Oppimaan oppiminen ja ammatillisuuteen kasvu 1.5 ov Mari 0408687621.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Advertisements

Atto ja avaintaidot työssä oppien? Sirkka Hulkkonen.
MEDIAN HYÖDYNTÄMINEN Ahlmanin ammattiopisto Esa Majava.
AMMATILLINEN KASVU Ammatillinen kasvu on jatkuva prosessi;
Turun normaalikoulu - opetussuunnitelmaa yhteisöllisesti
IV. Opiskelijan arviointi työpaikalla
HENKILÖKOHTAINEN NÄYTTÖSUUNNITELMA – HENSU Seija Pajukoski
Koulutuspäällikköpalaveri / Palvelualat Tuija Hilden heidi Kaartokallio.
PAOK/PIRKO Kehittämisprojekti kevät 2010 Moodle-verkkokurssit Anna-Kaija Yli-Orvola.
Täydennyskoulutus Yhdessä tekemällä – hanke 2010
LÄHIHOITAJAKOULUTUS tutkinnon laajuus 120 ov
Matematiikan oppiminen.
KANSALAISTAPAHTUMAVIIKKO TAMPEREELLA PÄÄN AVAUKSIA LAPSEN OIKEUKSIIN.
Minä oppijana 1 ov..
Yritystapaus tutorinfo
Verkkoportfolio Taina Joutsenvirta Verkkopedagogiikan asiantuntija
Sopiva avoimuus, joustavuus, saavutettavuus ja henkilökohtaisuus.
Verkkoympäristöt lähiopetuksen rinnalla/tukena
Restonomi Opetussuunnitelma 2005
OPPIVA OPS OPPIVA OPS –prosessin rakenne, keskeiset sisällöt ja valmennuksen tasot Ulla Rasimus PROkoulutus ja konsultointi ja Leena Nousiainen Rondo.
AMMATILLISEN OPETTAJANKOULUTUKSEN LÄHTÖKOHTIA
Työpaikkaohjaaja-koulutus ongelmaperustaisen oppimisen mukaisesti
Yrittäjyys- opetus-menetelmä!
Jaakko Lainio Turun Ammattiopistosäätiö Paasitorni, Helsinki
Kirjasto avoimena oppimisympäristönä – Tiedonlähteitä.
Itseohjautuvuus ja yhteistoiminnallisuus
Työpaikkaohjaaja- koulutus Oppiminen ja Ohjaaminen Palaute ja arviointi Helena Rajalinna.
Opiskelijoiden vuosipalaute 2014.
Hyvän oppimisen malli LAMKissa
TAO, Turun Ammattiopistosäätiö
Tutustumistreeni  Nimi, ammatti, mistä tulee,  tilaisuuden teemaan liittyvä ajatus  Mikä oli kauhein kouluruoka?  Kirja, jota parhaillaan luen  Lapsuuden.
TPO- OHJAAJA KOULUTUS 3ov Markkinointi Ammatillinen koulutus ja työelämäyhteistyö Perehdytys Ohjaus Arviointi Palaute.
Toimintaohjeet opelle
KEUDA 1 Työpaikkakouluttajana oppisopimuskoulutuksessa Työpaikka- kouluttajan valinta Työpaikalla tapahtuvan oppimisen ja tietopuolisen koulutuksen suunnittelu.
NET nivelvaiheessa Nivelvaiheen yhteistyöverkosto Rovaniemi Haukipudas Raahe Johanna Pulkkinen Tervaväylän koulu.
Välipalaute Moduuli 3 Mitä tästä voimme oppia? Mitä parantaa?
Minä oppijana yliopistossa - opintopsykologisia näkökulmia ESOK-seminaari Tampereella Satu Eerola Opintopsykologi.
Johtamisen perusteet Verkkokurssi Aalto-yliopisto Avoin yliopisto A21A op Kevät 2016 Juhani Kauhanen Copyright Juhani Kauhanen.
Sirpa Salo-Saari Oppimatkalla ammattilaiseksi. Sirpa Salo-Saari Ammatillinen kehittyminen TAHTO TIEDOTUSKOROHKEUSKOKEMUSITSETUNTEMUSHARJOITTELUOPISKELU.
