MYNÄlife -asukashankintahanke Mynämäessä

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
VisitKarelia.fi & VisitKarelia.ru sähköiset mahdollisuudet Case: Museot.
Advertisements

Työrukkaset heilumaan ja nuorisotyöttömyys kuriin.
 Toiminta, joka tukee perheessä, parisuhteessa ja vanhemmuudessa jaksamista sekä perheessä tapahtuvaa kristillistä kasvatustyötä.  Perhekerho  Perheleirit,
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
KALASTUSMATKAILUN KEHITTÄMINEN POHJANMAALLA KVARKEN FISHING.
PALVELURAKENNEUUDISTUS
Uusien kyläsuunnittelijoiden rekrytointitilaisuus 2. kokoontuminen, Siilinjärvi, kunnan talo Kyläsuunnittelun menetelmät Ohjelma Klo – 18.05Tilaisuuden.
KOULUT SÄILYTETTÄVÄ -turvalliset koulumatkat ELINVOIMAISET KYLÄT (vanha fraasi) TURVALLINEN ELÄMÄ LIIKENTEELLINEN SIJAINTI KANSAINVÄLINEN RAJANYLITYS-
Yhdistyksen markkinointi
Kylätoimintaa ja talkoohenkeä | FM Maija Lundgren
Kotisivut myynnin edistämisessä Sametime-kokoontuminen Heidi Varpelaide.
Joensuun kylien foorumi Teematyöskentely Joensuun kaupungin asukastoimintastrategia, miten voin vaikuttaa ja osallistua - Aktiivinen vuorovaikutus.
Vinkkejä hankeviestintään
Yhteisvoimin kotona – ikääntyneiden kotiin annettavien palveluiden ja kuntoutuksen kehittäminen Satakunnan vanhusneuvosto
MITÄ MAASEUDUN ASUKAS ODOTTAA PALVELUILTA? Kuntatalo Liisa Häme
Harrasteliikuntatuote Poweraction Nuorten liikuttamista vuodesta 2003 Liikuntapalvelukeskus Blomberginaukio 4, Turku Lasten ja nuorten.
■ Vantaan Nicehearts ry on vuonna 2001 perustettu tyttö- ja naistoimintaa tuottava yhdistys, joka toimii alueellisena Naisresurssikeskuksena. Yhdistyksen.
Kyläportaali – portti onneen? Juha Heikkilä
Biolaakso mediassa Hannu Lehto. Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj:n lehdet ja verkkosivusto KP 5.10.
Eviva-hanke Vertaistukea ja voimaa ryhmätoiminnoilla päivät Sanna Forsell Ikääntyvien ja iäkkäiden Hankekoordinaattori, Eviva-hanke Turun kaupunki,
ihmiskunnan tulevaisuus ympäristö tekijät taloudelliset tekijät sosiaaliset tekijät.
OSTAREISTAKO ASUKASAREENAT? KVALITATIIVINEN ASUKASTILATUTKIMUS Kati Myrén Tutkimuspäällikkö, YTL.
LOIMAAN ASUKASMARKKINOINTI
VASTUUTA OTTAVA PAIKALLISYHTEISÖ 10 tärkeää toimenpidettä.
Aitoja tekoja joka päivä Energiansäästöviikko 2012.
Nuorten osallisuus Varkauden nuorisovaltuusto Wanuva.
UusiKunta-selvityksen viestintä Henkilöstöryhmä Tiedottaja Sini Saares.
Uudistuva kylä kaupungissa –hanke Uudistuva kylä kaupungissa –hankkeessa etsitään uusia ja konkreettisia tapoja lasten ja nuorten palveluiden kehittämiseen.
Kalevankankaan koulun mainosprojekti Mediavaikuttamisen parhaat eurooppalaiset käytännöt.
Yhteisöllisyys kulttuuri | paikallinen elinvoima | perinne | tarinat | tekeminen - kunnan ja järjestöjen välille mainittavaa kehittämistä ->ei puhuta koulun.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
NAL - EVTEK KEHITYSHANKKEENA NUORISOASUMINEN
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
Digikuntakokeilun suunnittelu: mitä seuraavaksi?
Katri Arnivaara Turun kaupungin vapaa-aikatoimiala Hankekoordinaattori 1.
PIRKANMAAN AVOIN KUITU – YHTEISTYÖ Suunnitelma Marja-Riitta Mattila-Nurmi.
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittäminen nuorille suunnatuissa sosiaalipalveluissa Case: nuorten Facebook-palveluohjaus Oulussa Saila Lähteenmäki,
Onni kutsuu kylään -hanke toteuttaa Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelmaa 2007–2013 ja sitä rahoittavat Varsinais-Suomen ja Satakunnan ELY - keskukset.
Turvallisuusviestinnän resurssit ja raportointi Teija Mankkinen Turvallisuusviestinnän yhteistyöfoorumi
Avoimen tiedon ohjelman viestintäsuunnitelma. Viestinnän periaatteet  Toimintasuunnitelmasta nostetaan tärkeimmät viestintää vaativat toimenpiteet viestintäsuunnitelmaan.
Voimistelupäivät 2016 sponsoriyhteistyö
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Jarkko Muhonen TeamProg
Avoimen hallinnon toimintaohjelma Avoimuuden edistämisen käytäntöjä Imatran kaupungilla
”ompeluseurat” kouluissa 2017
Osuustoiminnan Päivä Helsingin Messukeskus Toimitusjohtaja
Ammattikeittiöosaajat ry | Marjut Huhtala | Ammattilaisseminaari 14

