” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Toimintaympäristö
Advertisements

WordPress- koulutus Kaarinan & Espoon NKK.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
KALASTUSMATKAILUN KEHITTÄMINEN POHJANMAALLA KVARKEN FISHING.
1. kysymys  Ikäjakauma vuotta  Teemahaastatteluun vastanneista on:  Miehiä 60%, naisia 40%  Työssäkäyviä 55%, opiskelijoita 45%  Tampereella.
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Koulutuskeskus Salpaus Hyvä Yritys /Georges Segura - Outi Salmela Tervetuloa! Hyvä Yritys (ammatillinen oppimisympäristöjen kehittämishanke)
YRITYKSEN PERUSTAMINEN
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.
WE LOVE HELSINKI.
TTL Sosiaalisessa mediassa
Internetistä haku: USB portti – tiedonhaun vertailua Jouni Ojanperä TP09S
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Gymnaestrada
Instagram Katariina Toivonen.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
LOIMAAN ASUKASMARKKINOINTI
T A M P E R E E N K A U P U N K I Liikuntayhtiöt ja kunnan liikuntapolitiikka Pekka P. Paavola liikuntatoimenjohtaja
Heinolan Tanssikerhon oma seura analyysi 2/23/15.
Chairborne Oy -Yritysten arviointi sijoituskohteina
Jäsenhankinta 2015.
Nurmi Hydraulics Oy Vaiheittain kansainvälistynyt.
K IDS P LACE – P ARENTAL C ONTROL Eetu Suokas, Toni Nieminen & Topi Ruokanen.
Asiakkaan päätösprosessi
Matkailun nettisivujen analysointi
VERKKOLEHTI UUSI SUOMI – MAHDOTON YHTÄLÖ? Tampereen yliopisto Markku Huusko.
Kirjanpidon perustekniikka
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Anna-Mari, Tia, Janika, Reeta
Projekti  Projektina luoda Suomen Snookerille viralliset nettisivut  Koostaminen Drupal-järjestelmällä.
SUURI matkakohde, PIENET resurssit Savonlinnan Seudun Matkailu Oy Tj. Pia Kokki.
Suomen H-veneliitto MAAILMAN PARHAAT SUOMEEN SUOMI JA HELSINKI H-VENEIDEN MM-NÄYTTÄMÖNÄ
Yritysmuodot Yksityinen elinkeinonharjoittaja, toiminimi Avoin yhti ö Kommandiittiyhti ö Osuuskunta Osakeyhti ö.
Voimistelupäivät 2016 sponsoriyhteistyö
19 Yritys tavoittelee voittoa s
Jutta Kokkonen, Eveliina Maasalo, Riia Soini ja Anniina Väisänen
Rajaton Ylä-Savo ja GreenLean Ylä-Savo-hanke
Jäsenhankinta 2017.
12 Hyvinvointivaltio kaipaa huoltoa s
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Kauppa Suomessa Jaana Kurjenoja.
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Tupakan haittavaikutukset
Yritykseni pahimmat kilpailijat
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä
Anna-Mari Poutanen, Tia von Flittner, Janika Pihljerta, Reeta Reinvall
Tervetuloa UniSportiin! Fuksi-infot syksy 2017
YRITTÄMINEN s
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Liiketoimintasuunnitelma: Kold Reso Kult Oy
Savikko.
Jäsenhankinta ja –huolto 2018
Mene osoitteeseen kulttuurikortti.edu.lahti.fi
International Green Week 2019 Suomi messujen partnerimaa
Lue siitä lisää Microsoft SharePoint-uutiset
Jäsenhankinta ja –huolto 2018
E-aineistot OUTI-kirjastoissa E-kirjat ja e-lehdet
Yrityskuva ja viestintä
Mistä löydämme tietoja…
Myyntikoulutus Pitäjä: [Nimi].
Visio tulevasta toiminnastamme…
Brändi sosiaalityössä
CUG.fi -risteilyseminaari
Dos and don’ts #effiefinland #sanomista
Esityksen transkriptio:

” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa” EVENT HELSINKI ” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”

Mistä kaikki lähti? Kiinnostus tapahtumatarjonnasta Suomessa Koemme, että Helsingin tapahtumakulttuuri kasvussa, mutta markkinointi puutteellista

