Peli Team Highflyers Lotta Haukkovaara Pinja Karppinen

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tunne lääkkeesi Katse oman lääkehoidon onnistumiseen
Advertisements

Sama keho ja sama pää koko elämän
TT-VOLLEYN JOUKKUEIDEN ja HARJOITUSRYHMIEN OHJESÄÄNNÖT HARJOITUKSIA, PELEJÄ JA TURNAUKSIA VARTEN.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
GOLF HARRASTUKSENA Tietoa Vanhemmille
Blockster – Lisää palikkatorniin uusi pala kortin ohjeiden mukaan kaatamatta tornia. Taustalla tiimalasin hiekka valuu loppuun hetkenä minä hyvänsä...
MITÄ ON TURVALLINEN RUOKA?
Pelin suunnittelu Antti-Jussi Lakanen Nuorten peliohjelmointi 2009 /
Nuorten peliohjelmointi 2011
ASUNTOLAKURSSI SUUNNITELMA.
Lupa tulla näkyväksi Kemissä
Mitä sinä tiedät suomalaisesta mökistä
Onko pakkauskoolla, mainonnalla vaikutusta terveyteen?
Antti-Jussi Lakanen Jyväskylän yliopisto. Tervetuloa ohjelmoimaan pelejä Kurssin esittely Kurssipäivien ohjelma Ohjaajat esittäytyvät Osallistujat esittäytyvät.
Kaikille kaveri -vanhempainilta
Univaikeudet.
Hanketta toteuttaa kahdeksan suomalaista lasten ja nuorten järjestöä Hanketta toteuttaa kahdeksan suomalaista lasten ja nuorten järjestöä Hanke edesauttaa.
Riippuvuus tupakoinnista
Nuoren itsetunto ja sen vahvistaminen
Foursquare tiedottamisessa ja markkinoinnissa. Foursquare Foursquare on paikannusta hyödyntävä peli ja mobiilisovellus. Sen avulla on mielenkiintoista.
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Seurantalojen korjausavustuksen sähköinen haku - pikaohje Sähköisessä hakupalvelussa on kullakin sivulla ohjeita hakemuksen tekemiseen. Joissakin kohdissa.
Käyttöohje: Kuinka löytää toimintaryhmä. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Kuinka paita ja peppu olettekaan! Pariskuntien välistä leikkimielistä kisailua siitä, kuka tunteekaan kumppaninsa paremmin. Toteutetaan kyselemällä tavalla.
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Riippuvuus tupakoinnista
Uni ja lepo -yleistä Ihminen nukkuu noin 1/3 elämästään.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Alkoholi.
Tupakoinnin aloittaminen ja käyttö
Verkkokiusaamisen ehkäiseminen
TVT projekti esikoululaisille
Punahilkka Maiju, Iina ja Veera..
Tunne lääkkeesi Katse oman lääkehoidon onnistumiseen
Riippuvuus tupakoinnista
Antti-Jussi Lakanen Jyväskylän yliopisto. Tervetuloa ohjelmoimaan pelejä Kurssin esittely Kurssipäivien ohjelma Ohjaajat esittäytyvät Osallistujat esittäytyvät.
”Mitä tahansa voi saavuttaa kunhan vain yrittää!” Pikkuyrittäjien hissipuheet.
Kolesteroli Kaarlo Hyytinen 3c.
 Valitse itseäsi kiinnostava ja sinulle sopiva kirja.  Kannattaa pohtia seuraavia asioita:  Mikä on kirjan aihepiiri?  Onko kirjan pituus sinulle.
Pysy hyvässä työvireessä TOUKOKUU. ISTOCK Jätteenkuljettajat tuntevat väsymystä työpäivän aikana Näin jäteautonkuljettajat vastasivat kyselyssä ”Improving.
KASVA VOIMISTELIJAKSI Kokonaisliikuntamäärä. Pienet valinnat ratkaisevat Pariporina: -Mitä ajatuksia video synnytti? -Miten oma arkesi pyörii? Voiko pienillä,
Nuorisotyö Oulussa kouluissa. Yhdessä tekemisen tavoite kehittää yhteistyötä ja tiedonkulkua perheen ja koulun kanssa kehittää ja monipuolistaa nuorisotyön.
Pelisuunnittelu. Kurssin info Kurssin nimi: Pelisuunnittelu Opintopisteet: 1opsTekijä: Toivonen Samppa Yhteystiedot:
Tupakoinnin haitat Siiri K, Ulpu & Harri. Yleisön aktivointi Mene oman mielipiteesi mukaan sen seinän luo, missä vastaustasi vastaava kirjain on. Kirjahyllyn.
Nuorisotyön ja koulun yhteistyötä Iisalmessa Esimerkkinä yhteistyöstä: HUPIA-päihdekasvatusrata HUPIA-päihdekasvatusrata.
Pysy hyvässä työvireessä
Medialukutaito Kuva: Tussitaikurit.
Viiden suora -peli ristinolla-peli (viiden suora) esim. yhtälön ratkaiseminen, prosenttilaskenta, sähköopin perussuureet (PUImURI) jne. 11x11-ruudukko,
Turnauksien säännöt sekä valmistautuminen turnauspäivään
1. Ruutuaika Netin ja kännykän järkevä käyttö. Pohdittavaksi:
Finnan ulkoasu uudistuu
Päihdyttäviä aineita.
Kuvat ja teksti
My Summer Car Eetu Muhonen.
Tupakka mediassa tyokalupakki.net.
TUNNE TOISET - TUNNE ITSESI
1. Valitkaa keksinnöistä kiinnostavin. 2
käsitekartta lähisuhteista
Hyton innovaatioprojektiopintojen loppuseminaari
Kalevala arjessamme Kalevala arjessamme.
X-breikki: LIIKKUVA AMIS SAKU ry.
IDÄN NUORET KEHITTÄJÄT
Vapaa aika, ulkoiset uhat ja muut esiin tulleet asiat
Volitioprosessi, tahdon!
Kohdataan -app By Solinor’s 10/10 –
Mikä on Member+? Member+ on uusi akavalaisten liittojen omistama jäsenetupalvelu Kohderyhmänä yli korkeasti koulutettua akavalaisten liittojen.
Tuottavuus Teknologiateollisuus.
Kysy kirjastonhoitajalta
Nuoret ja trendit -tutkimus
Esityksen transkriptio:

