Nettipuhelinvaihde Nettipuhelin VoIP-vaihde on tarpeeseen mukautuva ja joustava yrityksille ja yhteisöille sopiva erittäin kustannustehokas puhelinvaihde.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
esitämme SLIDEPLAYER.FI
Advertisements

Ti LÄHIVERKOT -ERIKOISTYÖKURSSI
Sosiaalinen media Iida Kiesi.
RI400 Raportointi- ja Viestintätyökalu muokkaa iSeiries tulosteita ja välittää viestejä sähköpostin – WEB/URL:n – matkapuhelin Internet:in kautta Windows.
Lapin korkeakoulujen ja kuntayhtymien tietojärjestelmien yhdistäminen
Kansalliskirjasto, DSpace ja julkaisuarkistot FinnOA:n julkaisuarkistoworkshop, Jyrki Ilva, Kansalliskirjasto
Nopein, helpoin, tuottavin tie 3D-maailmaan..  Käytön ja oppimisen helppoutta  Työskentelyn nopeutta  Suunnittelun joustavuutta ⇓ Lisää tuottavuutta.
Lankapuhelin Santeri Lehtonen, Vesa Mäki, Arto Ranta.
Santeri Lehtonen, Vesa Mäki, Arto Ranta
Holvi.com -maksutili 1 Työelämävalmiuksia | Yrittäjyyskasvatusta | Oman talouden hallintaa
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
3 April, 2017 Sonera Multi-SIM Internal.
Ohjaaja: Ville Hentilä, Elisa Oyj Valvoja: Prof. Jukka Manner
Suupohjan seutuportaali –hanke
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi uutinen. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
VoIP-Puhelin • Voice over IP • Tutkittiin jo 1970-luvun lopulla • Ongelmana liian heikko suorituskyky • Innostus heräsi uudelleen luvulla, jolloin.
Ipon Laajakaistapuhelin
Mobiliteetti – GSM-integraatio (OXE) Business Partner Konferenssi Helsinki.
Mediatekniikan seminaari Paula Sanaksenaho Voice over Internet Protocol Paula Sanaksenaho
Puhelinkäyttäytyminen
Asiakkuuden muuttunut rooli, Case Hämeenlinnan terveyspalvelut
Lausteen koulun TVT-STRATEGIA
Pupesoft myyntireskontra
Voisiko olla mahdollista, että:
Kirjaston verkkopalvelu Kirkes-kirjastojen asiakkailla on mahdollisuus käyttää IntroActive-verkkopalvelua internetissä. Verkkopalvelussa voi mm.  uusia.
Netvibes henkilökohtaisena oppimisympäristönä Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
Sonera content gateway-rajapinnan ohjelmointi
Tekstiasiakirjan kirjoittaminen
Tekoäly-sovellusten levittäminen WWW-ympäristössä
PIKAOPAS LYNCIN KÄYTTÖÖN
OpenSpace aloitejärjestelmä
S Sosiaalitekniikka 1999 S Sosiaalitekniikka.
Kuinka tehdä blogi o365:ssä
Mandrake linux Seminaarityö. Linux -Linux on vapaa Unix-tyyppinen käyttöjärjestelmä. Tavallisesti Linuxista puhuttaessa tarkoitetaan "levitysversiota"
Suupohjan palveluhakemisto (yritys- ja yhdistysrekisteri)
Drupal Luonnonvarat joulutapaaminen Mikko Laine, Maanmittauslaitos.
Viittaustietoisku Diplomityötä varten.
Pikaopas: © 2013 Microsoft Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. Lyncin aloitusnäyttö Lyncin aloitusnäytön vasemmassa osassa on ruutuja, joiden avulla.
Käyttäjäkysely osana Lahden kaupunginkirjaston palautejärjestelmää Jari Tyrväinen Kirjastotoimen apulaisjohtaja Kansallisen käyttäjäkyselyn keskustelu-
Työssäoppimisjakson seuranta ja ohjeistus sosiaalisen median avulla Tampere Toni Vesterinen WinNova.
SHAMAN-projekti Projektiryhmä Ohjaajat Tilaaja Marko Andersson
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
SUUPOHJAN PALVELUPORTIT. Suupohjan palveluportit Suupohjan palveluportit-hankkeen tavoitteena on asumis- ja hoivapalvelujen sekä seudun yhdistysten verkkopalvelujen.
Lehden tietojärjestelmän suunnittelu ja käyttöönotto.
JOPOX Uusi hallinta / Lomaketyökalu. Uuden lomakkeen luonti Lomakkeen rakentaminen alkaa klikkaamalla auki Lomakkeet. Oletusarvoisesti oman joukkueesi.
TIETOTURVA INTERNETISSÄ. MITÄ ON TIETOTURVA? Tietoturvalla pyritään suojaamaan yritykselle tärkeitä tietoja ulkopuolisilta. Tietoturvalle on asetettu.
VIRTU tulevaisuudessa Markus Rahkola VM JulkICT-toiminto.
RAAHEN SEUDUN HYVINVOINTIKUNTAYHTYMÄ
H5 Tietoturva internetissä. Joni kukkonen
Tietoturva internetissä
Tervekoululainen.fi // UKK-instituutti
TVT-harjoituksia H5 Tietoturva
Työssäoppimisjakson seuranta ja ohjeistus sosiaalisen median avulla
Tietoturva internetissä
Tietoturva.

