Turvapuhelinpalvelu (kuva).

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Vapaaehtoiset keikka-auttajat apuna arjessa. Missiomme on: Etsiä, löytää ja auttaa unohdettuja kaupunkilaisia sekä haastaa kaikki lähimmäisyyteen ja yhteiskuntavastuuseen.
Advertisements

Kuluttajan e-lasku Lyhyt tietopaketti kuluttajalle
Suomen sairaanhoitajaliitto ry Tehy ry
Tietoturvallisuuden huonetaulu
Case-kahvila Raija Kerätär
Tulevaisuus käsissä. Joka päivä. - ammattilaiset lasten arjessa.
Oikeus hoivaan ? Perusoikeusseminaari Laura Kalliomaa-Puha.
Helsingin Invalidien Yhdistys ry
Kuntien paikkatietoseminaari 7. 2
Töissä Tukena Oy:n Imatran Poutapilven palvelukodissa
Käyttöohje: Kuinka luoda ilmoittautumislomake. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Turvallisen asumisen apuvälineet, Palmia puhelin- ja hyvinvointipalvelut Y-päivä
Uuteen nousuun terveys- keskuksessa MIKA HAAPOJA.
PYYKKINIEMENTIE REISJÄRVI p
T Personal SE assignment Project progress tracking and control.
Käyttöohje: Kuinka lisätä käyttäjä ryhmääsi. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Langaton Everon –järjestelmä
Kansalaisen asiointitili asiakkaan näkökulmasta Sähköisen asioinnin tietoturvallinen viestintäkanava kansalaisen ja viranomaisen välillä. Osa Suomi.fi-portaalia.
Kuntoutumisen tukeminen hoitotyössä
Teknologia hoitotyössä
Terveydenhoitajana kotihoidossa
HALLINTOKUNNAT JA ESTEETTÖMYYDEN TARVE - HANKE Niina Kilpelä, Kynnys ry.
Käyttöohje: Kuinka löytää toimintaryhmä. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka löytää osasto/piiri. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka liittyä osastoon. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka vaihtaa salasana. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Liite 1 a. 54.
Kuntien sosiaali- ja terveyspalvelujen henkilöstö 2011 Reijo Ailasmaa.
Siviilipalvelusvelvollinen ja verot Verohallinto vero.fi 2016.
A SVA - HOITAJAN TYÖ M ARTINLAAKSON TERVEYSASEMALLA.
PALOTURVALLINEN ASUMINEN KOHTI TURVALLISTA HUOMISTA!
Toisen koti työympäristönä Asiakkaan koti Asiakkaan ehdoilla toimiminen Kodin olosuhteet: Ergonomian toteuttaminen kotioloissa esim. vuodekorkeus Erilaisia.
Oma paloharjoitus taloyhtiössä. Turvallisuusosaamisessa on parantamisen varaa Vain 43 % suomalaisista tietää oman talonsa pelastussuunnitelmasta. Vain.
Miten tukea lukio- opiskelijaa? Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalvelut Oppilashuoltoyksikkö Lukion koulupsykologit ja –kuraattorit Kevät 2014.
PALOTURVALLISUUTTA KOTONA Kuva-aineisto koulutukseen.
KATAJAINEN -ryhmämuotoinen päivätoiminta
GPS-paikannusranneke
Koulutuksen tavoite Tavoitteena on, kehittää sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön valmiuksia havaita ja arvioida kotonaan asuvien asiakkaidensa palo-
PROJEKTI Elisa Juola Sonja Aittokoski Karoliina Isometsä.
VIRTUAALIPALVELU.
Oirekartoitin Asiakkaan käyttöohje.
TYÖLLISTYMISEN EDISTÄMINEN ASUKASTUVILLA
Hoitoonpääsy perusterveydenhuollossa
Ensilinjan työntekijän rooli TOIKEssa
Koti hoitoympäristönä
KOTIHOIDON PALVELUOHJAAJA
PÄTIJÄ Ohjausryhmä Pätijä –hankkeen seminaari
Liite 1 a. 54.
Vajaaravitsemus ruokapalvelun palvelukonseptissa
Integroidut maakuntapalvelut Pätijä –hanke seminaari
Asva- hoitajan työ Martinlaakson terveysasemalla
Provesta Oy Messi Provesta luottamuksellinen
<Hankkeen nimi>
Apua alkoholinkäytön vähentämiseen
Officair- tutkimusryhmä Matti Peltonen, Otto Hänninen, Arja Asikainen
Virtuaalipalvelu.
Kehittämismatriisi Resurssit (miten resursoidaan?)
Asumisneuvonnan chat palvelu
Poissaolojen seuranta / poissaoloihin puuttuminen
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Alueellinen apuvälinekeskus
VIA, vastaanotto ilman ajanvarausta, keskiviikkoisin päihdeklinikalla
Kotiin vietävät palvelut ja teknologia
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Kirjaston avoimet tietotekniikkaopastukset
Keitele, Pielavesi, Tervo, Vesanto
Kehittäjätyöntekijä Ellinoora Mantere, Rovaniemen kaupunki
Asiakasohjausyksikkö Alviina
Keitele, Pielavesi, Tervo, Vesanto
Esityksen transkriptio:

