Webropol-sovellus tiedon keräämiseen

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Opiskelijakyselyt Opiskelijan ohje : ArPa / Mittarityöryhmä.
Advertisements

Talouden tunnusluvut.
Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
Kielitivoliristeily Iloa ja hyötyä verkosta Katrina Vartiainen.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Verkko-opetuksen tukipalvelujen laadunvarmistusta
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Suomen Liikunta ja Urheilu Oman seuran analyysi Seurakehittäjien työkalu seurojen itsearviointiin ja apuvälineeksi kehityshankkeisiin.
PS Tutkijan etiikka Psykologian alalla on paljon ilmiöitä, joita ei eettisistä syistä voida tutkia. Mieti esimerkkejä ja perustele! Tutkimusaiheen.
Viestintää ja tiedonhallintaa helposti ja tehokkaasti Olli Aro Kehittämiskonsultti – Business Development Consultant.
Netvibes henkilökohtaisena oppimisympäristönä Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
| | Osaamisen kehittäminen vanhuspalveluissa Tahkovuori Aija Hietanen ahietanen.vuodatus.net © Savonia-ammattikorkeakoulu.
Kuntalaki uudistuu -seminaarisarja: Miten kunnallisen päätöksenteon läpinäkyvyyttä ja luotettavuutta parannetaan? Puoluerahoituksen kehittämistä.
Opi Analyzer Peruskäyttäjäkoulutus
(NIMI) Kestävää aluesuunnittelua tukevat työkalut –portaali.
Netvibes Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Hanna-Maija Huhtala Kristiina Kurki.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Johtava sosiaalityöntekijä terveyssosiaalityön toimijana
JATKAJAKOULU Jatkajakoulun laadun arviointi. JATKAJAKOULU Kriteeristö ja laadun arviointi 1. arvioinnin kohteena ovat Jatkajakoulun käyneet opiskelijat.
Verkko-opetuksen laadun tekijät – Kansallisen VOPLA-laatuverkosto- ja –palveluhankkeen esiselvityksen tuloksia Kristiina Karjalainen Annikka Nurkka Virtuaaliyliopistohanke.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO/COSSE InBCT 2.4/A-KIT 2003 A-KIT Agora Exploratory Environment for Knowledge Discovery Timo Aittokoski Olli Hokkanen Tommi Kärkkäinen.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen Hanna-Maija Huhtala Kristiina Kurki.
Poimintoja Sanomalehti opetuksessa -kyselystä. Kartoitimme Sanomalehtien Liitossa opettajien kokemuksia sanomalehden opetuskäytöstä, Sanomalehtiviikosta.
* Miksi ja kenelle www-sivut halutaan tehdä? * Mitkä ovat tavoitteet? * Kohderyhmän käyttäjien määritely ! SUUNNITTELUN PERUSTEITA.
Opasnet – väline tieteellisen tiedon jalkauttamiseen Jouni Tuomisto, Ympäristöterveyden osasto, THL, Kuopio.
Netvibes henkilökohtaisena oppimisympäristönä Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Käyttäjäkysely osana Lahden kaupunginkirjaston palautejärjestelmää Jari Tyrväinen Kirjastotoimen apulaisjohtaja Kansallisen käyttäjäkyselyn keskustelu-
JYVÄSKYLÄN KRISTILLINEN OPISTO TYÖELÄMÄPALVELUT SEURAKUNNAN TYÖNTEKIJÄN HYVINVOINTIKARTOITUS.
KESKI-POHJANMAA VUONNA 2030 –SEMINAARI Kommenttipuheenvuoro Ennakointiverkosto/Harri Lundell, KPEDU.
Kottarainen Jyväskylän yliopisto - Sovellusprojekti WWW-pohjainen kyselysovellus.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
SHAMAN-projekti  Projektiryhmä Marko Andersson Mika Rinkinen Matti Törmä Timo Valonen  Tilaaja Jyväskylän yliopiston atk-keskus.
Johdatus ohjelmointiin  Ohjelmointi opetuksessa  Opetussuunnitelma-tehtävä  Ohjelmointityökalut ja -välineet.
Oppimispelit  QR-koodit  Mitä peleistä voi oppia?  Luentotehtävä.
Aluetaloustilastojen käyttäjänäkökulma - Aluekehittämisen näkökulmasta Timo Aro, Satakunnan TE-keskus Porin yliopistokeskus Satakunta -Talousseminaari.
Kahoot-ohje.
Osallistumisesta ja vapaaehtoistoiminnasta Pohjois-Karjalan järjestökysely 2016 Jatkoa järjestökyselylle 2014 Vapaapäivä JAKE-hanke
Avointen aineistojen julkaisualusta AVAA © 2016 OKM ATT 2014–2017 -hanke Lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen.
JOHTAMISEN OSA-ALUEET:  Strateginen johtaminen / johtoryhmä  Visio, missio ja strategia  Johtamismetodit / taktiikat  Tavoitejohtaminen, yrityksen.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Hankintasuunnittelu ja tarjouspyynnöt - pilvipalvelu
Määrällinen tutkimus.
Ammattikorkeakoulujen valmistumisvaiheen palautekyselyn (AVOP) toteutus Arvo - opetushallinnon vaikuttavuustietopalvelulla Tilannekatsaus Paula Merikko.
tapaustutkimus psykoterapian Psykoterapiatutkimuksen
Tervekoululainen.fi // UKK-instituutti
THL verkkokoulut Kokonaispalvelu
Tervetuloa Innokylään
Lasten ja nuorten kulttuurikeskus metku
Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2016
Viestit kansalaisille, ammattilaisille ja päättäjille
Tiedon hallinnan viitearkkitehtuurin osa-alueet
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Mittarit – mitä ja miten mitata
Lue siitä lisää Microsoft SharePoint-uutiset
Tietojen automaattinen ja luotettava kulku järjestelmien välillä notkeuttaa yhteistyötä – Suomi.fi-palveluväylä on turvallinen ratkaisu Kuntamarkkinat.
Best in Class Hankinnan kehittämistyökalu
Tuetun päätöksenteon koulutus
Menestyvä työyhteistö Oppimistehtävä
Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2015
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Avoimen tuotteenhallinta
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo.
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry
Markkinatutkimuspäivä Tunteella tuloksia
Esityksen transkriptio:

