Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014."— Esityksen transkriptio:

1 Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014

2 Tutkimuksen toteutus • Esaimaa.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu 3.-16. maaliskuuta 2014 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 300 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 8,6 %. • Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. • Kyselytekniikkana käytetään popup -ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. • Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot. • Tutkimuksen tulokset on raportoitu InterQuestin reaaliaikaisen asiakasraportointi-työkalun kautta internetissä sekä tämän yhteenvetoraportin muodossa. 2

3 PROFIILITIEDOT 3

4 4 Sukupuoli ja ikä

5 5 Ammattiasema

6 6 Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot

7 7 Asuinpaikka Top 10

8 8 Asuinkunta Top 10

9 KULUTTAJAKÄYTTÄYTYMINEN 9

10 10 Medioiden seuraaminen Asteikolla 1-6, jossa 6=päivittäin yli tunnin, 5=päivittäin alle tunnin, 4=useita kertoja viikossa, 3=kerran viikossa, 2=harvemmin, 1=satunnaisesti tai ei lainkaan

11 11 Internetin käyttö

12 12 Sähköisen lukulaitteen/tabletin omistaminen tai hankkiminen

13 SIVUSTON KÄYTTÖ JA TYYTYVÄISYYS 13

14 14 Sivustolla vierailutiheys

15 15 Tyytyväisyys sivustoon Asteikolla 1=tyytymätön – 5=tyytyväinen

16 16 Tyytyväisyys sivustoon n= 300

17 17 Esaimaa.fi-sivuston tärkeys itselle

18 18 Esaimaa.fi-sivuston käyttötarkoitukset

19 19 Annettujen ominaisuuksien sopivuus Esaimaa.fi-sivustolle

20 20 Internetin käyttö kännykällä tai sähköisellä lukulaitteella


Lataa ppt "Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google