Perusopetuksen toimintakulttuurin kehittämishanke (OKM) Puolalan lähikoulun luokat
Puolalan yhtenäiskouluhanke
hankekoordinaattori Mikko Tammisto hanke kestää lukuvuoden hanke koskee lähikoulun oppilaita 1-9 (n 200 opp.) hankerahoitus euroa Puolalan yhtenäiskouluhanke
OKM-haku tapahtui maaliskuussa 2015 HAKUKRITEERIT perusopetuksen toimintakulttuurin pedagoginen kehittäminen oppimaan oppiminen koulupudokkuuden ehkäiseminen oppilaiden ja huoltajien osallisuus
Lukuvuosi hanke on yhtenäiskouluhanke ja suunnitelma tehdään yhdessä luokille hankepalaveri ma kello 15.00, Kauppiaskatu 2. hankepalaveri ti 1.9. kello , Scandic hankkeessa mukana olevat opettajat saavat käyttöönsä opettaja – iPadin
OPPIMISEN ILO Hankesuunnitelman tavoitteet
VUOROVAIKUTUS
UUDET OPPIMISYMPÄRISTÖT OPS 2016
UUTTA TEKNOLOGIAA HYÖDYNTÄEN MONIPUOLINEN TYÖSKENTELY
UUTTA TEKNOLOGIAA HYÖDYNTÄEN
HUOLTAJIEN OSALLISTAMINEN
Hankeraamit oppilaille ja opettajille on luvassa TVT-, NPDL - sekä muuta koulutusta toiveiden mukaan vaikka hankkeemme ei varsinaisesti ole TVT- hanke, koulu on hankkinut 96 kpl iPadeja hankkeessa mukana oleville oppilaille hankesuunnitelman tavoitteet ovat tarkoituksellisesti väljät
Tervetuloa mukaan - hanke on mahdollisuuksia täynnä!
OPPIMISEN ILO VUOROVAIKUTUS MONIPUOLINEN TYÖSKENTELY UUTTA TEKNOLOGIAA HYÖDYNTÄEN HUOLTAJIEN OSALLISTAMINEN OPS 2016 HANKKEEN TAVOITTEET UUDET OPPIMISYMPÄRISTÖT
Suomessa 7 kaupunkia ja Microsoft Turussa 8 peruskoulua, 4 lukiota New Pedagogies for Deep Learning (NPDL) on kehittänyt globaalin viitekehyksen syväoppimisen ja 2000-luvun taitojen kehittymisen tueksi kuusi ydintaitoa (OPS 2016) Pohjantähti-yhteistyö (NPDL)
NPDL-koulujen opettajat ohjataan systemaattisesti arvioimaan oppimistehtävien innovatiivisuutta ja niissä esiintyviä syväoppimisen ulottuvuuksia ohjelmassa kehitetyn mallin mukaisesti (apuvälineitä OPS) Mallissa ei arvioida vain opettajien ja oppijoiden oppimistehtäviä ja niiden tuloksia, vaan myös toimintaa, yhteistyötä, tiedonrakentamista, jne.