Mainosala on ylikuormittunut Aikuiset näkevät kymmeniä tuhansia mainoksia vuodessa Kilpailu näkyvyydestä muuttuu jatkuvasti vaikeammaksi ja kalliimmaksi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Näe metsäteollisuus uusin silmin Lokakuu Metsäteollisuudessa riittää monipuolisesti töitä •Metsäteollisuus on Suomen toiseksi merkittävin vientiala.
Advertisements

CAN-VÄYLÄ AUTOISSA.
Panu Niemi Lahti Panu Niemi  TUPO:sta ei yksin ole pelastajaksi ◦ Tuonti jatkaa nousuaan ◦ Suomessa myydyistä huonekaluista noin 60% on tuontitavaraa.
Toimisto- ja tuottavuusyhdistys ESITTELY
Tutkimus ICT-alan myynnin esteistä Yhteenveto 2014
1 Johdon konsultointipalvelut – standardin julkistamistilaisuus Pekka Järvinen, SFS.
LAAJAKAISTA KAIKILLE Äänekoski pohjoinen.
Tuotekehityksen ja kansainvälistymisen kautta laajemmat markkinat Samuli Vanhala
Sauna Contact Point Finland Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan.
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
Ostamisen maailma Ostokyky ja ostohalu
 myydä jotakin nyt tai myöhemmin  tiedottaa tavaroista, palveluista, aatteista ja ihmisistä  Sen avulla luodaan brändejä eli tavaramerkkejä esim. Coca-Cola.
SIJOITUSSTRATEGIAT Petteri Uronen Karlo Haapiainen Ville Jahn.
Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
Screen on Wheels™ on vastaus tapahtumajärjestäjien haasteisiin tarjota yleisölle ikimuistoisia tapahtumia ja elämyksiä.
Copyright © Tekes Cleantech-yritykset ”Viisi tähteä”
Autoala. Autoteollisuus  Valmistaa autoja  Suurin valmistavan teollisuuden ala  Suurien autoteollisuusmaiden talouden tukipilari  Suurin osa suomen.
Oulu Juha Pulkkinen Tekes.
Kuopion Seudun Pesäpalloilijat ry missio, visio ja arvot.
Joukkoliikenteen palvelutasotavoitteet keskisuurilla kaupunkiseuduilla (LVM julkaisu 54/2007) PLL 38. vuosikokousseminaari Helsinki, Juha-Pekka.
Helsingin käsityö- ja teollisuusyhdistys ry Helsingin Käsityö- ja Teollisuusyhdistys ry on perustettu vuonna Käsityöyrittäjyys on pohjimmiltaan yhä.
Ajatuksia oppimisesta
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
S Sosiaalitekniikka 1999 S Sosiaalitekniikka.
Näkökulmia tilastojen tulkitsemiseen Käytä oikeita käsitteitä.
Eviva-hanke Vertaistukea ja voimaa ryhmätoiminnoilla päivät Sanna Forsell Ikääntyvien ja iäkkäiden Hankekoordinaattori, Eviva-hanke Turun kaupunki,
Maaseutumatkailun suhdanteet ja kehittäminen Kysely yrittäjille.
KEP yleiskatsaus Seuraavat diat ovat KEP-työpajasta.
Asemanseudun persoonat. Eläkeläinen Tärkeää mahdollisuus valmistella matka etukäteen ettei stressaa Matkustaessa tulee asemalle noin puoli tuntia ennen.
Unicef-kävely Me muutamme maailmaa Kaikki eivät pääse kouluun.
Seuran strategia - Karelia Golf Ry Joensuu.
Pilkun käyttö PILKUN PÄÄSÄÄNTÖ: Pilkkua käytetään a) erottamaan eri lauseita toisistaan ja b) samanarvoisia lauseenjäseniä toisistaan. A-kohdan 1. poikkeus:
TILASTOKUVIO kuvio on voimakkain tapa esittää tietoa
2000-luvun medialukutaito MikkoAleksiMatias.  Sosiaalisen median räjähdysmäinen kasvaminen nykymaailmassa on muuttanut merkittävästi perinteistä joukkoviestintää.
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
FinnWell -ohjelma 2007 – 2009 Kalevi Virta. Mitkä ovat tulevaisuuden suuntaviivat FinnWell- ohjelman jatkoa ja Tekesin positioitumista terveydenhuollon.
Urheilevan nuoren ravitsemus
6σ Six Sigma. Yleistä 6 Sigma on tilastotieteeseen perustuva laatujohtamisen työkalu Perusajatus on, että prosessin virheitä on pystyttävä mittaamaan,
SAK:n ja liittojen sähköinen viestintä SAK Jäsenpalveluosasto Heli Nykänen.
Videotuotannot markkinoinnissa
Uni ja lepo -yleistä Ihminen nukkuu noin 1/3 elämästään.
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
VARHAISKASVATUKSEN LIIKUNTASUOSITUKSET
TENTTIS HAAGA-HELIASSA
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Sijaintipohjaiset sovellukset Antti Salakari VBP06S.
M1A Malaika, Noora, Pauliina, Helena
TOSITIETOA Alkoholi. Yleistä alkoholista Valmistetaan luonnontuotteista (mm. viljat ja hedelmät) käyttämällä tai tislaamalla Vaikuttavana aineena kaikissa.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Suomen H-veneliitto MAAILMAN PARHAAT SUOMEEN SUOMI JA HELSINKI H-VENEIDEN MM-NÄYTTÄMÖNÄ
Osa 5. Joustoista Kysynnän hintajousto (price elasticity of demand) mittaa, miten kysynnän määrä reagoi hinnan muutokseen = kysytyn määrän suhteellinen.
Märta Kinnunen1 TUNNE OPPIMISTYYLISI JA KÄYTÄ SITÄ HYVÄKSESI.
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Tupakkalaki, nuuskan maahantuonti ja sen valvonta
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Suomalaisia erikoiskuljetuksia Laadukkaalla ja hienolla kalustolla.
Suomalaisen yleisurheilun
VaR:n käyttö päivittäisenä työkaluna
Yritys ja markkinointi mediassa
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Tekstinhuoltoa 3.
Lääkehoidon päivä 2018 Teemana järkevä lääkehoito Vuonna 2018 Lääkehoidon päivä toteutetaan osana Rationaalisen lääkehoidon toimeenpano-ohjelman laajaa.
10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
TYÖHYVINVOINTI: MITÄ JA MIKSI?
Liiketoimintasuunnitelman esittely
Brändi sosiaalityössä
Liiketoimintasuunnitelma
Yrityksen mainonta… … ja muu markkinointi
VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo.
Esityksen transkriptio:

