7. K UMPPANIT 5. T ÄRKEÄT TEHTÄVÄT 4.A RVOLUPAUS 2. A SIAKASSUHTEET 1. A SIAKASRYHMÄ 6. Y DINRESURSSIT 3. K ANAVAT 8. K ULURAKENNE 9. V AIKUTTAVUUS JA.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Sijamuodot Sanataituri 5 & 6.
Advertisements

Mikä vaikuttaa asiakkaiden lojaalisuuteen? Add Value - Asiakaspaneelit Autamme sinua rakentamaan vahvoja asiakassuhteita.
NAO/Maija-Leena Haapa-alho
Syksy 2011/Pirjo Kinnunen. Miten hanke etenee? IdeointiSuunnittelu KäynnistysToteutus TUOTOS PäättäminenArviointi Käyttöön otto ja seuranta.
Miksi yksi yritys menestyy**, toinen ei?
Sovellettu: Damelio, R The Basics of Process Mapping 1 Liite Harjoitustyöhön.
Alustava liiketoimintasuunnitelma
3 TYÖ MUUTTAA MEKAANISTA ENERGIAA
Asiakkuudet luovalla alalla
Hanke-ehdotuksesi nimi ja lyhenne Hanke-esityksen esittäjät + laitos/yksikkö.
Uusi työ on täällä – nuorten ajatukset urasta
Mitä sinä tiedät suomalaisesta mökistä
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
Mentorointi Leaders House Oy Jorma Tukia. Mentoroinnin muodot Tilannekohtainen – spontaaneja kohtaamisia/tapaamisia mentorin ja mentoroitavan va ̈ lilla.
Seinäjoen kv-kevätpäivät Roundtable 5 Ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille Ira Leväaho, Helsinki Education and Research Area.
Stratox Oy / HN / Oct 01 / for SiX1 määr arvi tavo kilp toim resu toim Strategia on yhteinen näkemys yrityksen suunnasta ja toimien yhteensovittaminen.
”Jos menisin toimistoon ja se ihminen tietää mitä tarvitsen, ei ehdota mitä tekisin, se odottaa mitä kysyn” Bikva-arviointimallin soveltaminen käytännössä.
Via Vis – väkivaltatyöhankkeen vaikuttavuus asiakkaiden näkökulmasta "Mun stressihormonit on ainaki 90 pinnaa tullu alaspäin" Helena Parkkila, KM, tohtoriopiskelija.
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
Ohjelmistotekniikka - Tenttiin valmistautumisesta Kevät 2003 Hanna-Kaisa Lammi LTY/Tite.
arvot ja vuorovaikutus-sopimukset
Ajattelee ja tuntee? Näkee? Sanoo ja tekee? Kuulee? KipupisteetOnnistumiset.
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
Kokemuksellisen oppimisen oppimistyylit
Kaakkois-Suomen välityömarkkinoiden kehittämishanke KaaSu Palvelun tuottaja kehittämässä palveluprosessin seurantaa Kaakkois-Suomen.
Työllisyysportti ”Ei vain tietoa, vaan ihmistä varten”
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Oppimisen tavoitteet ja osaamisen oivallukset SpiritUra -valmennuksessa Tavoitteeni - millaista muutosta tavoittelen valmennusprosessin tuloksena oman.
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Loppuyhteenveto. Miltä tuntuu session päätteeksi? Mitä on päällimmäisenä mielessä? –Uupumus? –Onnistumisen olo? –Pettymys?
Kaikkien aikojen Porvoo Alla tiders Borgå Miten nuorisopalvelut selviää palikkaleikkien myllerryksessä?
Palvelun muotoilu, Workshop
Verbityypit suomessa on 6 verbityyppiä – kun osaat verbityypin, osaat taivuttaa verbiä oikein.
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
KÄYTTÄJÄKOKEMUKSEN HYÖDYNTÄMINEN NEUVONTAPALVELUIDEN UUDISTAMISESSA Asiakaslähtöinen kunta, Heli Rantanen,
RADIOTOIMITTAJA.
KANSALLISKIRJASTO Finna 2020 Johtava avoimen kulttuurin ja tieteen hyödyntämisen väylä Kristiina Hormia-Poutanen Finna-konsortioryhmä
BUSINESS MODEL CANVAS KUMPPANIT YDINTOIMINNOT ARVOLUPAUS ASIAKASSUHDE
Matkailukalastuksen haasteet -haastettelutuloksia
Askeleet kohti täysipainoista luovuutta
JHKA 2.0 tilanne JHKA-työryhmän kokous JulkICT.
Sosiaalisen kuntoutuksen tiimi
17. Löydä oma alasi s. 81‒83.
Sairaalatekniikan päivät Kuopio
BMC - Liiketoimintasuunnitelma
… … … … … … … … ….
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
Terveysteknologia Tutustutaan, mitä kaikkea terveysteknologialla voidaan tarkoittaa ja miten se auttaa terveyden hoidossa ja sairauksien ehkäisyssä.
Kv-toiminnan skenaariot
”Palvelu” –kokonaisuus, osa 3
”Palvelu” –kokonaisuus, osa 4
Työkokous - palkkatuki ja sen vaikuttavuus
Yksi yhteinen Positia Hejkit.
A-VA-RUUS Sakari Koistinen.
Avainresurssit ja kyvykkyydet
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Loimu ry Jäsenkysely Huhtikuu 2018 SFS ISO20252 Sertifioitu.
Kausisuunnitelma nuorille
toim resu toim määr arvi kilp tavo Stratox Oy / HN / Oct 01 / for SiX
Yritys CableX on 2008 perustettu sähkökomponenttien ja kaapeleiden maahantuontiyritys. Yritys perustettiin alan kokeneiden ammattilaisten palavasta intohimosta.
Yhteinen keittiö -hanke Marttaliitto
Arviointi, vaikutukset ja vaikuttavuus HYTE -työssä
Teollisen suunnittelun vaikuttavuus
Miten sosiaalityöllä tulisi vastata asiakkaiden tarpeisiin?
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
matka-toimisto Marjon Marjon matkatoimisto
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – (CTQ tree)
Esityksen transkriptio:

