I-DAYS Petri Kemppainen I-DAYS palvelu varmistaa, että tärkeät päivät tulevat huomioitua ajoissa ja oikealla tavalla.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
KEKE-ARVIOINTIA JA TEEMOJEN ÄÄNESTYS Toukokuussa 2013 toteutetun kyselyn tulokset Kuva: Kekepuu elokuussa 2013.
Advertisements

SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja lobbaus Ulpu Iivari KTOL:n koulutustilaisuudessa
Tyky-Kuntoseteli+ Liikuntaan ja kulttuuriin Tyky-Kuntoseteli+ on työnantajasi tarjoama verovapaa työsuhde-etu. Työnantajallesi on tärkeää, että olet kokonaisvaltaisesti.
Kalenterit ja ajanhallintaohjelmat Sanna, Laura, Nelli, Pilvi, Anne-Mari, Emilia, Suvi, Katariina, Elsa, Veera, Marjo-Riikka, Monika LUKO 1B.
JHL:n sähköiset palvelut
Moodlen ohje opiskelijoille
LASTEN KOKEMUKSET JA OSALLISUUS SAIRAALASSA
Ulkoiluystäväksi iäkkäälle -toimintamalli. Lähtökohdat • Itsenäinen ja avustettu ulkoilu kuuluu laadukkaaseen vanhuuteen • Kaikki eivät kuitenkaan pääse.
Uusi tapa nauttia TV:stä seutuverkoissa
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
LC Finland Internet Heltech Pertti Lehtinen.
Tuomarikirjeenvaihto  Tuomarin kanssa käytävä "keskustelu" kutsusta kiitoksiin. Tuomarien hankkiminen: viidakkorumpu, omat ja muiden kokemukset, Internet,
Menetelmäharjoitus: Kokous- ja kommunikaatiokäytännöt Mikko Rönkkö.
Helsingin yliopisto - Lääketieteellinen tiedekunta, TUKE Laajojen asiakokonaisuuksien esittäminen PowerPointilla Pysyvätkö kuulijasi kärryillä?
Viestintää ja tiedonhallintaa helposti ja tehokkaasti Olli Aro Kehittämiskonsultti – Business Development Consultant.
W w w. h a m k. f i Wiki koulutus Leenakaija Lehto
Kaapeli-TV.
Meri Heinonen Kestävän kehityksen kasvatuksen pääsuunnitteluryhmän kokous
DIIGO TIEDONHALLINNASSA Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen, Marjut Lahtela ja Katariina.
TIETO- JA VIESTINTÄ- TEKNIIKKA OPETUKSESSA -opettajien täydennyskoulutus Johanna Karppinen Info
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Tässä kerron ja näytän, mitä minä olen tehnyt ATK tunnilla 9lk:lla.
HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJA VASTUUALUE 1VASTUUALUE 3 VASTUUALUE 4 VASTUUALUE 2 SIHTEERI MALLISEURA RY / HALLITUS - dynaamisen organisaatiokaavion esittely.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Yleiset kirjastot - Mukaantulo Erkki Tolonen
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Finna-tilannekatsaus Erkki Tolonen
Yritykset ja yhteisöt ostajina ”Kaiken takana on…ihminen”
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
Slideshare koonti Mervi Isola.
 Käytä Internet Explorer-selainta. Valitse selaimeksi Internet Explorer.
Valtteri, Simo, Mika Myllytulli, My-tlpt09E 2010
Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus
Cmap-tools opetus käyttö kongnitiivinen merkitys.
Työllisyysportti ”Ei vain tietoa, vaan ihmistä varten”
Onnistunut IT-projekti - Haaveesta totta? Tiken näkemys
