KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Harjoituksissa tehdään digitarina
Advertisements

KOKEESEEN KERTAAMINEN. ENNEN LUKEMISTA  Herätä kiinnostuksesi:  Mieti, mikä sinua kiinnostaa luettavassa  Mihin tarvitset tietoa, jota olet ryhtymässä.
Tervetuloa koulutukseen!. Ohjelma Kuulumiskierros Toimintaa Itsensä virittäminen ennen ryhmätilannetta Kotitehtävän läpikäynti Tulevaisuustyöskentely.
Projekteista pysyviksi käytänteiksi Sakari Kainulainen Sokran hanketyöpaja , Kuopio.
AVOIMEN DATAN KÄYTTÖ JA HYÖDYNTÄMINEN KOULUTUSTILASTOINNISSA
© COACH 1.jakso: MINÄ JA JOHTAMISTYÖ Tampere Vuorovaikutus oppisopimustarkastajan työssä ”Millä työkaluilla?”
Vaiheistettu ryhmätyö 3. tunti
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Arviointi osana oppimisprosessia
KEHITYSKESKUSTELU - Ennalta sovittu ja suunniteltu keskustelu esimiehen ja työntekijän( voi olla myös tiimin) välillä Tuija Takkula,
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Päättötyö 9.lk Mikä on päättötyö Tutkielman tyyppinen kirjallinen työ
Ryhdistä yhdistystä treffille: Miten jäsenistä huolehditaan?
Yleistajuisemman artikkelin kirjoittaminen
The 9 block vision processing model
Verkostoituneen biotalouslukion esiselvityksen laatiminen
10%:n sääntö opettajien lukumäärä Tehtyjä kokeiluja Muuttuva oppimaisema Innovaatiot *Tuote / vuosi Perusaste ,6 Lukio
Aloita täältä, täydennä säännöllisesti!
Nuorten tieto- ja neuvontatyön osaamiskartta Heta Malinen Lähde: Pirjo Kovalainen, Osaamiskartta testiversio.
Sivisverkon digitaaliset osaamismerkit
Taidefilosofia ja taidekasvatus tehtävät sl 2012
LABORATORIOTOIMINNAN AUDITOINTI
Instagram.
EPortfolio Väline oman osaamisen kehittymisen seurantaan ja dokumentointiin. HOPS-koulutus Ilona Laakkonen, Student Life.
Vinkkivideo työnhausta
1. Valitkaa keksinnöistä kiinnostavin. 2
Taiteellisen toiminnan raportointi VIRTA-julkaisutietopalveluun
Essee ÄI5-kurssi.
Aloitteleva opettaja – suhde opittavaan sisältöön
Luovuusistunto Esittäjän nimi.
MEDIAA TUTKIMASSA.
Äidinkielen yo-koetyyppi keväästä 2007 alkaen: oma tekstilajinsa
Valinnaisiaineista Valinnaiset tunnit ovat osa yhteisinä oppiaineina opetettavien taide- ja taitoaineiden opetusta ja ne myös arvioidaan osana tätä opetusta.
Koulutusesityksen otsikko
YLEINEN TUKI TEHOSTETTU TUKI ERITYINEN TUKI YLEINEN TUKI
Skeema 1 Ohjeet tutkimuksen tekemiseen
Fabrikam hoitaa kevätsiivouksesi
OSUMA-Visio syntynyt työpajassa
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
Vardan tietomalli ja raportointi
Itä-Suomen kokemusseminaari -kysely 2014
Kirjastoauto.
Tutustumistreeni Nimi, ammatti, mistä tulee,
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Toimintoanalyysin syventäminen – lyhyt kuvaus hankkeesta
Liiketalouden perustutkinto, merkonomi
THL:n tuki kehittämishankkeille
Seminaarien käytänteitä
Työkykykoordinaattorikoulutus Kehittämistehtävien arviointi
Tiedon avaaminen Trafissa ja avaamisen haasteet
Yritysesite Toiminta-ajatus kannattaa kirjoittaa tähän
Työpaja 4: Maakuntien tarpeet valtakunnallisille sote toimijoille
[kehittämisidean nimi]
Liiketoimintasuunnitelman esitys
Verkko-oppimisympäristöjen käytettävyyshaasteita
Tulorekisterin vaikutus palkanlaskentaan
Kehittämispäällikkö Eija Lappalainen
LAPE-PÄHKINÄT vol Keino osallistua Pirkanmaan vanhemmuuden ja parisuhteen tuen palveluiden kehittämistyöhön - Tekstidia Dian voi valita.
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
Asiakasraatitoiminta Etevassa
Opettajan pedagoginen ajattelu
Myyntikoulutuksen jatko
”Projektin nimi” -projekti
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
Tervetuloa! Kouluvuosi [Vuosi].
Julkaisun otsikko Väyläviraston julkaisuja x/2019
Julkaisun otsikko Väyläviraston tutkimuksia x/2019 Tekijän nimi.
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Video 4: Avoimen ja yhteisen rajapinnan hallintasuunnitelma
Esityksen transkriptio:

KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat HENKILÖT: Pedagogiset asiantuntijat: sekä myyjän että ostajan roolissa KÄSIKIRJOITUS: Asiantuntijaryhmän tavoitteena on markkinoida ja myydä oma tuotteensa ostajille eli toisille asiantuntijaryhmille. Ostajien tehtävänä on arvioida tuotetta uteliaan kriittisesti. ENNEN MYYNTITILANNETTA Kukin asiantuntijaryhmä valmistautuu kaupankäyntiin täyttämällä ”tuoteselostekaavakkeen” ja valmistautumalla esittelemään tuotteensa. MYYNTITILANTEESSA Asiantuntijaryhmä esittelee tuotteensa ostajalle tuoden esille sen merkitystä ja erinomaisuutta. Ostaja on kiinnostunut tuotteesta ja esittää siitä tarkentavia kysymyksiä. Pirkko Hyvönen

OMAN TIEDELEHDEN TUOTESELOSTE Asiantuntijaryhmä (lehden nimi): OTSIKKO: Mikä julkaisu on kyseessä; kuinka kiinnostava ja osuva otsikko on? TEKNOLOGIAN PEDAGOGINEN KÄYTTÖ: Miten teknologian käytön pedagogiset perustelut ja tausta-ajatukset näkyvät? KÄYTTÖARVO: Miten tuotetta voidaan hyödyntää lastentarhanopettajan työssä? AIHE: Mihin ongelmaan/tarpeeseen tuote vastaa? Miksi tarpeellinen? Kuka sitä tarvitsee ja miksi? SISÄLTÖ: Mistä sisältö koostuu? Miten sisältö vastaa siihen mitä tuotteelta luvataan ja odotetaan? Kuinka kiinnostava tai innostava sisältö on? Miten se herättää ajattelua, entä tunteita? Miten vuorovaikutuksellista se on? Muita myyntiargumentteja, kuten mitä sellaista uutta tuo jota ei ole muualta saatavilla? Miten se eroaa muista vastaavista julkaisuista? Pirkko Hyvönen

OMAN JULKAISUN TUOTESELOSTE PERHE: Pirkko Hyvönen