7. K UMPPANIT 5. T ÄRKEÄT TEHTÄVÄT 4.A RVOLUPAUS 2. A SIAKASSUHTEET 1. A SIAKASRYHMÄ 6. Y DINRESURSSIT 3. K ANAVAT 8. K ULURAKENNE 9. V AIKUTTAVUUS JA MITTARIT …………… … …… …

7. K UMPPANIT 5. T ÄRKEÄT TEHTÄVÄT 4.A RVOLUPAUS 2. A SIAKASSUHTEET 1. A SIAKASRYHMÄ 6. Y DINRESURSSIT 3. K ANAVAT 8. K ULURAKENNE 9. V AIKUTTAVUUS JA MITTARIT Ketka ̈ ovat tärkeimma ̈ t kumppanit? Ketka ̈ ovat ta ̈ rkeimma ̈ t toimittajat? Mita ̈ ydinresursseja kumppanit tarjoavat? Mita ̈ ta ̈ rkeita ̈ tehta ̈ via ̈ kumppanit tekeva ̈ t? Mitka ̈ ovat ta ̈ rkeimma ̈ t tehta ̈ va ̈ t arvolupauksen toteuttamisessa? Kanavien osalta? Asiakassuhteiden osalta? Ansaintavirtojen osalta? Mita ̈ arvoa tuotamme asiakkaillemme? Mihin asiakastarpeeseen vastaamme? Mita ̈ asiakkaan ongelmia ratkaisemme? Mita ̈ tuotteita ja palveluita tarjoamme eri asiakasprofiileille? Minka ̈ laista asiakassuhdetta asiakkaamme odottavat? Mita ̈ asiakassuhteita on jo olemassa? Kuinka kustannustehokkaita ne ovat? Kenelle tuotamme arvoa? Mitka ̈ ovat ta ̈ rkeimma ̈ t asiakassyhma ̈ mme? Mita ̈ muutoksia tavoittelemme? Miten toimintamme vaikutta asiakkaiden arkeen? Miten todennamme vaikuttavuuden? Mitka ̈ kanavat ovat asiakkaiden na ̈ ko ̈ kulmasta ta ̈ rkeimma ̈ t? Mita ̈ kanavia ka ̈ yta ̈ mme ta ̈ lla ̈ hetkella ̈ ? Kuinka yhteina ̈ isen kokemuksen tarjoamme eri kanavissa? Mita ̈ ydinresursseja tarvitaan arvolupauksen toteuttamiseksi? Kanavien osalta? Asiakassuhteiden osalta? Mitka ̈ ovat keskeiset kulut toimintamallissa? Mista ̈ ydinresursseista aiheutuu eniten kuluja? Mista ̈ ta ̈ rkeista ̈ tehta ̈ vista ̈ aiheutuu eniten kuluja?