© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Muoti ja pukeutuminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Matkailu Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Terveys ja hyvinvointi Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Ruoka ja ruuanlaitto Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Kosmetiikka ja -merkit Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Huonekalut ja sisustaminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Rakentaminen ja remontointi Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Pihan- ja puutarhanhoito Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Säästäminen ja sijoittaminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est