Mikä on Event Helsinki? Osakeyhtiö, jossa viisi osakkeenomistajaa Mobiilisovellus älylaitteille, jossa esillä Helsingin tapahtumia Helppo ja nopea tapa löytää tapahtumat Helsingistä ja ostaa liput tapahtumiin Aina ajan tasalla Applikaatio maksaa 0,99e, jonka jälkeen rajaton käyttömahdollisuus omalla Apple ID:llä tai Google tilillä

Tuotteet ja palvelut Tapahtumia selataan päivämäärän JA/tai kategorian mukaan Tapahtumat ovat neljässä kategoriassa Juoma & Ruoka Urheilu Musiikki Muut Tapahtumasta voi siirtyä lipunmyyjän sivulle, jos lippuja on tarjolla

Markkinointisuunnitelma Digitaalisuus B2B-myynti: sähköposteja yrityksille, puheluita, yhteistyö Sokos Hotelli Vaakunan kanssa. B2C-myynti: brändin luominen YouTube-videon avulla, Facebook-sivut. Messut Myyntikanavat sovellukselle: älypuhelimien sovelluskaupat kuten App Store, Google Play-kauppa. Tapahtumanjärjestäjille myyntikanavamme on sähköpostit, nettisivut sekä puheluiden välityksellä

Toimintaympäristö ja kehitysnäkymät Applikaatioala nousussa Visit Helsingin mukaan Helsingissä järjestetään yli 3 000 tapahtumaa vuosittain. Teoston mukaan yksinään konsertteja järjestetään jopa 10 000. Miksi luvut ovat ristiriitaisia keskenään? Syrjitäänkö pienempiä tapahtumajärjestäjiä? Haluamme nostaa myös pienemmät tapahtumat näkyville

Kysyntä ja asiakkaat Kohderyhmämme ovat Helsinkiin saapuvat turistit 20-30-vuotiaat Pääkaupunki-seudulla asuvat aktiiviset naiset ja miehet Helsinkiin saapuvat turistit yritykset Älypuhelinten käyttö jatkuvassa nousussa Suomessa

Kilpailu Suurimmat kilpailijamme ovat Minne Nyt ja Ticted Millä erotumme? Meiltä saat liput ja applikaatiomme on aina täynnä tapahtumia

Visio, missio ja päätavoitteet Visiomme on olla Suomen tunnetuin ja käytetyin tapahtuma-applikaatio Missiomme on markkinoida Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa Päätavoitteemme on luoda Event Helsingistä tunnettu brändi, kasvattaa Helsingin tapahtumien kävijämääriä ja antaa jalansijaa myös pienimmille tapahtumille.

Tuotantosuunnitelma Koodaajat Applikaation ohjelmisto, ulkoasu sekä nettisivut Toimivuus ja sisältö Brändin luominen, markkinointi sekä tapahtumien eli sisällön hankinta on meidän vastuullamme Yhteistyö ja selkeä työnjako takaa laadun Tuotantopuitteet toimistossamme Helsingissä

Taloussuunnitelma Kiinteisiin kustannuksiin kuluu n. 14 995 euroa, työntekijöiden palkkoihin 148 500 euroa. Tulot yrityksemme saa applikaation latauksista (0,99€/lataus), lipunmyyntituloista (1,60€/lippu) sekä tapahtumajärjestäjiltä klikkausten perusteella (0,10€/klikkaus) Liikevaihto ensimmäisen vuoden jälkeen 176 105 euroa

Seuranta ja ennusteet Myyntiä seurataan viikoittain Säännöllinen asiakaspalautteen seuranta (sovelluskaupat, nettisivut) Tuloja tutkiessa seurataan applikaation latauksien määrää, klikkauksien määriä tapahtumissa sekä lipunmyynnin tuloja Toisena vuonna tuloksemme kasvaa ennusteena 20% ja liikevaihtomme on 211 564 euroa Kolmantena vuonna myyntiennuste sama kuin toisena vuonna

Riskien hallinta Yksi suurimmista liikeriskeistä rahoituksen puute- elinehto yritystoiminnan aloittamiselle Suurin henkilöstöriski liikeidean kopiointi/tietovuoto – tämän välttääksemme laadimme kaikille salassapitosopimuksen Vahinkoriskejä toimitiloissa tapahtuvat ennakoimattomat vahingot kuten tulipalo tai murto- koulutamme henkilökunnan toimimaan hätätilanteen sattuessa sekä hankimme kattavat vakuutukset