VYYHTI- PROJEKTI Maiju, Noora, Juha, Joel. NYKYTILAN KUVAUS Toimeksiannon taustalla on koulutusmäärien kasvu, jota nykyinen sivusto ei kestä. Nykyisillä.
Kuinka asiakasta palvellaan hyvin? Näkökulmia yritysten tarpeiden tunnistamiseen ja oppilaitosten palveluiden kehittämiseen Salla Koivunen, Edupoli.
Kokemuksia sometyökaluista verkkopalvelun kehittämisessä – Case toimeksi.fi Saara Pajunpää, VVV-projekti, Pohjois-Pohjanmaan sosiaali- ja terveysturvayhdistys.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Pääotsikko Lisää alaotsikko tähän Vantaan kaupunki Sosiaali- – ja terveyspalvelut VammaispalvelutTyöllistämispalvelut.
Kalenterit ja ajanhallintaohjelmat
Viestintäsuunnitelma
Sähköisen työskentelyn ja verkostoitumisen palveluympäristö.
Professori Pekka Kauppi, Bio- ja ympäristötieteiden laitos, HY: Miksi yliopistotutkija tallentaa julkaisuarkistoon? JULKAISIJAN ILTAPÄIVÄ 2007 Julkaisuarkistojen.
Uudistuva intranet Henkilöstötoimikunta Riitta Lehtonen Juhani Lassander.
Hankintasuunnitelma.
Tilannepuheet ovat osa tapakulttuuriamme
Projektioppiminen Maarit Virtanen and Reetta Jänis
TN  ovat osa tapakulttuuriamme  kohteena olevaa henkilöä arvostavia tilanteesta riippumatta  liittyvät keskeisesti työ- ja yksityiselämään.
UKJ-valmistelutyö ja –raportti lyhyesti UKJ-ohjausryhmä Ari Ahlqvist.
Vihreitä viestejä Vihreä liitto rp Elokuu 2006 Taina Marjanen, Mainostoimisto Toukokuu.
Lainaus Haasteet lähitulevaisuudessa Uuden kirjastojärjestelmän valmisteluryhmän kokous Ari Ahlqvist
Työssäoppimisjakson seuranta ja ohjeistus sosiaalisen median avulla Tampere Toni Vesterinen WinNova.
Aalto-yliopisto Professor of Practice OTT Sakari Wuolijoki
MAHDOLLISUUKSIEN MARKKINAT IHMISARVOFOORUMI 2010 KANAVATYÖSKENTELY klo Ihan sama ihmisarvo?
Office 365.
Päättötyö 9.lk Mikä on päättötyö Tutkielman tyyppinen kirjallinen työ
Palvelutietovaranto: suunnitelma julkisten palvelujen tietojen kansalliseksi resurssiksi Latvanen / VK-Suomi.fi Marko Latvanen Valtiokonttori.
Yhdistyshuoltamo VISIO Pohjois-Karjalan yhdistyshuoltamo 2017 tukee, auttaa ja kehittää yhteistyössä maakunnan yhdistystoimintaa. Yhdistyshuoltamo kokoaa.
Mikä on DecaSolution?. DecaSolution tarjoaa käyttäjälle nopeasti opittavan henkilökohtaisen ratkaisun/työvälineen digitaalisen tiedon hallintaan, jäsentämiseen,
Jonna Kyllönen mylept14B
Työssäoppimisjakson seuranta ja ohjeistus sosiaalisen median avulla
Informaatikot Päivi Kanerva ja Minna Toikka
Lähipalvelukilpailu Ilmoituslaatikkoverkosto tuo arjen mahdollisuudet esille uudella tavalla, sekä toimii kehittymisen myötä infrastruktuurina yksilön,
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
Selkokieli.
Teollisuusneuvos Sirpa Alitalo TEM Konserniohjaus
Eksoten kommentit ja kokemukset sekä alustavat tulokset
-Ole oma itsesi Löydä oma heimosi-
Julkisuus Ymmärrettävyys Avoin toiminta Hallinto mahdollistajana.
Esityksen transkriptio:

