on vaikutusvaltaisin suomalainen eläinoikeusjärjestö
YHDESSÄ KOHTI ELÄMÄÄ: Lähetys ja evankeliointi muuttuvassa maailmassa
Sosiaalinen media.
Perusasiat kuntoon kompastuskiviä Jäsenjohtajakoulutus
Merja Fischer, Tkt, KTM Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM
Tervetuloa Innokylään
Mitä erityistä saat Innokylästä? Verkkopalvelu
Inspa yrittäjyyden uusi oppimisympäristö sataedussa
Teknologia ja toinen varapiirikuvernööri
Kiinnostus osallistua hankesuunnitteluun tai toteuttamiseen
Työhyvinvointia järjestötyöpaikoille
Elinan kokemukset ja oppimiset Taitava Viestijä –kurssilla
Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto
JATKO-OPINTOTAVOITTEINEN LINJAJAKO TULEVAISUUDEN LUKIOSSA
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Ready, steady. FLY FURTHER. Kansainvälisyys on taitolaji katja
Työkokous - palkkatuki ja sen vaikuttavuus
Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Majoituspalvelun ostopäätökseen vaikuttavat tekijät Turun Osuuskaupan hotelleissa Opinnäytetyö, Hanne-Mari Tuike, Turun ammattikorkeakoulu.
<Hankkeen nimi>
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Kiinni työelämään elinikäisen oppimisen avulla
OPH:n kansainvälistymispalvelut –osaston ohjelmia
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon toiminnan suunta vuoteen 2020
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
toim resu toim määr arvi kilp tavo Stratox Oy / HN / Oct 01 / for SiX
Viestinnän työkalupakki
SePPO-osahanke Keudassa Lahti
Muista … läpi vuoden, olla kiitollinen siitä, mitä sinulla on…
Viestintäsuunnitelma
Osallistu – Jäsenhankkijaryhmä Mikä on Jäsenhankkijaryhmän idea!
TERVEYSTIETO 8 5. Ystävyydestä voimaa.
MINÄ JA VASTUULLISET RUOKAVALINNAT
Asiakas- ja palveluohjaustyöryhmä helmikuu 2018
Markkinoinnin perusteet
Suunnittelu Vain hyvällä suunnittelulla päästään vapaaehtoistoiminnassakin tuloksiin. Suunnittelun perustana on tilanteen analysointi. Analyysin jälkeen.
Ajanhallinta opiskelussa
Kohti kaikenikäisten yhteisöä
12 suositusta pelastustoimen viestinnästä
LAPE-PÄHKINÄT vol Keino osallistua Pirkanmaan vanhemmuuden ja parisuhteen tuen palveluiden kehittämistyöhön - Tekstidia Dian voi valita.
Valtuustoaloitteesta yhteiseen tahtotilaan
”Projektin nimi” -projekti
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
Miten tavoitamme vähävaraiset perheet?
Video 5: Yleisesti kysyttyjä kysymyksiä ja niihin annettuja vastauksia
Research Data Management Agents
Palveluohjauksen periaatteet ja kohtaamisen tärkeys
Inarin nuorisovaltuuston kärkihankelista
Blackout This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Moninainen kulttuurialan kolmas sektori
Esityksen transkriptio:

Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä

Viestijän maailma tänään

Tarinat. Luonto. Brändi ja sen elävyys.

Perhe

Verkkopalvelut Sesongit vaikuttavat sisältöihin

Verkkopalvelut – tunnuslukuja ja avainasioita Huom!

Verkkopalvelut – avainasioita: sosiaalinen media

Verkkopalvelut – avainasioita: sosiaalinen media tarkemmin

Ajatuksia ja kokemuksia Nettisivut pitävät sisällään toisaalta kaiken, mitä asiakas voi tarvita. Toisaalta, onko siellä jo liikaa selattavaa ja löytääkö sieltä hakemaansa? Asiakkaan ohjaaminen nettisivuille hakupalveluiden kautta toimii (n.50% googlettaa). Tavoitteellisuus: Mutta ohjaako sivusto kyllin hyvin ostoon ja onko sisältö houkuttelevaa tekemään ostoksia? Onko brändi edustettu sopivalla tavalla ja onko hyödynnetty kaikki sosiaalisen median mahdollisuudet? Pyritään linjakkuuteen ja laadukkuuteen, mutta näytäänkö tarpeeksi ja juuri oikeissa paikoissa? Uusien medioiden tarkkailu ja arviointi sekä brändityö jatkuvaa. Kansainvälisiä asiakkaita halutaan tavoittaa yhä enemmän, erityisesti ostamaan palveluita. Verkon kautta tämä voidaan saavuttaa, mutta tämä on vielä kehittymässä ja vaatii resursseja. Muutenkin kansainvälisyys tarjoaa jatkuvia haasteita mahdollisuuksien lisäksi. Tärkeintä on pitää asiakas mielessä suunnittelussa ja toteutuksissa: kommunikaatioyhteyden säilyttäminen ja asiakaspalvelun merkitys korostuu! Verkossa myös relevantin ja houkuttelevan sisällön tärkeys sekä brändin näkyvyys ovat pääosassa. Kohdennusta pitää tehdä yhä enemmän, jotta voidaan palvella yksittäistä asiakasta tai asiakasryhmää paremmin: tämä tuo enemmän asiakastyytyväisyyttä ja sitouttaa. Levin Matkailu kokoaa alueen yrityksen tarjonnan yhteen ja viestii siitä vahvasti. Organisaatio on kasvusuunnassa, ja toivomme sen jatkuvan. Netin kautta palvelut voivat kasvaa nopeammin. Asiakkaan kohtaaminen on inhimillinen tapahtuma, tapahtuipa se sitten kasvokkain tai netin kautta.

KIITOS. Toivottavasti viihdytte llä