© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN HUOMAAMINEN - YHTEENVETO.
Advertisements

Aikkareiden KMT mediaopas 2009
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Tervetuloa viidennen vaikuttavuustutkimuksen julkistustilaisuuteen!
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aller Media Oy:n tapahtumat
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Tervetuloa seitsemännen vaikuttavuus- tutkimuksen julkistustilaisuuteen!
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Kansallisen verkkokauppatilaston julkistus Verkkokauppa Suomessa tammi-kesäkuussa 2010 Seppo Roponen
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Muoti ja pukeutuminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Matkailu Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Terveys ja hyvinvointi Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Ruoka ja ruuanlaitto Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Kosmetiikka ja -merkit Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Huonekalut ja sisustaminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Rakentaminen ja remontointi Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Pihan- ja puutarhanhoito Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Säästäminen ja sijoittaminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös %est.% % Painettu Aikakauslehti Aikakauslehtien nettisivut Blogit Estimaatit = ´000 henkilöä Kohderyhmä: Miehet, n= 2418, est