Webropol-sovellus tiedon keräämiseen Hanna-Maija Huhtala Kristiina Kurki 11.11.2010

Tunnin tavoitteet Tutustua tiedonkeruu- ja analysointisovellus Webropoliin ja sen päätyökaluihin Tutustua kyselyn laatimiseen ja julkaisemiseen Webropolin avulla Webropolin käyttö opetustilanteessa demonstroitaessa (Jouni) www.webropol.fi

”Webropolin tehtävä on mahdollistaa hauskasti ja nopeasti tiedon kerääminen ja tiedon jalostaminen ymmärrykseksi ja osaamiseksi riippumatta asiakkaan sijainnista, organisaation kokoluokasta ja/tai toimialasta ja siten tukea päätöksentekoa  sekä jatkuvaa toiminnan kehittämistä asiakkaan työyhteisössä. Tähän Webropol tarjoaa IT-asiantuntijoista riippumattoman/vapaan kustannustehokkaan sovellustyökalun tiedonkeruuseen ja tiedon  jalostamiseen, jolloin Webropol-asiakkaat pystyvät saavuttamaan entistäkin merkittävämpiä säästöjä jatkuvan kehitys- ja parannustyön myötä. ” http://w3.webropol.com/finland/yritys/tietoa-yrityksesta

Käyttöalueet Mittaviin tutkimuksiin tai nopeaan tiedonkeruun tarpeeseen eri sidosryhmiltä Tiedon analysointi Erilaisia työkaluja kuten Webropol Insight, Text Mining Analysointityökalut kvantitatiivisen ja kvalitatiivisen tiedon analysointiin Webropol academic: Opiskeluprojektien tiedonkeruuseen ja tiedon jalostamiseen Loppututkintojen tiedonkeruuseen ja tiedon jalostamiseen

Analyysityökalut Dashboard: Text Mining: E-scoring Webropol Scientific Esim. Organisaation suorituskyvyn mittaamiseen Kyselyn tulosten esittäminen Text Mining: avoimien vastauksien nopeaan käsittelemiseen ja analysointiin E-scoring Asettaa vastaajat paremmuusjärjestykseen: pisteyttäminen, aikarajoitukset kyselyille, kysymysryhmät Webropol Scientific Ulkopuolisten analysoitavan tiedon, omien kaavojen ja laskentamoduulien yhdistäminen Webropol Insight Voidaan segmentoida vastaajat, tarkastella muuttujien välisiä korrelaatioita sekä ennustaa muutoksia keskeisissä mittareissa. Webropol Integration Voidaan päivittää Webropol –tietoa muihin hallinnollisiin sovelluksiin

Tehtävä -Luo kysely, jota voit analysoida haluamallasi työkalulla. -Siirrä linkki kyselyyn wikispacen TVT-opetuksen Webropol-osioon, kyselyt-sivulle. -Vastaa muiden tekemiin kyselyihin. -(Analysoi tulokset käyttäen webropolin työkaluja.) Yleisohjeet ja ohjeet eri työkalujen käyttämiseen löytyvät webropolin sivustolta kirjauduttuasi sisään.