SAATAVUUS.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
People make it work!. Mistä johtuu se, että... • vain 10% strategioista toteutuu? • henkilöstöstä noin 5% on.
Advertisements

Markkinoinnin perusteet
Rakennusfaktahaku.fi toimiva konsepti internetiin
Nuorten tieto- ja neuvontapiste yESBOx, Espoon kaupunki.
Viestintä, tiedottaminen ja vuorovaikutus
Ajankohtaista kirjastotoimesta Asiakkuus verkossa ja livenä Anneli Ketonen.
Markkinoinnin perusteet
Mökkiläiset rautakaupan näkökulmasta
Painotuotteiden ja kotisivutoimintojen välityspalvelu Hankintaprosessi
Voimaantuminen ihmisten kykyjen, mahdollisuuksien ja vaikutusvallan lisääntymistä. Voimaantumisessa korostuu oma sisäinen vahvistuminen ja se, että ihminen.
Jäähonka 2000 Stars ”Joukkueen tavoitteena on pitää jääkiekko kaikkien lasten harrastuksena siten etteivät harrastuksen kustannukset estä kenenkään mukanaoloa”
Jäähonka 2000 Stars •Lasten jääkiekkoa Espoossa Matinkylässä •Joukkue perustettu •40-50 pientä 6-7 vuotiasta jääkiekkoilijaa •Neljä peliryhmää.
Asiakkuudet luovalla alalla
Nosta esitystekniikkasi seuraavalle tasolle.
Kiinteistöjen ylläpitokustannusten vertailu ja tilastointi Kimmo Virtanen KTI Kiinteistötieto Oy
Yhteispalvelupisteet vapaaehtoistoiminnan tiedottamisen ja vapaaehtoisten tukemisen paikkoina? Sirpa Sulku & Anu Kari
Organisaation muutos ja muutoksen johtaminen suhteessa asiakkaaseen ja henkilöstöön Hille Korhonen, Alko Oy.
HÄMEENLINNAN SEUDUN TOIMITILAMARKKINAKATSAUS TAMMIKUU 2008
Toimintajärjestelmän rakentaminen
Tiimi osat Asiakas Jäsen 1 Osk Muut jäsenet Tiimi on ryhmittymää kehittyneempi muoto. Se vastaa ulospäin katsottuna yritystä joka tuottaa kokonaisvaltaista.
Kuvittele jos Yrityksellänne olisi käytössään IT- linkkuveitsi, jolla hallitsette useita Yrityksenne tiedonhallinnan haasteita?! 1. Yrityksen tiedostojenhallinta.
Märsky Heikki Pajunen Novetos Oy Luomme menestystarinoita – yhdessä.
Kauppakeskusturvallisuus - käyttäjät
Suomusjärven pitäjäkyselyn tuloksia ma Kylien Salo, FM Tanja Ahola
Tiedonhakutehtävä Niina Kostiainen, T11ANM.
Esa Ramstadius Jussi Iltanen MTT Agronet portaali.
Tulikivi. Yhteystiedot Tulikivi Oyj Kuhnustantie Juuka Puh vaihde Fax Y-tunnus Sähköpostit:
Iloa ja valoa asukasviestintään
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
JavaStation haastaa PC:n oppilaitoksissa Pasi Häkkinen TTKK/DMI/Hypermedialaboratorio Multimedian monet muodot, Tampere-talo.
Päihde- ja mielenterveystyö kuntoutujan näkökulmasta
Sisäisen viestinnän merkitys työyhteisölle
Kirjanpito, tilinpäätös ja verotus
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Valtakunnalliset vammaisneuvostopäivät Jukka Lindberg, tilaajajohtaja.
/ Eero Vilhu. Europe Direct -verkosto Vuonna 2005 EU yhdisti eri tiedotuspisteensä Europe Direct –verkostoksi Yli 500 tiedotuspistettä EU-jäsenmaissa.
Osaamisen tuotteistaminen Seinäjoen ammattikorkeakoulussa Irma Jaakkola
Hoitoon pääsy toiminta- mallien muuttuessa Hannu Hämäläinen
Kirjanpito, tilinpäätös ja verotus Vko 1 /2016 Monica Åberg.
Y RITYSESITTELYT JA SUHDETOIMINTA Samuli Hyvönen, Matias Meskanen ja Henri Jurvelin.
Yhteystiedot –palvelun käyttöönotto
HISTORIA Perustettu vuonna 1967
Ajankohtaista laadunhallinnasta
Laadunhallintajärjestelmä/ laatujärjestelmä
Tuotteen dokumentointi
Jyväskylä Arto Riihimäki SEL ry.
Turvallinen tulevaisuus tehdään nyt.
Työssäoppimisjakson seuranta ja ohjeistus sosiaalisen median avulla
Osallistava budjetointi
Taloudellinen katsaus Talvi 2015
Economic Survey Winter 2015
LIIKEKIRJEET.
Julkisen hallinnon yhteisten palvelujen kartta demo
Ammatinkuvaus Etunimi Sukunimi.
Asiakaspalvelu ja vuorovaikutus
Yhteistyössä mukana TYP ja työkykypalvelu – vastavuoroinen toiminta
Provesta Oy Messi Provesta luottamuksellinen
Liikunta- ja nuorisopalvelut
Mittarit – mitä ja miten mitata
Arvioinnista arkipäivää
Sisäinen laskentatoimi
Turvallinen tulevaisuus
Yrityskuva ja viestintä
<Hankkeen nimi>
Espoon Kirkkojärven koulu
JCMedia Mainospaikat Citycon Kauppakeskukset
Työhönvalmennustiimi esittäytyy
JÄRJESTÄJÄN TEHTÄVÄT Maakunnan järjestäjän digipalvelut
Kelan palvelukanavat Neuvontapalvelupäivät, Paasitorni
Kansalaispalvelut Korvaukset Perillisittä kuolleiden jäämistöt
Esityksen transkriptio:

SAATAVUUS

ULKOINEN SAATAVUUS Ulkoista saatavuutta on se, että asiakas saadaan tietoiseksi yrityksestä. Asiakkaan tulee päästä yritykseen mahdollisimman helposti.

Yhteystiedot Kauppakeskus Iso Omena Piispansilta 11, 02230 ESPOO Kauppakeskuksen toimisto Piispansilta 9 A, 02230 ESPOO Kauppakeskuspäällikkö Jari Jäntti  puh +358 50 337 5363  Info puh. +358 9 6150 0250 Kiinteistövalvomo puh. +358 9 464 626 Kiinteistöpäällikkö Esa Sihvonen puh. +358 50 304 6693 Tilojen vuokraus:                                        Sähköposti etunimi.sukunimi@citycon.fi

ULKOISEEN SAATAVUUTEEN KUULUVAT Sijainti ja liikenneyhteydet Paikoitustilat Yhteystiedot Julkisivu ja näyteikkunat Aukioloajat

SISÄINEN SAATAVUUS Sisäistä saatavuutta on asioimisen helppous myymälän sisällä. Tuotteita ja niihin liittyvää tietoa pitää olla saatavilla helposti.

SISÄISEEN SAATAVUUTEEN KUULUVAT Palveluympäristö Lajitelmat ja valikoimat Esillepanot Esitteet ja opasteet Henkilöstön saavutettavuus ja asiantuntemus

TEKIJÄT Heini Kurppa Reetta Wilen Jassu Wulff