I-DAYS Petri Kemppainen I-DAYS palvelu varmistaa, että tärkeät päivät tulevat huomioitua ajoissa ja oikealla tavalla

Pitkän tähtäimen suunnitelma:  Rakentaa koko ajan täydentyvä palvelu- kokonaisuus, joka auttaa palvelun käyttäjiä muistamaan ja huomioimaan tärkeät paivät ennakkoon ja toteuttamaan niihin liittyvät huomioimiset erilaisilla käytössä olevilla palveluilla  Palvelukokonaisuuden asiakkaina tulisivat olemaan internetin käyttäjät ja palvelujen tarjoajat

Asiakkaiden odotukset:  Käyttäjäasiakkaat odottavat, että heidän olisi helppo hoitaa erilaisten tärkeiden päivien huomioimiset ajasta ja paikasta riippumatta siten, siten, että ne tulisivat hoidetuksi ajallaan ja toiveiden mukaisesti  Palvelutuottajat odottavat, että he saisivat markkinoitua palveluitaan paremmin kootulla sivustolla kuin rakentamalla oman palvelunsa tätä tarkoitusta varten

Käyttäjän tarpeiden täyttäminen:  Palvelu täyttää käyttäjän toiveet mahdollistamalla erilaisia tapoja tärkeiden päivien huomioimiseksi kertaluonteisina tai jatkuvina palveluina.  Näitä tärkeitä päiviä voivat olla henkilön, yhteisön tai yrityksen merkkipäivät, kutsut tilaisuuksiin, onnittelut, kiitokset, surunvalittelut ja muut huomionosoitusta vaativat asiat.

Käyttäjän tarpeiden täyttäminen:  Palvelu voi olla kertaluonteinen tai asikkaan pysyväksi määrittämä toiminne, jota toistetaan asikkaan kalenteriinsa tekemien toimeksiantojen mukaisesti  Palvelu voi olla kalenterin mukaan tapahtuva muistutus tai muistutus lisäpalveluineen, jonka käyttäjä on määrittänyt suoritettavaksi toimeksiannossaan tai kalenterissaan

Käyttäjän tarpeiden täyttäminen:  Palvelun kautta voidaan tilata vastaanottajalle eri kanavien kautta onnittelu-, huomionosoitus-, kutsu-, kiitos- tai surunvalitteluviestejä  Näihin voidaan liittää kolmannen osapuolen palveluina lahjakortti-, adressi- tai kukkais- tervehdyksiä

Käyttäjän tarpeiden täyttäminen:  Käytettävät kanavat:  Tekstiviesti  Sähköposti  Posti  Kanavat sisältävät ryhmäpostitusmahdollisuuden.  Kanavien kautta lähetettävä viesti voi myös olla linkki, jonka kautta päästään tutustumaan massiivisempaan aineistoon

Palvelutuottajan tarpeiden täyttäminen:  Palvelutuottaja saa kokonaispalvelussa helpommin asiakkaat löytämään tähän teemaan liittyvät palvelunsa ja käyttämään niitä säännöllisesti  Palvelutuottaja voi esitellä palvelussa rajallisen määrän huomioimiseen liittyviä fyysisesti toimitettavia painotuotteita, lahjakortteja tai kukkatervehdyksiä, sitoutuen toimittamaan ne vastaanottajalle määräaikana

Palvelutuottajan tarpeiden täyttäminen:  Palvelutuottaja saa tuotteensa ryhminä haettaviin ja esiteltäviin kuvauksiin, joiden lisäksi palveluun voidaan liittää linkki asikkaan sähköiseen kauppapaikkaan, jota kautta voidaan tarjota laajempaa valikoimaa

Kustannusedut  Palvelu tuo käyttäjälle kustannusedulliseksi hinnoitellun tavan toimittaa vastaanottajalle huomionosoitus perinteiseen tapaan verrattuna  Kertaalleen määritellyt asiat hoituvat vaivattomasti pelkällä hyväksynnällä minimaalisin kuluin ajallaan

Vahvuudet ja edut:  Helppo ajasta ja paikasta riippumaton tapa hoitaa yhdeltä paikalta muistamiset ja huomionosoitukset  Muistamiset ja huomionosoitukset voidaan viedä kalenteriin ennakkoon ja automati- soida muistuttamaan ja hyväksymään palvelutapahtuma ennakkoon

Palvelun julkistus:  Palvelu julkistetaan beta-versiona siihen sitoutuville palvelutuottajille erikoishinnoin, jotta saadaan kriittinen käyttäjämassa  Palveluun pyritään hankkimaan sponsoreita ja julkista rahoitusta, jotta alkuun saataisiin käyttäjille erikoishinnoiteltu kokeilujakso

Toiminnallisuus  Tähän olisin liittänyt pari selventävää kuvaa, mutta huomasin, että uusien käyttämieni ohjelmien symbolikirjastot eivät olleet riittäviä niiden tuottamiseen käytettävissä olevan ajan puitteissa  Kiitos !