Tiimarin uuden sukupolven testimyymälät avattu Tiimari on avannut kolme uuden sukupolven testimyymälää, jotka sijoittuvat kauppakeskuksiin Vantaalle,

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Ohje Jos haluat vaihtaa aloitussivulle kuvan, käytä tätä pohjaa. Napsauta hiiren oikealla painikkeella dian oikeassa laidassa sijaitsevaa kuvaa ja valitse.
Advertisements

Terveyskeskuslääkärin näkökulma moniammatilliseen yhteistyöhön Markus Partanen, Runosmäen-Mullin terveysaseman vastaava lääkäri, PPPR- hankkeen Turun kehittämisosion.
Työnimi työpaikkakouluttajan verkkoalustalle Tredun toiminnassa olevan verkkoalustan jatkojalostaminen ja avaaminen valtakunnalliseen käyttöön. Toteutetaan.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
Nuorisotakuu nuorisotoimen näkökulmasta Nuorisotoimen ylitarkastaja Kirsi-Marja Stewart, Opetus- ja kulttuuritoimi.
KOHTI VAIKUTTAVUUDEN TODENTAMISTA Voimaa työhön –lautapeliin liittyvät asiakaskyselyt ja tutkimus Mindgame
Yhteistyö Avoimen tiedon ohjelman jälkeen Avoimen tiedon ohjelman päätöstilaisuuden pohdinnan purku.
LIIKEKILPAILUN SÄÄNTELY KILPAILU- MENETTELY KILPAILUN- RAJOITUKSET
Vaiheistettu ryhmätyö 3. tunti
Innovaatioseteli INNOVAATIO-OSAAMISTA YRITYKSEESI
Elintarviketurvallisuusvirasto Evira Pirjo Korpela
PSYKODRAAMA Aika: , 19 oppituntia. Pe ,
Aineistonhallinnasta Väestöliitossa
CoreFinland oy RIPS
Yleistajuisemman artikkelin kirjoittaminen
Sanni Pietiläinen Myelpt14a
Pahimmat kilpailijat Pirkanmaalla
6.4 Liikunnan merkitykset
FIRMANI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Tervetuloa Innokylään
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Ohjelma Kahvit, avaus Lisenssin tuotteistaminen, Chess Events, muut liiton ajankohtaiset (Juha Sundelin) Palvelut seuroille (Aleksi.
Inspa yrittäjyyden uusi oppimisympäristö sataedussa
Osakohteiden yhdistäminen merge+-ohjelmalla
Sivisverkon digitaaliset osaamismerkit
Finna.fi:n somemarkkinointi
Tekijä: Tommi Kesti TI15S
Tiimarin uuden sukupolven testimyymälät avattu
Tuotteen tai palvelun myynti
Koulutuksen järjestämisen ja opintojen järjestämisen prosessit
Valinnaisiaineista Valinnaiset tunnit ovat osa yhteisinä oppiaineina opetettavien taide- ja taitoaineiden opetusta ja ne myös arvioidaan osana tätä opetusta.
Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
YLEINEN TUKI TEHOSTETTU TUKI ERITYINEN TUKI YLEINEN TUKI
Puolue D Vaihtoehtobudjetti vuodelle 2018:
Koulunuorisotyön verkoston työkokous
Työkokous - palkkatuki ja sen vaikuttavuus
Finanssialalle.fi – alan koulutus, urapolut ja oppimateriaalit
Kuntoutuksen kuumat perunat
Itsenäisten osuuskauppojen yhtiö
Yliopistojen intrapäivä
Kirjastoauto.
<Hankkeen nimi>
Tervetuloa Innokylään
Valtionosuusuudistus - Turku
Perusterveydenhuollon kehittäjien verkostotapaaminen
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon toiminnan suunta vuoteen 2020
Sote-keskus teemaryhmä: tiedotettavat asiat
Tiedon avaaminen Trafissa ja avaamisen haasteet
KEIJO KEIJO
Lapsen ihon suojaaminen auringolta
Markkinoinnin perusteet
Ajanhallinta opiskelussa
Kohti kaikenikäisten yhteisöä
POTKA-verkoston arviointi - kyselyn tulokset
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
Vinkkejä juridiikan opiskeluun
Komponenttikirjasto Käyttöohje.
Luku x Luvun otsikko Jakso III Perhe ja perintö.
Video 5: Yleisesti kysyttyjä kysymyksiä ja niihin annettuja vastauksia
Ajankohtaiskatsaus AYYE 5/2019 Marianne Honkasaari
Palokuntatoiminnan viestintästrategia
Research Data Management Agents
Näyttöpinta-alan laajennus virtuaalitodellisuuden keinoin
Digitaalisten terveyspalveluiden HTA-arviointi
Luonnontiedeaiheinen projekti
Ravitsemussitoumus-toimintamallin julkistamistilaisuus
To2 Tutkiva työskentely teknologialla Sananvapaus ja maailmankatsomus
Esityksen transkriptio:

