Peli Team Highflyers Lotta Haukkovaara Pinja Karppinen Tuulikki Leinonen Ahura Houshangi Udeep Shakya Purushottam Thapa
Kohderyhmä Nuoret, 12-15 –vuotiaat Tarkoituksena on tehdä pelin ulkoasusta ”sukupuolineutraali”, kiinnostava
Idea Hahmo seikkailee puistossa Yrittää löytää ystävänsä Puistossa hahmo yrittää väistellä esim. tupakoita, alkoholia, energiajuomia ym. Yrittää kerätä hyvinvointia lisääviä asioita, kuten ruokaa, vettä, unta, harrastuksia… Kun on löytänyt ystävät puistosta, saa heiltä kysymyksen (tai pari), johon oikein vastattuaan pääsee puiston portista ulos. Loppuhuipennus: Portin jälkeen tulee highscorelistaus (tausta esim. ranta tai huvipuisto, kaverit ovat mukana!) TAI loppuvastuksena käärme (huonokuntoisennäköinen, esim. polttaa tupakkaa) apina voi voittaa vastuksen heittelemällä sitä omenoilla.
Pelin ulkoasu Pelissä seikkailee apina Tapahtumapaikkana puisto kesäaikaan Pensaita, kukkia, puita Penkkejä roskiksia
Infoboxit & loppukysymykset Riskitekijöiden kohdalla näyttöön tulee infoboxi, jossa kerrotaan lyhyesti kyseisen aineen haittavaikutuksista, riskeistä Esim. ”Alkoholi vaikuttaa ulkonäköösi!” Hyvinvointia lisäävien tekijöiden kohdalla näyttöön tulee myös infoboxi Esim. ”Nukutko tarpeeksi? Nuori tarvitsee unta noin 10 tuntia vuorokaudessa.” Yritämme tuoda infoihin myös huumoria Kavereiden löydyttyä loppukysymys (kysymykset?) Luetuista infoboxeista pelaaja saa vastaukset loppukysymykseen