Kysely sosiaalisen median käytöstä

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Psoriasiskysely 2011 tulokset Helsingissä
Advertisements

Kaupunkiympäristöt tutuiksi tutkien BMOL syyspäivät Sibelius-lukio, Helsinki Workshopin vetäjät: Virpi Hirvensalo ja Krista Koskelo Maantieteen.
TIPTOP – Lessons learnt Sisältö Tiptop-projektissa opittua, osallistujien terveiset seuraaville projekteille. Mitä tässä projektissa onnistui.
Keski-Uusimaa-lehden klubikortin esittelytilaisuuden projektisuunnitelma Rauli, Janne, Katja ja Heidi.
Kielikeskus 1 Heli Harrikari 2008  2009 Kypsyysnäytteiden kielentarkastuksen arviointikriteerien yhtenäistäminen LAAKEA-osahanke 2008 Heli Harrikari Kehittyvä.
Change Day on työkalu kohti parempia palveluita Change Day tuo asiakkaan äänen kuuluville henkilöstön kautta. Change Day on työkalu henkilöstölle oman.
Innostunut oppilaskunta Koulutus peruskoulun oppilaskuntatoiminnan ohjaajille.
1 Työhyvinvointikartoitus tuntiopettajille ja luennoitsijoille Wahren-opisto.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Melindan laatu ja käytännöt Työpaja TERVETULOA! &
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
Y RITYSESITTELYT JA SUHDETOIMINTA Pertti Strandman ja Samuli Viitala.
Lisää teksti N = TYÖPAIKKASELVITYKSEN ESIKYSELY 2016 Sauvon kunta N = 91 Sähköpostikutsuihin N = 76 / 132 (58%)
Opetusteknologia. Kysymykset Voisitko kertoa työstäsi? Kytöharju työskentelee Tampereen yliopiston tietohallinnossa. Onko työsi mielestäsi mielenkiintoista?
Suomalaisten Energia-asenteet 2016
KEHITYSKESKUSTELU - Ennalta sovittu ja suunniteltu keskustelu esimiehen ja työntekijän( voi olla myös tiimin) välillä Tuija Takkula,
Julkisten palvelujen tuotannon yksityistäminen
Organisaatiomalli, ve A
Sosiaalinen media.
Kokonaisarkkitehtuurin kohdealueiden raportointi
Tonni lähti Ryhmä 4.
Finnan viestintäkatsaus
Tavoitteena poistaa työelämän hukkia (työelämän hukkaa)
Harjoituksia II.
Sähköisen hyvinvointikertomus hyvinvointiklinikalla
Korkeakoulukirjastojen tulokset
Pasi Kurttila Markku Lang.
OILI - tilannekatsaus Synergiaryhmä Ossi Raatikainen, CSC.
SOTE-tieto SOMEssa Jari Porrasmaa
Minä kuljettajana.
Monialainen yhteispalvelu
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Messages valinta avaa sinun viestilaatikkosi.
FACEBOOK Facebookin avulla pidät yhteyttä elämäsi ihmisiin ja jaat tietoja heidän kanssaan!
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
VALMISTAUDU MEININKI-HENKILÖSTÖKYSELYYN työntekijä
näkökulmia toimistotyön organisointiin ja kehittämiseen
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Yliopistojen intrapäivä
Mielekäs oppiminen verkkoympäristössä | Jaakko Naakka
Facebook JYTY-koulutus
Tutustumistreeni Nimi, ammatti, mistä tulee,
Kilpailustrategia LEA4LH004 SWOT – synteesianalyysi TOWS – strategiavaihtoehtojen luonti SWOTin pohjalta Riitta Rautava.
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Oulun yliopiston intranetprojekti
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Kysely Varsinais-Suomen maakunnan verkkopalveluista Maria Nykyri /muutosorganisaation viestintäyksikkö Elokuu 2018.
Loimun toiminnan suuntamerkit
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
Selvityksen aikataulu ja alustava työsuunnitelma sekä organisointi
Asukkaat maakunta- ja sote-uudistuksen keskiöön (AKE) -kysely
Viestinnän työkalupakki
Yhteinen keittiö ohjausryhmä
Tervetuloa sosiaalisen kuntoutuksen kehittäjäverkoston ensimmäiseen tapaamiseen!
POTKA-verkoston arviointi - kyselyn tulokset
Yhteinen keittiö -hanke Marttaliitto
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
HYVINVOINTITIEDON KLINIKKA
Oulun kaupungin vuorovaikutussuunnitelma
OSAAMISKANSIO Nimi.
Tuetaan kaikkien mahdollisuutta osallistua
Kuntoutusuudistus - miten tästä eteenpäin
Julkaisun otsikko Väyläviraston tutkimuksia x/2019 Tekijän nimi.
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Potilas- ja kansanterveysjärjestöjen näkökulma lääkejakelun kehittämiseen Etusivuvaihtoehto 1.
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
Hyvää mieltä muistisairaiden arkeen hevosvideoilla
Esityksen transkriptio:

Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Media Helmikuu 2015

Perustiedot tutkimuksesta Tavoite: Selvitäää Alma Median toimittajien sosiaalisen median käyttöä Ajankohta: Helmikuu 2015 Toteutus: Sähköpostikutsu ja Digium Vastuuhenkilöt: Heli Ruotsalainen Markku Huotari Vastaajamäärä: 307 Raportti sisältää sekä kokonaistulokset

Alma Media, Kaikki vastaajat Vastaajamäärä 307

Missä yksikössä työskentelet? vastaajamäärä/henkilöä Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Missä seuraavista sosiaalisen median yhteisöistä olet mukana? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Julkaisetko Facebookissa…? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Kuinka usein käyt somessa? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Oletko jättäytynyt pois sosiaalisesta mediasta tai jättänyt profiilisi "lepäämään"? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Minkä palvelun osalta olet jättänyt profiilisi "lepäämään"? % vastaajista, jotka ovat jättäytyneet pois sosiaalisesta mediasta tai jättäneet profiilinsa "lepäämään"? Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Onko sosiaalinen media sinulle työväline vai henkilökohtaista viestintää? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Kuinka usein olet mukana somessa työroolissasi. Esim Kuinka usein olet mukana somessa työroolissasi? Esim. jaat työhön liittyviä sisältöjä, kommentoit sisältöjä tai vastaat muiden kommentteihin. % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Millaisissa tilanteissa käytät sosiaalista mediaa apuna työssäsi? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Pitäisikö toimittajan osallistua työroolissa oman kirjoituksensa tai omassa lehdessä/mediassa julkaistun jutun herättämään keskusteluun? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Miten toimittajan pitäisi osallistua oman tai oman lehden/median kirjoituksen herättämään keskusteluun? jne Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Pitäisikö päätoimittajien osallistua keskusteluun sosiaalisessa mediassa? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Perustele, miksi päätoimittajan pitäisi tai ei pitäisi osallistua keskusteluun sosiaalisessa mediassa jne Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Mitä muuta haluaisit kommentoida someen liittyen? jne Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali

Kiitos!