Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari."— Esityksen transkriptio:

1 Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari

2 Jäsentyytyväisyyskyselyn toteutus 2016 Kohderyhmän muodostivat kauppakamarin jäsenyhteisöiden yhteyshenkilöt. Huom! aikaisemmilla kerroilla kysely on lähetetty myös kaikille kauppakamarin luottamushenkilöille. Tutkimus toteutettiin sähköposti-informoituna web-kyselynä viikoilla 20-22. Tutkimukseen vastasi 77 kohderyhmään kuuluvaa henkilöä. Vastausprosentti oli 16 %. Vastausasteikkoja ja kysymysten muotoiluja on muutettu niin, etteivät tulokset ole suoraan vertailukelpoisia aikaisempien jäsenkyselyiden tuloksiin.

3 Vastaajien taustatiedot 2016 2016 Mikä on yrityksenne/organisaationne pääasiallinen toimiala? N=77 Teollisuus 18 % Rakentaminen 12 % Kauppa 12 % Palvelut 39 % Julkinen sektori 6 % Jokin muu 13 % Mikä on yrityksenne/toimipaikkanne henkilömäärä? N=77 Alle 5 22 % 5 - 9 13 % 10 - 49 35 % 50 - 249 18 % 250 tai enemmän 12 %

4 Miten arvioit kauppakamarin toimintaan liittyvistä asioista saatavaa hyötyä henkilökohtaisesti tai yrityksenne kannalta? Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5=erinomainen ja 1=huono

5 Kaikki vastaajat N=77 Alla on lueteltu kauppakamarin toimintaan ja palveluihin liittyviä asioita. Miten arvioit niistä saatavaa hyötyä henkilökohtaisesti tai yrityksenne kannalta? Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5=erinomainen ja 1=huono.Keskiarvo Vaikuttaminen ja edunvalvonta3,55 Maksullinen koulutus3,34 Seminaarit ja tapahtumat3,57 Neuvonta3,27 Kansainvälistymiseen liittyvä tuki2,65 Ulkomaankaupan asiakirjat2,89 Jäsentiedotus3,85 Julkaisut (esim. kirjat ja kansiot)3,37 Liiketoimintaa tukevat kontaktit3,58 Verkostot3,83

6 Oletteko käyttäneet kauppakamarin palveluita viimeisen vuoden aikana?

7 Mitkä ovat yrityksenne/organisaationne kannalta tärkeimmät kauppakamarin vaikuttamiskohteet? Voit valita 3-5 tärkeintä 1.Yritysten näkemysten esiin nostaminen julkisuudessa 64% 2.Terveen kilpailun edistäminen 48% 3.Osaavan työvoiman saatavuuteen vaikuttaminen 39% 4.Vastuullisen yritystoiminnan edistäminen 39% 5.Sääntelyn vähentäminen 36%

8 Mitkä ovat yrityksenne/organisaationne kannalta tärkeimmät kauppakamarin vaikuttamiskohteet? Voit valita 3-5 tärkeintä

9 Millainen mielikuva sinulla on kauppakamarin viestinnästä? Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5=täysin samaa mieltä ja 1=täysin eri mieltä.

10 3,65 Saan riittävästi minulle tärkeää tietoa3,95 Kauppakamarin viestintä on kiinnostavaa3,67 Kauppakamarin näkyvyys mediassa on hyvä3,34

11 Mitä viestintätapoja pidät hyvänä kauppakamarin ja jäsenten välisessä yhteydenpidossa? Voit valita 3 mielestäsi parasta tapaa. sähköinen uutiskirje 88 % kauppakamarin nettisivut 48 % henkilökohtainen yhteydenpito 47%

12 Mitä viestintätapoja pidät hyvänä kauppakamarin ja jäsenten välisessä yhteydenpidossa? Voit valita 3 mielestäsi parasta tapaa.

13 Suosittelisitko kokemuksesi perusteella kauppakamarin jäsenyyttä? NPS-luku 2016 Etelä-Karjalan kauppakamarin NPS-luku on 25. NPS-luku (Net Promoter Score) saadaan vähentämällä suosittelijoiden prosenttiosuudesta arvostelijoiden prosenttiosuus. arvosanan 10-9 antaneet =suosittelijat arvosanan 8-7 antaneet=neutraalit>jäävät pois arvosanan 6-0 antaneet=arvostelijat NPS-lukua pidetään hyvänä, jos se on positiivinen. Luku +50 on erinomainen (lähde Wikipedia)

14 Suosittelisitko kokemuksesi perusteella kauppakamarin jäsenyyttä? Vastaa asteikolla 10-0, jossa 10=ehdottomasti ja 0=en missään nimessä

15 Minkä yleisarvosanan annat kauppakamarin toiminnasta. Vastaa asteikolla 5-1, jossa 5 on eriomainen ja 1 on heikko. 3,8 Keskiarvo


Lataa ppt "Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google