Kaikki viestintä, toiminta perustuu ihmiseltä ihmiselle.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
esitämme SLIDEPLAYER.FI
Advertisements

Median kohtaaminen EuroSkills-kilpailijana edustatte:
The Blue Day Book Bradley Trevor Greive (ISBN: )
AINA KANNATTAA YRITTÄÄ vinkkejä yrityksen ja koulun yhteistyöhön.
Työrukkaset heilumaan ja nuorisotyöttömyys kuriin.
Mitä nuorille kuuluu? Eveliina Karjalainen.  Toisilla näyttää menevän paremmin kuin koskaan, toisilla huonommin kuin koskaan. Molemmat ryhmät tuntuvat.
1. varapresidenttien koulutus
KYLÄSUUNNITTELIJAN PERSOONA PELIIN!. M ILLÄ TAVALLA OMAA PERSOONAA KÄYTETÄÄN KYLÄNKEHITTÄMISESSÄ ? Paljon! Jokaisella oma tyyli kylänkehitystyössä, oma.
Lupa tulla näkyväksi Kemissä
Helatalo KajaaninLukko Oy Timo Peussa. KAINUU ON KUTEN SUOMI TARVITSEMME VIENTITEOLLISUUTTA TUOMAAN MEILLE RAHAA KAINUUN ULKOPUOLELTA OLTAVA LÄHES OMAVARAINEN.
Työrauha ja haastavat tilanteet
Lasten osallisuutta kartoittamassa
TEAM työsuojeluviikko
Työterveys ja -turvallisuus on yhteinen asia. Hyväksi sinulle. Hyväksi tuottavuudelle. Yhteistyöllä riskit hallintaan Terveellinen työ -kampanja 2012–2013.
Täydellinen koulu.
Demokratiaa etsimässä Helsingin demokratiaryhmän pohdinnoista.
Euroopan vapaaehtoistoiminnan vuosi 2011 ”Vapaaehtoisena vaikutat” 1.
2/2009 Kiina. 2/2009 Kiina ja CIMOn yhteistyökumppani: Mitä ulkomaalaisen harjoittelijan tulisi ottaa huomioon? ”Kunnioita kiinalaista kulttuuria, kunnioita.
Keskustelu, aiheeseen tutustuminen ennalta auttaa yhteistä hanketta oikeaan suuntaan Taustatietojen hankinta suotavaa, jos ei välttämätöntä -> kuvaJOURNALISMI.
SundaySoup Oulu Hupisaaret.fi Rahoita: Mesenaatti.me Osallistuaksesi, hae mukaan 5.5. mennessä osoitteessa: hupisaaret.fi/sundaysoup-oulu.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Hyvä tuutori, parempi ryhmä Tuutorikoulutus 2016 © 2016 Johanna Tikkanen |
Me. säätiö © 2015 Me-säätiö Me-säätiö Ulla Nord.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
Timo Katajainen Tampere Kummiyritystoiminta Liedossa.
Miten viestiä medialle partiosta? Laura Aimola Miten viestiä medialle partiosta? / Lippukuntapäivä
KUVEN KOKOUS Soile Kuitunen. KUVE ON VAIKUTTAMISVERKOSTO HALUTAAN TEHDÄ KUNTOUTUSTA NÄKYVÄKSI HALUTAAN NOSTAA KUNTOUTUKSEN ARVOSTUSTA HALUTAAN.
On hyvä oppia tuntemaan itseään Hurtig
www.yhteisokeskus.fi Järjestöjen ja kuntien välinen yhteistyö Milja Karjalainen Satakunnan yhteisökeskus Sirpa Kynäslahti Porin kaupunki.
Jäsensegmentointi Aikataulu 9:30 Kohderyhmien tarpeisiin vastaava ydintoiminta Kiril Häyrinen, erityisasiantuntija, SOSTE 9:45 ”Jäsen 360”
Märta Kinnunen1 TUNNE OPPIMISTYYLISI JA KÄYTÄ SITÄ HYVÄKSESI.
YO-info syksy Koetilanne  Omia koepapereita ei tuoda, koetilanteessa annetaan tarvittava määrä paperia.  Koepaperiin jätetään marginaali.  Jokaisessa.
Jäsenhankinta lapset ja nuoret TYÖPAJA
Terveyden määritelmät
Miten Aloittaa Valokuvaus Liiketoimintaa
Käsityötoiminta 2017.
4. MONO-päivä Klo
Henkilöstö ja johtaminen asiakaskokemuksen tekijänä
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Työelämän tekstejä sähköposti.
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
Ehkä Jumala haluaa, että meidän tulee tavata joitakin meille vääriä ihmisiä ennenkuin tapaamme sen oikean, jotta olisimme tietoisia siitä kuinka kiitollisia.
Millaisia muistoja arvioinnista omalta kouluajalta?
KERTOJA Kirjailijan tekstiä varten luoma puhuva tai kirjoittava ääni, joka vastaa tekstin kerronnasta.
Puhetilanteen kieli.
Yritykset ja yhteiskunta
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
KPL 2. ALKUPERÄISKANSO-JEN USKONNOT
Postin myynnin tilaisuus
"Kyseessä ei ole hyvä ja merkittävä korkeakoulutuksen parissa työskentelevä ryhmä tai verkosto. Vaan paras ja tärkein."
Asiakaspalvelu ja vuorovaikutus
Työpäivän kokeminen kuraa vai kivaa?

