Mitkä olivat tarkastuspalveluiden kehittämisen tavoitteet v ?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TimePlan työvuorosuunnittelu
Advertisements

2/2009 Ohjelmaesittely: Leonardo da Vinci We Mean Business! Kansainvälinen harjoittelija Erasmus - tai Leonardo da Vinci -ohjelman avulla Katriina.
Kuntayhteistyötä Kaakonkulmalla
S OSIAALIALAN T YÖNANTAJAT RY 1 Kohti hyvinvoivaa Suomea Sosiaalialan Työnantajat ry:n linjauksia tulevalle hallituskaudelle
PK-kehittämispalvelut
Opinnäytetyöprosessi
4. Opiskelijan osaamisen arviointi työpaikoilla
KOTIKÄYNTITYÖ.
Metropolian tietoturvapolitiikka Tai miltä se voisi näyttää.
Miten alueen erilaisten asukkaiden ja toimijoiden osallistuminen käytännössä toteutetaan? Asukkaiden ideoiden kokoaminen ja erilaisten toimijoiden.
TKK:n Sisäinen auditointiprosessi
Mikko Arasmaa / Tietohallinto
Mitä Student Life on? Student Life on Jyväskylän yliopiston ja jyväskyläläisten kumppaneiden luoma toimintamalli, jonka fokuksessa ovat yliopistomme.
Uusi Väylä Ammattiin.
Pohjanmaa.
Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus
Laurea/AS/2003 Ohjauksen osaaminen Mahdollisuus vastata ohjauksen tarpeisiin tasapuolisuus oikeudenmukaisuus taloudellisuus tavoitteellisuus.
Helsingin VALIKKO ryhmän toimintasuunnitelma Mustasaari Saara Jäämies ja Hanna Lipasti-Raulus, 08/2012.
Ympäristöministeriö / Katri Tulkki / Kauppa yhdyskuntien kehityksessä1 Palvelurakenteen kehittämisen työkaluja.
A SIAKASPALVELUKOULUTUS Antin kalvot M ITEN KEHITTÄÄ ASIAKASPALVELUA ? Kehittämistä voi lähestyä kahdesta suunnasta 1. Organisaation Miten luomme.
TIETOVERSTAS KPAMKin tapaan Hanna-Riina Aho Satu Salmela.
Toiminta, toteutus suunnittelu Arviointi (itsearviointi) Kehittäminen,
Opin Ovi -hankkeet OSUVUUTTA JA KYSYNTÄLÄHTÖISYYTTÄ AIKUISOPISKELUUN TIETO-, NEUVONTA- JA OHJAUSPALVELUJEN VALTAKUNNALLISELLA KEHITTÄMISOHJELMALLA
P lagiarismin hallinta ja sähköinen plagiaatintunnistus korkeakouluissa PT-järjestelmäkysely 3/2013: TÄRKEIMPIÄ KEHITTÄMISKOHTEITA OVAT: ”Yhteisrintama"
Verkko-opetuksen laadunhallinta- ja laatupalveluhanke (Vopla) Helsingin yliopisto, Kuopion yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Verkko-opetuksen.
Juhani Kettunen Yrityksen kilpailukykytekijät Yrityssuunnittelu ja johtaminen  yrityskulttuuri Asiakaslähtöinen toiminta – sisältää mm. tuotekehityksen,
HUIPUT KEHIIN Innovatiivisuusmittarin kehitystyö.
Seurakunnat maaseudun kehittäjinä Heikki Pesonen & Kari Mikko Vesala Uskonto paikallistason vuorovaikutuksessa.
ALEA-Projekti Loppuesittely.
Pielisen Karjalan maaseutupalvelut Maatalousstrategia 2014 – Nurmeksen kaupunki.
Miten tukea lukio- opiskelijaa? Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalvelut Oppilashuoltoyksikkö Lukion koulupsykologit ja –kuraattorit Kevät 2014.
Sote-tieto hyötykäyttöön - strategia 2020 Tieto hyvinvoinnin ja uudistuvien palveluiden tukena.