Mainosala on ylikuormittunut Aikuiset näkevät kymmeniä tuhansia mainoksia vuodessa Kilpailu näkyvyydestä muuttuu jatkuvasti vaikeammaksi ja kalliimmaksi Perinteiset mediat, kuten radio ja TV, menettävät tehoaan Brandien on keksittävä uusia tapoja vedota kuluttajiin 2000-luvun brandinrakennus puhuttelee kaikkia aisteja Nykytilanne

Tänä päivänä menestyvän brandin markkinointi tulee kohdistaa kaikille aisteille. Uudenlaiset brandistrategiat vetoavat kaikkiin viiteen aistiin: Mainontaa kaikille aisteille

Tuoksujen avulla voidaan tehdä monenlaisia asioita, kuten •Kohottaa mielialaa •Lisätä innostusta •Edistää oppimista •Laukaista muistikuvia •Parantaa muistia •Vähentää virheitä •Vähentää ahdistusta •Luoda brandijälki •Lisätä brandiuskollisuutta •Herättää halua •Neutraloida tai naamioida muita tuoksuja •Määritellä suunnan tuntua tilassa Tuoksujen voima

Lukemattomat yritykset käyttävät jo nyt tuoksuja hyväkseen päihittääkseen kilpailijansa. Näihin yrityksiin kuuluvat mm. •Procter & Gamble •Disney •Nike •Reebok •Sony •Samsung •Starwood Hotels Ketkä hyödyntävät tuoksuja jo nyt

Sevende Ky on kehittänyt laadukkaita tuoksumediaratkaisuja mm. •Vähittäismyymälöille •Hotelleille ym. majoituskohteille •Viihdealalle •Yökerhoille, baareille ja kasinoille •Terveydenhuoltoalalle •Erityistapahtumiin •Teollisuudelle Terveydenhuollosta hotelleihin

Tuoksumarkkinointia on käytetty menestyksekkäästi mm. seuraavilla tavoilla: Myymäläketju 7-11 on käyttänyt vastapaistetun leivän tuoksua uudistetuissa toimipisteissään ja havainnut merkittävää myynnin kasvua. Uusien Rolls Royce -autojen istuinten alta erittyy ”Old Rolls” -tuoksua. Singapore Airlinesilla on oma, suojattu tuoksu, jota käytetään koko palveluketjussa – odotusauloista aina matkustamohenkilökunnan asuihin ja matkustajien tyynyihin saakka. Lukuisat supermarketit tehostavat tuoksuilla esim. hedelmien, mehujen, kahvin, suklaan, kaakaon ja virvoitusjuomien myyntiä sekä parantavat ostoviihtyvyyttä. Case-esimerkkejä

•Useimmat brandit vetoavat edelleen markkinoinnissaan vain kahteen aistiin viidestä (näkö- ja kuuloaistiin) •Sevende auttaa yrityksiä kehittämään ja implementoimaan kaikille aisteille suunnattuja brandistrategioita •Etuina kehittynyt metodologia ja laadukkaat tuotteet Sevende -kaikille aisteille suunnatun markkinoinnin edelläkävijä

Sevenden työkalut Selvitämme, miten tuoksuja voidaan hyödyntää brandisi markkinoinnissa Kerromme, miten brandisi tulisi käyttää tuoksuja erilaisissa tilanteissa Tarjoamme edistyksellistä teknologiaa tuoksupohjaisen markkinoinnin tueksi

Paranna tuotteita ja palveluita tuoksuilla Aromikoneet – kannettavista miniratkaisuista suuren mittakaavan HVAC-järjestelmiin Aromien oltava esim. myymälätiloissa tarpeeksi mietoja, koska ihminen tarvitsee vain sekunnin tuhannesosan tuoksun rekisteröimiseen Ihminen erottaa n eri tuoksua Emme haista nenällämme, vaan aivoillamme Ihminen viihtyy 40 % kauemmin tilassa, jossa on aromia Aromit miellyttävät ihmisiä, parantavat näiden mielialaa ja houkuttelevat ostoksille myös uudelleen

Sevende Ky Tel: Nyt Suomessa!