Uraseurantakysely vuosina

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Advertisements

HumanistiURA Tutkinnon tuhannet mahdollisuudet Humanistitutkimuksen tuloksia Akavan Erityisalat Humanistitutkimus 2013.
Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Elämyshankekyselyn tulokset © Sovita Toteutus: Opiferum1.
Sirkka Peltola, Susanna Elsilä JYVÄSKYLÄN KRISTILLINEN OPISTO TYÖELÄMÄPALVELUT OHJAUSTA, KASVATUSTA JA SUOJELUA KEHITTÄMÄÄN II -HANKE
Ammattiosaajan työkykypassi Esimerkki toteuttamisesta Kone- ja metalliala.
TavoiteToteutusesimerkkiMilloin suoritetaanSeuranta ja arviointi Tavoitteena on edistää liikunnan avulla terveellistä ja aktiivista elämäntapaa. Tavoitteena.
Yhteishankintakoulutuksesta apua rekrytointiin
KOULUTUSKULTTUURIN KEHITTYMINEN Kaikki vastaajat (miehistö 6, 9 ja 12 kk, rj, kok) Keskimäärin 9000 vastaajaa/saapumiserä (vertailussa kaikki saapumiserät.
ERITYISOPISKELIJAN ARVIOINTI Erityisopettaja Marjatta Kannisto
Laajennetun työssäoppimisen kokeilussa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus Työssäoppiminen laajenee - laajeneeko ohjaus ja tuki?!?
Lohjan kaupungin työhyvinvointikysely 2008 Lehdistötilaisuus
Sijoittumisseuranta 2013 Vuonna 2012 maisteriksi valmistuneiden tilanne ja mielipiteet vuoden 2013 lopulla Jyväskylän yliopisto - koko aineisto Jari Penttilä.
Reconos Karelia Golf Jäsentutkimus Reconos Kuinka usein pelasit golfia kotikentällä viime pelikaudella? Karelia Golf Jäsentutkimus 2014.
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
KISA – Kysely kaupungin viestinnästä Sari Koski Yhteenveto: Helsinki.
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
Palaute elämää diabeteksen ja diabeetikon kanssa päivästä Lauantai
TOP-LAAJA Prosessialan pt. Hotelli-, ravintola ja cateringalan pt.
Suomen koulutusjärjestelmä
Hankkeen esittely Tekijä: Sirkka Peltola JYVÄSKYLÄN KRISTILLINEN OPISTO TYÖELÄMÄPALVELUT OHJAUSTA KASVATUSTA JA SUOJELUA KEHITTÄMÄÄN II HANKE.
” ILMAN PROJEKTIA MINULLA EI OLISI TUTKINTOA” TAMPEREEN YLIOPISTON INFORMAATIOTUTKIMUKSEN LAITOKSEN VALMIIKSI TYÖN OHESSA -PROJEKTI (2005 – 2006)
Yleistä tutkimuksesta
Palautteenanto työpaikalla
Ritva Kareketo kouluttaja
Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.
Tohtorien uraseurannan satoa ja tuloksia Työelämää ja opintoja –iltapäivä Jukka Mäkinen, TaY | U&R.
Laajennetun työssäoppimisen kokeilussa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus Työssäoppiminen laajenee - laajeneeko ohjaus ja tuki?!?
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
Valmistuneiden näkökulmia työelämätaitojen kehittymiseen Reeta Eloranta / U&R.
Antti-Jussi Lakanen Nuorten peliohjelmointi 2011 / Jyväskylän yliopisto.
LÄÄKÄRI 2013 Kyselytutkimus lääkäreille. Tutkimusryhmän jäsenet Lääkäri 2013 Teppo Heikkilä LL, tutkijalääkäri Kuopion yliopistollinen sairaala Jukka.
Edustusurheilu Espoon kaupungin vetovoimatekijäksi - Kuinka taklaamme haasteet yhdessä? Vai jääkö historiaan 10-luku jolloin edustusurheilu loppui Espoossa?
KOLMASIKÄLÄISTEN ELÄMÄÄ POHJOISISSA KAUPUNGEISSA – Haastattelututkimuksen keskeisiä tuloksia 1.KOLMANNEN IÄN KOKEMINEN 2.ELÄMÄNKULKU 3.ASUINKAUPUNKI ELÄMISYMPÄRISTÖNÄ.
Opiskelupaikan valinta ja opintojen imu Tiina Lindblad Itä-Suomen yliopisto.
Jukka Saari haastattelu. Tietoa jota et ehkä tiennyt henkilöstä jota et tiennyt!!!
ONKO SUKUPUOLELLA MERKITYSTÄ TYÖELÄMÄSSÄ? Korkeakoulututkinnon suorittaneiden naisten ja miesten työelämään sijoittuminen Päivi Vuorinen AMK-tutkimuspäivät.
Mihin koulutussopimusta ja nuorten oppisopimuskoulutusta tarvitaan?
Työelämän varjoja ja valoa työllistymistietoa ja ennakointia Työelämäpäivä Tapio Anttonen JY rekrytointipalvelut.
RADIOTOIMITTAJA.
Infoa uusille opiskelijoille, syksy 2014 Opinto- ja opetuspalvelut Ura- ja ohjauspalvelut.
SYKSY 2016 Päivi Pakkanen.
Joensuun yliopisto Yhteiskuntatieteiden tiedekunnasta vv valmistuneiden -työnantajasektoreita -ammattinimikkeitä ja -palkkatietoja, viisi vuotta.
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Yksilöllisten polkujen toteutuminen
Työoloselvitys 2012 Perusraportti EVO/Kari Mäkelä.
Kaiku yhteistyöryhmä 2016 Kuvat: Raquel Benmergui #kehukiita
Ammatillisen perustutkinnon rakenne
Koulutustaso ja osaaminen
Nopso-työelämäryhmän näkemys nuoren joustavasta opintopolusta
ATT verkkokurssi tohtorikoulutettaville
(SUURI) KANDIKYSELY Syksyn kysely on auki
Perusasteen jälkeisen tutkinnon suorittaneet kunnittain Turunmaan seutukunnassa 2015 Vuoden 2017 aluerajat Lähde: Tilastokeskus.
Tietotekniikan aineenopettajankoulutus
Koulutusrakenne 2015 Pohjanmaa.
Perusasteen jälkeisen tutkinnon suorittaneet Seinäjoella 2000–2016
REKRYTOINTITIEDONKERUUN
Ammatinkuvaus Etunimi Sukunimi.
Tutkinnon suorittaneet kunnan asukasluvun mukaan 2016
Opiskelu Oulun yliopistossa
Työpaikkaohjaajakoulutuksen kehittäminen Huippu –hankkeessa 2017
PÄHEE OTE Satu Laakoli Kela.
Koulutusrakenne 2016 Pohjanmaa.
KOKKI Raahen Ammattiopisto, kokki.
Tutkinnon suorittaneet kunnan asukasluvun mukaan 2017
Koulutusrakenne 2017 Pohjanmaa.
Kevään markkinointiaktiviteetit
AMKien uraseurantakysely – tuloksia ja kokemuksia kevään 2019 kyselykierroksesta AVOP-yhteyshenkilöiden webinaari Liisa Marttila ja Susanna.
Esityksen transkriptio:

