Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2016

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2016"— Esityksen transkriptio:

1 Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2016
Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2016 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä. Tutkimusaiheina olivat mm. turvallisuus, asiakaspalvelu, itsemääräämisoikeuden toteutuminen, omahoitajuuden toteutuminen, yksinäisyyden tunne, tiedonkulku ja palveluiden laatu. Kyselyyn vastasi 12 asukasta ja/tai heidän omaistaan. Vastaamisprosentti oli näin ollen 43. Vastaajien mukaan palvelujen vahvuudet liittyvät työntekijöiden ammattitaitoon ja palvelualttiuteen. Kriittisimmin suhtauduttiin resurssien riittävyyteen. .

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14 KIITOS!


Lataa ppt "Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2016"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google