Mainonnan vaikutuskeinoja
Työllistämispalveluiden tarjonnasta monimuotoisen osaamisen kysyntään
Nyyti ry – mielen hyvinvointia ja elämänhallintaa opiskelijoille
Finna.fi:n somemarkkinointi
Vaalit
Lääkehoidon päivä 2018 Teemana järkevä lääkehoito Vuonna 2018 Lääkehoidon päivä toteutetaan osana Rationaalisen lääkehoidon toimeenpano-ohjelman laajaa.
Maakunta/hankkeen nimi Lisätietoa hankkeen toiminnasta
Hanke-esittely Sanna Lento
Vantaan ilmastotavoitteet- ja toimet
1. Ilman lukevia aikuisia ei kasva lukevia lapsia
Herkkuammatti-kampanja

IDÄN NUORET KEHITTÄJÄT
Lions Pass the Plate #lionspasstheplate
KUMMIPÄIVÄ.
Julkisuus Ymmärrettävyys Avoin toiminta Hallinto mahdollistajana.
Terveyslautakunta Hyvinvointi- ja vapaa-aikalautakunta
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
UUDENMAAN MARTAT TOIMintakatsaus 2018
Inspiraatioita ja voimavaroja kansalaistoiminnasta nuorille aikuisille
KUULIJALLE ILOA: sosiaalisen lukemisen vanha muoto käyttöön
Esityksen transkriptio:

MYNÄlife -asukashankintahanke Mynämäessä

HANKKEEN TAVOITTEET kääntää Mynämäen asukasluvun kehitys kasvu-uralle kohottaa yhteishenkeä ja kotiseutuylpeyttä parantaa yhteistyötä yhdistysten, järjestöjen ja kunnan välillä hyvän palvelutason ja tarjonnan säilyttäminen alueen yleisen toimintakyvyn lisääminen kunnassa tuoda alueelle positiivista näkyvyyttä herättää potentiaalisten asukkaiden ja yritysten kiinnostus aluetta kohtaan löytää Mynämäen "oma juttu", jolla erottua edukseen alueen muista maalaiskunnista tarjota uusille ja nykyisille asukkaille raikas ja eteenpäin katsova kokonaisuus; koko elämä asuinpaikan lisäksi MYNÄlife-asukashankintahanke #mynälife #mynämäki

KOHDERYHMÄT MYNÄlife-asukashankintahanke #mynälife #mynämäki Hankkeesta hyötyvät kaikki Mynämäen nykyiset ja tulevat asukkaat Asukashankinnan kannalta kolme keskeisintä kohderyhmää: 1) Mynämäeltä pois muuttaneet ja perheen perustaneet tai sitä suunnittelevat nuoret aikuiset, ikähaarukka v. 2) Turun kaupunkiseudulla asuvat nuoret lapsiperheet 3) Kaikenikäiset vapaa-ajan asukkaat ja vierailijat

TOTEUTUS MYNÄlife-asukashankintahanke #mynälife #mynämäki Sissimarkkinointia Osallistutaan messuille ja tapahtumiin Kartoitetaan yksityistä tonttitarjontaa Tuotetaan uudenlainen, paikalliseen elämäntyyliin keskittyvä lifestyle-lehti Toimenpiteitä myös asukasviihtyvyyden parantamiseksi Energiakävely muuttoa suunnitteleville Näkyvyys sosiaalisessa mediassa (Facebook/Instagram/Twitter) Sähköinen uutiskirje kiinnostuneille Markkinoidaan myytäviä kiinteistöjä ja tontteja Ehdotetaan kunnalle kannustimen käyttöönottoa Toritapahtuma+kiertoajelut Avoimet Kylät -päivänä

MYNÄlife-asukashankintahanke #mynälife #mynämäki facebook.com/mynalife

MYNÄlife-asukashankintahanke #mynälife #mynämäki facebook.com/mynalife

MYNÄlife-asukashankintahanke #mynälife #mynämäki Instagram: mynalife2016

MYNÄlife-asukashankintahanke #mynälife #mynämäki

Kiitos!