Tiimarin uuden sukupolven testimyymälät avattu Tiimari on avannut kolme uuden sukupolven testimyymälää, jotka sijoittuvat kauppakeskuksiin Vantaalle, Raisioon ja Hyvinkäälle. Uusi myymäläkonsepti kuuluu vuonna 2011 vahvistettuun Tiimarin liiketoimintastrategiaan, jonka tavoitteena on vahvistaa yhtiön kilpailukykyä erikoistavarakaupan markkinoilla. Uusi myymäläkonsepti on suunniteltu erityisesti kauppakeskuksissa sijaitseviin myymälöihin. Konseptin tavoitteena on luoda trendikäs, värikylläinen ja moderni myymälä, jossa on kodinomainen ja lämmin tunnelma. Myymäläratkaisuissa on kiinnitetty erityistä huomioita asioinnin helppouteen. Samalla myymälöissä testataan Tiimarin uusia valikoimaratkaisuja. Avatut testimyymälät sijaitsevat kauppakeskus Jumbossa Vantaalla, Myllyssä Raisiossa sekä Willassa Hyvinkäällä. Näistä viimeinen eli Willan myymälä avattiin eilen Tiimarin tavoitteena on testata nyt avattuja myymälöitä huolellisesti kevään aikana. Saatujen asiakaspalautteiden ja tutkimusten pohjalta päätetään uuden myymäläkonseptin levittämisestä Suomeen ja Baltiaan seuraavan noin kolmen vuoden aikana. Uuden myymäläkonseptin suunnittelussa Tiimari on käyttänyt Oululaista Muotoiluasema Oy:tä. Tiimarilla on Hyvinkään Willan myymälän jälkeen 194 myymälää, joista 175 myymälää Suomessa sekä 19 myymälää Baltiassa. Julkaistu lehti.fi/uutiset/nayta/6848/Tiimarin+uuden+sukupolven+tes timyym%C3%A4l%C3%A4t+avattu, luettu http:// lehti.fi/uutiset/nayta/6848/Tiimarin+uuden+sukupolven+tes timyym%C3%A4l%C3%A4t+avattu Verkkokauppa – aamuteevee 19.9.aamuteevee 19.9.

”Yritys luettelee tämän hetken keskeisiksi kilpailueduikseen Tiimari -brändin tunnettuuden, edullisuusmielikuvan sekä valikoimien erilaisuuden ja myymäläverkoston laajuuden. Erottuakseen kilpailijoista ja parantaakseen katemarginaalia, yritys pyrkii ostamaan valtaosan tuotteistaan suoraan niiltä Kaukoidän tavarantoimittajilta, jotka eivät toimita vastaavia tuotteita Tiimarin merkittäville kilpailijoille. Vuoden 2006 vuosikertomuksessa vahvuuksiksi esitetään samat tekijät ja sen lisäksi mainitaan johdon ja muun organisaation osaaminen, hyvä kilpailuasema ja tehokas osto- ja logistiikkatoiminto.” keskeisiksi kilpailueduikseenvahvuuksiksi esitetään

”Tiimari ei itse tunnista suoranaisia kilpailijoita, ts. yrityksiä, jotka toimisivat samoilla markkinoilla, samoissa tuoteryhmissä ja keskittyisivät ketjumaiseen vähittäismyyntiin - media sentään tunnistaa sellaisiksi Tigerin, Hemtexin ja Claes Ohlsonin. Merkittävimpinä kilpailijoina Tiimari pitää yksittäisiin tavararyhmiin keskittyviä erikoisliikkeeitä (kuten kirjakaupat, askarteluliikkeet ja erilaiset lifestyle-liikkeet) ja toisaalta selvästi Tiimaria suppeammalla valikoimalla toimivia hypermarketteja. Vuoden 2006 vuosikertomus on kilpailun suhteen samoilla linjoilla kuin yhtiö itse tänään.” ”Tiimari ei itse tunnista suoranaisia kilpailijoitaTigerin, Hemtexin

Tiimarin kilpailijakenttä on huomattavasti laajempi kuin yritys itse tajuaa. Ensinnäkin sen myymät tuotteet eivät useinkaan ole välttämättömiä vaan tuovat kuluttajien elämään iloa, hauskuutta ja uusia virikkeitä: Tähän rakoon on tarjolla suunnattoman paljon erilaisia uusia tuotteita ja palveluita, varsinkin uuden tekniikan mahdollistamana ja käytettäväksi tuomana. Toiseksi, lukemattomat verkkokaupat tuovat kuluttajan ulottuville kaikki ne tuoteryhmät ja tuotteet, joita Tiimari tarjoaa - yritys ei enää kilpaile pelkästään kotimaan kivijalkakauppojen kanssa vaan kohtaa myös koko maailman virtuaaliset kauppiaat.

syvista-kilpailueduista-tulevaisuuden.html