Asiakashankinta.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Turvallisuusluvan ja luvan muutosten hakeminen Säteilyturvakeskuksesta Hakemuslomakkeet Säteilyn käyttö teollisuudessa, tutkimuksessa, opetuksessa, tuote-
Advertisements

Tutkimus ICT-alan myynnin esteistä Yhteenveto 2014
Ilkka Nieminen PIENET- JA KESKISUURET TAVARANTOIMITTAJAT KAUPAN YHTEISTYÖKUMPPANEINA KALAVIIKKO 2008 JOHTAJA ILKKA NIEMINEN PÄIVITTÄISTAVARAKAUPPA.
Jämsän työllisyyspalvelut
Tuella palkatun siirtäminen muun työnjärjestäjän tehtäviin
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
Pyry Heinonen.  Nykyisen Internet-pohjaisen painotuotetilausjärjestelmän korvaaminen uudella versiolla  Esitellään nykyinen järjestelmä ja mahdollinen.
Sami Savolainen & Juho-Matti Rautiainen
Johdon konsultoinnin merkitys elinkeinoelämälle Johdon konsultointipalvelut standardin julkistamistilaisuus Kansallismuseon auditorio Kaupallinen.
Hyvää asiakaspalvelua!
Mika Väyrynen tuottaja
VLF Seminaari Pirjo Ilola.
KiVi IV Yksi yrityksen kansainvälistymispolku
Työllisyysportti ”Ei vain tietoa, vaan ihmistä varten”
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
SalesPeople Finland Oy: Tavoitteet
Osaamisen ja sivistyksen asialla KIINTEISTÖNVÄLITYSALAN AMMATTITUTKINTO.
Tik Harjoitustyön Tilannemuutos Etappi IV.
Asiakkaan päätösprosessi
Yrityksen ja projektin esittely
Puhelintyöskentely.
Napapiirin Kuljetus Oy
Asiakkaan päätösprosessi
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Markkinoinnin perusteet
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Mentor-tapaaminen verkokauppa. Aiheen esittely LAMP alustalla toimiva selainkäyttöinen myyntireskontra Osa olemassaolevaa open source-projektia.
Kaupan merkitys kansantaloudessa
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Tarjous.
Verkkokaupan perustaminen. Verkkokaupan kehitysvaiheet Verkkoläsnäolo Yritykset perustavat www-sivut yleisen internet-buumin seurauksena Sivut olivat.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Kustannuslaskenta yritysverkostoissa Toni Laaksonen.
Ulkoisen hallituksen merkitys liiketoiminnassa Veli-Matti Nopanen Pohjois-Suomen Hallituspartnerit ry.
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Yksityistieprojektin kilpailuttaminen LÄHTÖKOHTA: Tienpidon hankinnat on syytä kilpailuttaa aina. Yksityistien perusparantamiset, kunnossapidon, materiaalihankinnat.
Vähittäiskaupan kehitys, minne olemme menossa? Raija-Leena Söderholm
MIKÄ ON PROJEKTI / HANKE?. Projekti  …. On joukko ihmisiä ja muita resursseja, jotka on tilapäisesti koottu yhteen suorittamaan tiettyä tehtävää,
Ylemmän toimihenkilön rooli Suomen tulevaisuuden menestyksessä Ole Johansson puheenjohtaja, EK.
BUSINESS MODEL CANVAS KUMPPANIT YDINTOIMINNOT ARVOLUPAUS ASIAKASSUHDE
Liiketoimintasuunnitelman esitys
Hyvinvoinnin integroidut toimintamallit
Turvallisuusluvan ja luvan muutosten hakeminen Säteilyturvakeskuksesta Hakemuslomakkeet Säteilyn käyttö teollisuudessa, tutkimuksessa, opetuksessa, tuote-
Kauppa Suomessa Jaana Kurjenoja.
OPPISOPIMUKSEN ALOITTAMINEN Verkostoyhteistyö koko prosessin ajan:
Yritysostomahdollisuuksien kartoitus
Alaikäisen tekemä sopimus Anniina Väisänen & Jutta Kokkonen
PBL Ongelmaperustainen oppiminen
LIIKEKIRJEET.
UUSI HENKILÖKOHTAINEN JOUKKOLIIKENNEPALVELU
Asiakkuuksien hallinta
Osto- ja myyntiprosessi
Yrityksen projektisuunnitelma
Yrityskuva ja viestintä
Psykososiaalista tukea tarvitsevat
Mitä kokeessa pitää osata? 20 pistettä max = 20 % arvioinnista
Osto- ja myyntiprosessi
Tuote-, ratkaisu- ja arvomyynti Myyntiprosessit ja -strategia
Lapin sosiaalityön kehittämisyksikkö
Mitä kokeessa pitää osata? 40 pistettä max = 40 % arvioinnista
TYPPI-järjestelmän diat
Myyntikoulutus Pitäjä: [Nimi].
Teollisen suunnittelun vaikuttavuus
PSK Kevätseminaari 2013 Risto Koivunen
Työllisyyspoliittinen avustus – rahoituksen haku vuodelle 2020
Esityksen transkriptio:

Asiakashankinta

Asiakas- hankinta Jälkisoitto Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella - Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua. Asiakas- hankinta

Myyntiprosessit Liidien syöttö Asiakkaan luokittelu Myyntiprosessi A B Messut Asiakkaan kartoitus Tarjous- prosessi Esi- projekti vars. proj Seminaarit Vastuuhenkilö: ? B Tekniset partnerit Tarjous- prosessi Esi- projekti vars. proj Omat Hlöt Vastuuhenkilö: ? C Tulevat t.pyynnöt Vakioitu email Vastuuhenkilö: ?

Casejen syötön punainen lanka A-asiakas Kauppa Kauppa Kauppa Kauppa Kauppa Kauppa Myyntityö: Luottamus, asiakkaan tunteminen, pitkän jänteen yhteistyö, pitkän jänteen suunnitelmat, kumppanuus.. B-asiakas Markkinointi: Messut, postitukset, www-sivut, odotetaan asiakkaan soittoa, tilausten vastaanottoa.. Kauppa Kauppa Kauppa Kauppa Kauppa Kauppa