Peli Team Highflyers Lotta Haukkovaara Pinja Karppinen Tuulikki Leinonen Ahura Houshangi Udeep Shakya Purushottam Thapa

Kohderyhmä Nuoret, 12-15 –vuotiaat Tarkoituksena on tehdä pelin ulkoasusta ”sukupuolineutraali”, kiinnostava

Idea Hahmo seikkailee puistossa Yrittää löytää ystävänsä Puistossa hahmo yrittää väistellä esim. tupakoita, alkoholia, energiajuomia ym. Yrittää kerätä hyvinvointia lisääviä asioita, kuten ruokaa, vettä, unta, harrastuksia… Kun on löytänyt ystävät puistosta, saa heiltä kysymyksen (tai pari), johon oikein vastattuaan pääsee puiston portista ulos. Loppuhuipennus: Portin jälkeen tulee highscorelistaus (tausta esim. ranta tai huvipuisto, kaverit ovat mukana!) TAI loppuvastuksena käärme (huonokuntoisennäköinen, esim. polttaa tupakkaa) apina voi voittaa vastuksen heittelemällä sitä omenoilla.

Pelin ulkoasu Pelissä seikkailee apina Tapahtumapaikkana puisto kesäaikaan Pensaita, kukkia, puita Penkkejä roskiksia

Infoboxit & loppukysymykset Riskitekijöiden kohdalla näyttöön tulee infoboxi, jossa kerrotaan lyhyesti kyseisen aineen haittavaikutuksista, riskeistä Esim. ”Alkoholi vaikuttaa ulkonäköösi!” Hyvinvointia lisäävien tekijöiden kohdalla näyttöön tulee myös infoboxi Esim. ”Nukutko tarpeeksi? Nuori tarvitsee unta noin 10 tuntia vuorokaudessa.” Yritämme tuoda infoihin myös huumoria Kavereiden löydyttyä loppukysymys (kysymykset?) Luetuista infoboxeista pelaaja saa vastaukset loppukysymykseen