Turvapuhelinpalvelu (kuva)

Turvapalvelu arjessa asiakkaan turvana Turvapuhelinpalvelu auttaa hädän iskiessä. Rannekkeen avulla asiakas saa suoran yhteyden hoitajaan yhtä nappia painamalla. Vastaamme turvapuhelinhälytyksiin vuoden jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Asiakas saa oikeanlaista apua nopeasti hoitajan arvion perusteella. Turvapuhelinpalvelussamme työskentelevät koulutetut hoitoalan ammattilaiset, kuten sairaanhoitajat ja lähihoitajat.

Avun hälyttämäinen Asiakas voi tarvittaessa hälyttää apua painamalla turvarannekkeessa olevaa punaista painiketta. Hälytys ohjautuu Palvelukeskuksen turvapalveluihin, josta terveydenhuoltoalan ammattilainen ottaa puheyhteyden asiakkaaseen. Turvapalvelu on avoinna 24/7 vuoden ympäri.

Hälytysten vastaanotto Turvaranneke hälyttää, kun asiakas painaa rannekkeen tai keskusyksikön hälytyspainiketta. Hälytys ohjautuu Palvelukeskuksen turvapäivystykseen. Jos asiakkaalla on käytössään ovihälytinpalvelu, hälytys laukeaa ulko-oven avautuessa. Puheyhteyden aikana arvioidaan asiakkaan avun tarve ja toimitaan sen mukaisesti. Tarvittaessa paikalle lähetetään turvapartio avustuskäynnille tai ambulanssi.

Turvapuhelinlaitteisto Palvelukeskus Helsinki toimittaa asiakkaalle tarvittavan laitteiston kotiin, opastaa käytössä ja vastaa laitteiston huolloista. Asiakas saa tilaamansa palvelun mukaisen laitteiston kotiin esimerkiksi kuvassa olevan turvarannekkeen sekä keskusyksikön. Palvelukeskuksen työntekijä käy asentamassa laitteen asiakkaalle.

Ovihälytinpalvelu Turvapuhelinpalveluumme on saatavana myös ovihälytin lisäpalveluna. Ovihälytin hälyttää Palvelukeskuksen turvapalveluihin kun asiakkaan ulko-ovi avautuu. Ovihälytinpalvelu on ajastettavissa asiakkaan tarpeiden mukaan. Hälytys voidaan ajastaa esimerkiksi yöaikaan aktiiviseksi, jolloin asiakas ei saisi poistua kodistaan. Ajastus määritetään yhdessä sosiaali- ja terveysviraston kotihoidon ja asiakkaan omaisten kanssa. Ovihälytin on kytkettynä samaan keskusyksikköön kuin turvaranneke.

Lisätietoja Tuotamme palvelua yhteistyössä Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveysviraston kotihoidon kanssa. Kysy lisää tai tilaa palvelu soittamalla neuvontanumeroomme 09 310 70200.