Uraseurantakysely vuosina 2010 - 2011 tohtorin tutkinnon suorittaneille (Jyväskylän yliopisto) Vastausprosentti 42% (127/301) Työelämäpalvelut 2013

1 = ei lainkaan ….. 6 = erittäin paljon Miten paljon seuraavat motivaatiotekijät vaikuttivat siihen, että aloitit tohtorin tutkinnon suorittamisen. 1 = ei lainkaan ….. 6 = erittäin paljon

Arvioi tohtorin tutkinnon merkitystä työelämässä seuraavien väittämien perusteella.

Ovatko seuraavat tekijät vaikeuttaneet työllistymistäsi. Vastaa vain, jos sinulla on ollut tohtorin tutkinnon suorittamisen jälkeen työllistymisvaikeuksia. 1 = ei lainkaan… 6 = erittäin paljon

Arvioi kuinka paljon tarvitset työssäsi seuraavia osaamisalueita. 1 = ei lainkaan… 6 = erittäin paljon

Arvioi tohtorikoulutuksen aikana saamaasi ohjausta. Ympyröi sopivin vaihtoehto. 1 = huono, erittäin paljon parannettavaa, 6 = erinomainen, ei parannettavaa

Ympyröi sopivin vaihtoehto. 1 = ei lainkaan… 6 = erittäin paljon Pitäisikö tohtorikoulutuksessa mielestäsi huomioida seuraavien asioiden kehittyminen. Ympyröi sopivin vaihtoehto. 1 = ei lainkaan… 6 = erittäin paljon