Biolaakso mediassa Hannu Lehto. Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj:n lehdet ja verkkosivusto KP 5.10.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Vihreän liiton kesäpäivät 2006 Panu Laturi
Advertisements

Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
”Ikäjohtaminen” JHL-amk-verkoston yhteishanke Tapaaminen JHL:ssa Keskustelussa esille nostettuja näkökulmia
Kauppapuutarhaliitto ry/JJ/ Kukkien ja vihannesten menekinedistäminen 2009–2010 – poimintoja – Jyrki Jalkanen Kauppapuutarhaliitto ry.
Jyväskylän kaupungin viestintä Vammaispalveluiden asiakasraati Emmi Hyvönen viestintäpäällikkö, perusturvapalvelut.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
1 Mistä löydän jatkajan? tai mistä ja miten jatkaja löytää sinut? OMISTAJANVAIHDOKSESTA POTKUA YRITTÄMISEEN Imatra Asko Virén Suomen Yrityskaupat.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA.
Internetin palvelut Matti Meikäläinen. Internet-sivut (WWW) •Internetin suosituin palvelu •Sivujen selailuun tarvitaan WWW-selain –Mozilla Firefox –Internet.
Suomen museoliitto - Finlands museiförbund - Finnish Museums Association 2006 Tiedottajapäivät Lahdessa Radio- ja tv-museo Museoliitto museoiden.
Asiakaspalvelu verkossa
Internet-hajatelmia Terveysala, Kuopio Seppo Räsänen
Sosiaalinen media ja kieltenopetus
Sosiaalisen median koulutus
Niina Katainen, Virtuaaliyliopistohanke, Mediaelementit Niina Katainen Virtuaaliyliopistohanke2003.
Sosiaalisen median hyödyntäminen nuorten parissa tehtävässä työssä
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
PALVELUT MAINOSTAJILLE Rakentaja.net – johtava yhteysasema.
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
WE LOVE HELSINKI.
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
| | Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Aija Hietanen.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
NIKO PARKKINEN & MATTI YLINIEMI SOSIAALISEN MEDIAN KÄYTTÖOHJEISTUS.
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
2. asteen tarjottimet lv Ajankohtaiskatsaus tarjottimilla oleviin opintoihin ja tietojärjestelmien haasteisiin rehtorikokousJohanna.
Sosiaalinen media opetuksessa Pirita Nurmi Miksi? Yleensä lisämauste – etä- vai monimuoto? Ajasta ja paikasta riippumaton Antaa uusia välineitä.
Web 2.0 tiivistetysti 1. Ohjelmistoalusta on Web. Webtop korvaa Desktopin. Keskeistä yhteisöllisyys ja ”Software as a Service”. 2. Kollektiivisen älyn.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
FINGERPORI
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
TYÖNANTAJAN LAILLA AJATTELEMINEN Harjoituksen tavoitteena on löytää työpaikkaan soveltuva työntekijä.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Asukastoiminnan ja yhteisöllisyyden mahdollisuudet kerrostalossa
Tupakka mediassa Tupakkamainonta *Keskustelunaiheita *Tehtävät.
OAJ:n valtuustovaalit Ennakkoäänestys netissä Varsinaiset äänestyspäivät
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Sosiaalinen media ja rotarytoiminta
Julkaisu ja viestintä -vahvuusalue Tavoitteet Tavoitteena on edistää koulutustutkimuksen ja sen tulosten tunnetuksi tekemistä sekä laitoksen.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Tietoturvaprojekti 6h.
Sosiaalinen media: kun 500 miljoonaa ihmistä hajosi FaceBookiin.
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö.
Skeema Ihminen on sosiaalinen olento Motivointi 1: Pohdintapilvi: Oletko sosiaalinen silloin kun olet sosiaalisessa mediassa?
Raportin lukuohje Lukukerrat
Skeema Ihminen on sosiaalinen olento Motivointi 1: Pohdintapilvi: Oletko sosiaalinen silloin kun olet sosiaalisessa mediassa?
Tänään tutkimme mediakriittisyyttä
Yritys ja markkinointi mediassa
Median aikajana some TV v.1934 Älypuhelin (1993)
Median aikajana TV v. 1. radio-lähetys some älypuhelin
Median aikajana TV v. älypuhelin some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Lapset ja media Marianna Halonen
Median aikajana TV v.1926 some
Median aikajana TV v.1926 Mitä, missä, milloin maailmalla?
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Median aikajana Älypuhelin 1993 TV v.1926 some
Herkkuammatti-kampanja
Median aikajana älypuhelin TV 1. radio-lähetys TV v.
Keski-Pohjanmaan osatyökyisille tie työelämään
10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
SOS II TYÖPAJA 2 Maanantai
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Turvallisuusryhmän viestintä
Turvallisuusryhmän viestintä
Viestintä.
Median aikajana TV v some Ensimmäinen älypuhelin 1993 IBM
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Esityksen transkriptio:

Biolaakso mediassa Hannu Lehto

Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj:n lehdet ja verkkosivusto KP 5.10.

Biolaakso mediassa nyt Mitä Google löytää? Sosiaalinen media?

Biolaakso mediassa nyt … omat www-sivut

Biolaakso mediassa nyt Keskipohjanmaa-lehti (23.9.)

Biolaakso mediassa nyt YLE/Radio Keski-Pohjanmaa

Biolaakso mediassa  Millaista näkyvyyttä / kuuluvuutta halutaan?  Nykyisillä toimintatavoilla loogisinta… Muutama info vuodessa, missä tuodaan julki mahdollisimman konkreettisesti (kuluttajalle) esimerkein aikaansaannoksia Esilläolo netissä: omat www-sivut, sosiaalinen media

Biolaakso brändiksi?  Biolaakson määritelmä?  Mitkä tavoitteet? Kuluttajatuotteet Päättäjätaso

Biolaakso tunnetuksi brändiksi  Esille kaikessa mahdollisessa tekemisessä mm…

Biolaakso tunnetuksi brändiksi  Esille alueen konkreettisissa tuotteissa Esimerkiksi elintarviketuotannossa: Himangalla tuotetuissa perunapusseissa, Kannuksessa kasvatetuissa kurkuissa, Toholammilla purkitetussa maidossa jne…

Toimitus: puh Hannu Lehto Puh Kiitos!