Opetussuunnitelma muuttuu MITÄ SE TARKOITTAA?. Opetussuunnitelma tuo oppilaalle lisää vapautta ja vastuuta.
Kansansairauksien hoitotyö 2,5 ov Syksy 2013 Hilkka Virtanen.
TAVOITTEIDEN ASETTAMINEN KOULUTYÖLLE ANTAA ENERGIAA
Työpaikkaohjaaja-koulutus ongelmaperustaisen oppimisen mukaisesti
Arviointi Arviointiasteikko ja -merkinnät Tutkinnon osan arviointi
Kokemuksia yhteistoiminnallisesta kemian opetuksesta lukiossa.
Katrina Vartiainen, Turun normaalikoulu
Muistio ekasta tehtävästä ja ryhmän pelisäännöt Moodleen viim. pe 3. 9
Super-Ippo Lopetuskerta.
Pedagogiset aineopinnot lv Tietotekniikka
Tervetuloa! OPS 2016.
Työpaikalla järjestettävän koulutuksen, ammattiosaa-misen näyttöjen ja tutkintotilaisuuksien suunnittelu Tavoitteena on, että työpaikkaohjaaja Tuntee tutkintorakenteen.
Kotiväen foorumi laatupäällikkö Marita Syrjälä
Kolme oppimista jäsentävää orientaatiota
Psykologian arviointiperusteet
Innokas harrastus 7. Oppimiskerta EAGER.
Sujuva väylä ammatillisesta koulutuksesta ammattikorkeakouluun
Osana sivistysteknologiaa
Mikä on monialainen oppimiskokonaisuus?
Pedagogiset aineopinnot lv
SOSIONOMI (AMK), 210 op Sosionomi osaa ratkaista sosiaalialan ongelmia sekä ennakoida tulevaisuuden muutoksia. Hän osaa tuottaa ja kehittää asiakaslähtöisiä.
Tutustumistreeni Nimi, ammatti, mistä tulee,
Ammatillinen erityisohjaus Haaga-Heliassa
Vaasan ammattiopisto / cpa & kjo
Opintopsykologi Katja Hietanen
OPPIA NIINKU TÖISSÄ Keski-Pohjanmaan ammattiopisto
Työpaikkaohjaajakoulutuksen kehittäminen Huippu –hankkeessa 2017
Opiskeluhuollon palvelut
SOSIONOMI 210 OP Sosionomi osaa ratkaista sosiaalialan ongelmia, ennakoida tulevaisuuden muutoksia, tuottaa ja kehittää sosiaalipalveluja. Hän osaa ohjata.
Liikunnan Perusopinnot
Oppilaat ja opetussuunnitelma 2016.
Esityksen transkriptio:

Oppimaan oppiminen ja ammatillisuuteen kasvu 1.5 ov Mari

Sisältö  oppiminen ela ̈ ma ̈ nkulun aikana, eri tavat oppia  erilaiset toimintaympa ̈ risto ̈ t oppimisen tukena  ryhma ̈ ytymiseen ohjaaminen  ammattietiikan ja ammatillisen vuorovaikutuksen peruska ̈ sitteet  tyo ̈ ela ̈ ma ̈ n perustaidot  ammattilaisena kehittyminen, suunnitelmallinen tyo ̈ skentely tyo ̈ ssa ̈ oppimisessa ja ammattiosaamisen na ̈ yto ̈ ssä

Kurssin toteutus  Tehtävät, yksilö- ja ryhmä  Opintokäynti?  Moodle?  Läsnäolo tunneilla  Oppimispäiväkirja –ohje  Päivä lähihoitajana –tehtävä  T1-K3  Tentti/Oppimispäiväkirja.

Lähihoitajaopiskelijana  Millaisia tavoitteita sinulla on lähihoitajaopinnoissa?  Mitä haluat erityisesti oppia?  Miten opit?  Missä olet jo hyvä? Millaisia vahvuuksia sinulla on?

Mitä oppiminen on?