Lääkehoidon päivä 2018 Teemana järkevä lääkehoito Vuonna 2018 Lääkehoidon päivä toteutetaan osana Rationaalisen lääkehoidon toimeenpano-ohjelman laajaa.
Vertaisvinkkejä hankkeiden hyvään viestintään
Hissipuheen anatomia Kuka olet ja mistä yrityksestä.
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon toiminnan suunta vuoteen 2020
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Suun terveydenhoidon ammattiliitto STAL ry
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Käsitemäärittely Osallisuus / Osallistuminen / osallistaminen
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Yli 6000 jäsentä
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Yli 6000 jäsentä
Vaikuta vallanpitäjiin Lobbaamisen ABC toiminnanjohtaja Anne Porthén
Auttava keskustelu
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Esityksen transkriptio:

Kaikki viestintä, toiminta perustuu ihmiseltä ihmiselle. Ei ylhäältä alaspäin.

Ihmiset haluavat tietää miksi järjestösi on olemassa? Miksi teidän on perustettu? Mitä varten teette sitä työtä mitä teette?

Mikä on järjestönne unelma? Tämän unelman toteuttamiseen te kutsutte ihmiset mukaan

Ihmiset lähtevät mukaan kun kosketat heidän tunteitaan. Parhaiten onnistut siinä kertomalla tarinan.

… mitä sait heidät tuntemaan… Se on kaikkein tärkeintä!

Pelkka julistamisen aika on ohi! Iloisuus puree (vaikka aihe on vakava) Yhdessä tekeminen Ihmiset innostuvat, kun teema koskettaa/saa tehdä yhdessä > tunne, että voi vaikuttaa tärkeiksi kokemiinsa asioihin

Keksikää, mikä on tapa, jolla saatte teidän asianne puolesta. Ihmiset haluavat tuntea, että he voivat vaikuttaa tärkeiksi kokemiinsa asioihin. Keksikää, mikä on tapa, jolla saatte ihmiset toimimaan teidän asianne puolesta. Uusi kansalaisvaikuttamisen aika Ihmiset etsivät merkityksellistä tekemistä Ihmiset haluavat vaikuttaa Ihmiset haluavat jopa tehdä ja toteuttaa Sosiaalinen media auttaa levittämään sanaa ja tavoittamaan isojakin joukkoja Haasteena keksiä omasta toiminnasta se ”juju”, mikä innostaa ihmisiä toimimaan. > Rohkeus kokeilla ja tehdä asioita uudella tavalla Yhteiskunta kaipaa ratkaisuja > järjestöt pystyvät tarjoamaan niitä > HYVÄT UUTISET

Ihmisten innostamiseen tarvitaan Selkeä, merkityksellinen tavoite Helppo, selkeä tapa osallistua (1 – 10 – 4) Luottamusta ja vapautta toteuttaa Oikea tapa puhua Pois totisesta, asiallisesta tiedottamisesta ihmisten innostamiseen. > Ajan henki: ”pop up -välittäminen”

Erottuminen ja esille pääseminen informaatiohälyssä vaatii yhteistyötä. Kasvava yhteistyön tarve ja vaikuttavuuden (ja näkyvyyden) kasvattaminen sitä kautta Omat rivit suoriksi ja kaikki puhaltamaan samaan hiileen. Tavoite kristallinkirkas + oma rooli

Älä tee yksin. Yhden ääni hukkuu hälyyn. Etsi HEIMOT. Etsi SANANSAATTAJAT. Etsi ne, jotka haluavat näyttää, että kannattavat teidän asiaanne. Yhteistyökumppaneita laajalti – ja myös yllättävistä paikoista > miettikää, miten työpaikat voivat osallistua, koulut, > kohderyhmittäin räätälöity viestintä

Vaatevallankumous Briteistä alkunsa saanut > raivo: ”Tämä ei voi jatkua!” Kampanjan tavoite on saada yritykset parantamaan vaatteiden ja asusteiden tuotanto-oloihin ja kertomaan kuluttajille alkuperistä. Viime keväänä mukana 70+ maata (nyt 80) Vaate nurinpäin päälle > viesti Vakava aihe, helppo & nykyaikainen osallistumistapa Huom! Kampanjamateriaalin täysin erilainen fiilis versus tapahtuma ja taustalla oleva vakava asia

MIKSI TUNNE TAVOITE YHTEISTYÖ HEIMOT KEHITTÄMINEN H2H

Menestyvät järjestöt 2016 –tapahtuma - Eväät järjestöjen tulevaisuuden menestykseen 4.2. Helsinki, Botta (Museokatu 10) Lue lisää ja ilmoittaudu: www.menestyvatjarjestot.fi Early bird –hinta voimassa 31.10. saakka.

KIITOS! Heidi Korva Salla Saarinen heidi@communike.fi www.communike.fi Twitter @heidikorva Salla Saarinen salla@radicalsoul.fi www.radicalsoul.fi Twitter @salsaari