Lastensuojelun perhetyö Imatran kaupunki Hyvinvointipalvelut.
Motivaatio oppimisessa Mari Lyyra Jämsän ja Jämsänkosken lukiot Oppimistaidon kurssi 2015.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Ajankohtaista laadunhallinnasta
Esiselvitys.
Hyvinvoinnin integroidut toimintamallit
Puistokaudun päiväkotikoulu
Uskonnollinen kehitys
BMC - Liiketoimintasuunnitelma
Osahanke: Kokemusasiantuntijuus ja
Tervetuloa Innokylään
Työkaluja tehtävien tueksi
Asiakasosallisuusryhmä Rovaniemen osahankkeessa
Sote-uudistus ja Porin kaupunki
KULTAVASU 2016 – 2017 toteuttamissuunnitelma
Osahanke: Kokemusasiantuntijuus ja
Tervetuloa Innokylään
Följyssä-toiminnan prosessin kuvaaminen
Jyväskylän yliopistossa
Viestit kansalaisille, ammattilaisille ja päättäjille
SenioriKaste Lapin toiminnallinen osahanke Muistisairaan palveluprosessimalli Ohjausryhmä
Opetussuunnitelmauudistuksellako uuteen lukioon?
SOSIONOMI (AMK), 210 op Sosionomi osaa ratkaista sosiaalialan ongelmia sekä ennakoida tulevaisuuden muutoksia. Hän osaa tuottaa ja kehittää asiakaslähtöisiä.
Asiakkuuksien hallinta
Opiskelijarekisterin ja Oodi-konsortion tulevaisuudennäkymiä
Pohjoinen luonto maahanmuuttajien kotoutumisessa
TILAVARAUSOHJELMAN KÄYTTÖÖNOTTO
Kestävää kasvua ja työtä – Suomen rakennerahasto-ohjelma
klo , Tieteiden talo, Kirkkokatu 6, sali 313
Kehittämisprosessit VamO-hankkeessa
Lisätä monialaista yhteistyötä hankkeessa mukana olevien tahojen kesken Lisätä yhteistyötä kolmannen sektorin kanssa perheiden elintapaohjauksessa Yhteinen.
Kehittämisen toimijat – systeeminen taso
Yhteiset palautekäytännöt laadun arvioinnissa
Nuorisotyön laadun ja menetelmien kehittäminen Osaamiskeskus Kanuunan TOIMINTAPERIAATTEET Kanuuna-seminaari Jyväskylä
KOKONAISARKKITEHTUURIN ARVIOINTI
LUONNE – Omistajuus kehittymisestä
Miten sosiaalityöllä tulisi vastata asiakkaiden tarpeisiin?
VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo.
Esityksen transkriptio:

Mitkä olivat tarkastuspalveluiden kehittämisen tavoitteet v. 2007 ? Tehdä vaikuttavuusarvoista työtä Tuottaa toimivia työkaluja tarkastustoiminnan nykyaikaistamiseksi Kehittää sellaisia reaaliaikaisia mittareita, jotka osoittavat suoritteiden suunnan ja kehityksen mm. auditointi Luoda valmiudet hallintopakkokeinojen käyttöönottoon tehdä ne osaksi ammatillista rutiinia Yhdenmukaistaa tarkastustoimintaa

Tarkastuspalveluiden asiakassuhteen kehittäminen Vuosittainen, kertaluonteinen tapaaminen (palotarkastus) palotarkastajan (asiantuntijan) ja kohteen edustajan (asiakkaan) välinen vuoropuhelu kohteen arviointi oikealta taholta kuullun sekä dokumenttien pohjalta Nähdyt havainnot Asiakkaan tunteminen Kohteen tunteminen Asiakasryhmien segmentointi: jakeluasemat, seurakunnat, keskussairaalat, energiatuotanto, hotellit jne. jne.

Auditoiva tarkastuskäytäntö