H5 Tietoturva Patrik Lammela.
Tietoturva.
TIETOTURVALLISUUS.
H5 Tietoturva Jenni Kontio MyKapt14a.
STM:n hallinnonalan uutissovellus
PaikkaOppi Mobiilin käyttöohje
Tietoturva Roosa Juusola MYelpt14B
Tietoturva.
Tietoturva Internetissä
Ohje yhdistyspalvelut-sivustolle
Kokemuksia kansainvälisestä verkkolaskutuksesta
Kokeile uutta Celianetiä testiympäristössä
Microsoft SharePointin mukauttaminen Verkkosivusto
Tarjous Netvisorista.
Esityksen transkriptio:

Nettipuhelinvaihde Nettipuhelin VoIP-vaihde on tarpeeseen mukautuva ja joustava yrityksille ja yhteisöille sopiva erittäin kustannustehokas puhelinvaihde. Siinä on kaikki samat ominaisuudet kuin perinteisissä puhelinvaihteissa lisättynä IP-tekniikan tuomilla mahdollisuuksilla. Se on aito puhelinvaihde eli sillä voi lähettää ja vastaanottaa puhetta ja puheluja dataverkossa, se voidaan liittää myös perinteiseen puhelinverkkoon ja myös GSM-verkkoon

Vaihteen ominaisuudet Hiiriohjattava välittäjän työpöytä ja monipuolinen hallinta Monipuoliset jonot ja ryhmäkutsut Lyhytnumerot vaihteen alaliittymiin tai vaihteen ulkopuolisiin numeroihin Automaattisen vastaajan palvelut ja puhelujen ohjaus sekä tiedotteet tarvittaessa

Vaihteen ominaisuudet Aika-asetukset Puhelun siirtäminen mobiiliin verkkoon Puheluraportit Laitteella voidaan toteuttaa myös monipuolisia lisäpalvelut esimerkiksi puhepostit sekä tieto vastaamattomasta puhelusta voidaan ohjata sähköpostiin tai voidaan vaikka rakentaa automaattinen interaktiivinen www-sivuilla toimiva valikkopohjainen markkinointipalvelu

Tavallisimmin käytetyt ominaisuudet puheluiden siirto alanumerojen kesken lyhytvalintanumerot jonotus- ja vastaajapalvelut konferenssipuhelut soittoketjut tai samanaikaisesti soivat puhelimet viikonpäivän ja kellonajan mukaan ohjautuvat puhelut ja vastaajapalvelut Sentraalisantra: sisään tulevat puhelut ohjataan soittajan näppäinkomennoilla oikealle henkilölle, osastolle, jonoon jne.

Mitä asiakas saa Saavutetaan kustannussäästöjä Ei investointitarvetta kalliisiin puhelinjärjestelmiin, järjestelmä toimii melko yksikertaisella laitteistolla Eri toimipaikkojen yhdistäminen yhteen vaihteeseen Asiakkaan toiminta muuttuu joustavammaksi Asiakkaan ei tarvitse sitoutua pitkiin ja kalliisiin sopimusjaksoihin, sillä vaihdepalvelun elää tarpeen mukaan Kullekin asiakkaalle räätälöidään sopivin ratkaisu aina sen hetkisen tarpeen mukaan Automaattiset vaihdetoiminnot, ryhmäkutsut, jonot sähköpostiliitteet jne. Kokonaisuuden yhteensovittaminen on yksinkertaista, palvelu toimii normaalilla laajakaistayhteydellä

Mitä asiakas saa Puhelinvaihteen ja palvelujemme avulla yritykset ja organisaatiot voivat helposti ja nopeasti toteuttaa monipuolisen ja joustavan puhelinverkon ja etäkäytön yms. Tarvittaessa voidaan nopeasti reagoida liiketoiminnallisiin tarpeisiinsa kilpailuedun saavuttamiseksi. Kaikki fyysiset muutot ja toiminnalliset muutokset voidaan toteuttaa ”lennossa”. Tavoitettavuus paranee Vaihteenhoitaja ja muut työntekijät eivät ole sidottuja tiettyyn toimipisteeseen Etätyössäkin työntekijä voi olla savutettavissa omasta alanumerosta Mahdollistaa tunnettujen kontaktien yhdistämiset ennalta määrätyille ryhmille

Vaihteen ulkoasu

Vaihteen käyttöliittymä Valikot Moduulit osiossa voidaan lisätä tai poistaa moduuleja Äänitysosoiossa voidaan luoda viestejä Soittoryhmätosiossa määritellään soittoryhmiä Digital Receptionist on virtuaalinen sentraalisantra eli siellä määritellään automaattiset palvelut Odotusmusiikki valikko Pagingillä tarkoitetaan esimerkiksi vastaanottavan puhelimen kaiuttimen käyttöä automaattisesti Jonoille on oma määrityssivu Alaliittymät on ehkä tärkein määrittelyosio, siellä määritellään kaikki järjestelmään liitetyt alanumerot Puhelujen sisään ja ulos reititykselle on olemassa omat määrittelysivut Ulkolinjat määritellään omassa osiossaan Yleiset asetukset osiossa määritellään mm. kauanko alaliittymä soi, ennen kuin ohjataan puhepostiin Hallintaliittymän käyttäjätunnukset ja niiden oikeuksien määrittäminen Aikaan liittyvät määritykset (toimistoaika / vapaa-aika) Puhelinkonferenssit

Käyttöliittymässä määritellään Muun muassa ulossoittolinjat Asiakkaalla on mahdollisuus säilyttää vanhat kontaktinumerot tai ottaa käyttöön valtakunnallinen yritysnumero Alaliittymät Helppo lisätä ja muokata uusia alaliittymiä Keskuksen ohjaustiedot