Kansalaisneuvonta neuvoo oikeaan julkiseen palveluun ja neuvoo palveluiden käytössä. Kansalaisneuvonnassa ei voi saada vireille viranomaisasioita – sen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
# epi7fin #episerver7 Petri Isola Lead Technical Sales Engineer Kävijän matka 1.
Advertisements

Kelan palvelu Suomen monikulttuurisimmassa lähiössä Varissuolla
SASPA –hanke Kainuussa. SASPA- hanke Sosiaalialan sähköisen asiointipalvelun kehittäminen •Honkalampi-säätiön hallinnoima •Toiminta-aika
Tervetuloa! Syventävää koulutusta allergeeniturvallisuudesta, pakkausmerkinnöistä ja reseptivalvonnasta Helsinki Tervetuloa – terveiset keväisestä.
Selkokeskus 2014 Selkokielen strategia 2014–2018 Meneekö viestisi perille -seminaari Leealaura Leskelä Selkokeskus / Kehitysvammaliitto.
Projektipäällikkö Heli Sillanmikko
Sähköisen kaupan toimintaympäristö
Ohjelmistokehittäminen. Luku 1 – Mitä on ohjelmistokehittäminen?
Etäpalvelu osana julkisen hallinnon asiakaspalvelun kehittämistä Etäpalvelupilottien päätösseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen.
Verkkotaitokoulutus Aloitus. Koulutuksen sisältö Verkonkäytön perustaitoja (3.11.) Tiedonhaku verkossa (10.11.) Työnhaku verkossa (17.11.) Asiointi ja.
Pilotointiseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen
KANSALAISEN ASIOINTITILI SOSIAALIASIAMIESPALVELUSSA.
Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus
1 Viesti perille Selko-opas kunnille Toimittanut Ari Sainio KAKS - Kunnallisalan kehittämissäätiö 2013.
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Kansalaisen asiointitili asiakkaan näkökulmasta Sähköisen asioinnin tietoturvallinen viestintäkanava kansalaisen ja viranomaisen välillä. Osa Suomi.fi-portaalia.
Hyrrä-verkkopalvelu Hanketukien infotilaisuus
Ammattikorkeakoulukirjastojen monimuotoinen toimintaympäristö: Rikkaus ja haaste, osa 1 Maija Koponen Rovaniemen ammattikorkeakoulu FinELib kertoo ja kuuntelee:
MEDIAVAIKUTTAMISEN MAHDOLLISUUDET RAUNA RAHJA KOORDINAATTORI MEDIAKASVATUSSEURA UUSI KOULU III -seminaari , Mikkeli.
Lauri Kuosmanen Hankejohtaja. Mielen avain lyhyesti RahoitusKaste -ohjelma Valtionavustus € HankealueUusimaa, Kymenlaakso, Etelä-Karjala.
Hyrrä Sähköinen asiointi hanke-, yritys- ja rakennetuissa
Sosiaalipalvelujen neuvonta X.X.2012Matti Meikäläinen.
Maija Pirvola Yrityssalo Oy alk. Salon kaupungin omistama elinkeinoyhtiö.
Sosiaalinen media ja sulautuvat ympäristöt Terhi-Maija Itkonen-Isakov - Miksi media sosiaalistuu ja miksi oppiminen sulautuu?
Kurssivalinnat ykkösille
YTHS:n integraatio VIRTAAN. Tilanne nyt YTHS otti yhteyttä CSC:hen Virta-tietojen saamiseksi erityisesti opiskelijoitten läsnäolotiedon osalta YTHS:n.
Mikä oppimisessa sulautuu? - Toimintaympäristön muutosten vaikutus oppimiseen Terhi-Maija Itkonen-Isakov.
HELSINGIN ALZHEIMER-YHDISTYS RY
Sähköisen asioinnin visio, toiminta- ja tietoarkkitehtuuri
Palvelujen käyttöönotto ja tuki Tietoverkkopalvelut.
KIRJASTO KAIKILLE- PROJEKTI Tampereen kaupunginkirjastossa.
Padlet Opettajan ohjeet
Celian palveluiden käyttöönotto kirjastoissa Kuopio projektipäällikkö Elina Kilpiö, Celia.
Pääotsikko Arial Bold 32 pistettä Alaotsikko Arial 18 pistettä pp.kk.2015.
KAKSI ERILAISTA ADSL-VERKKOA. ADSL-liittymä Tyypillinen liittymä sisältää 5 kpl IP-numeroita – Verkko on 29/3 (3 asiakasbittiä) – Asiakkaalla 2^3=8 kpl.
Kirjaston kotipalvelu  Toimitetaan kirjaston aineistoja niille asiakkaille, jotka eivät itse pääse kirjastoon  Palvelu on asiakkaille sama, mutta toteutustapa.
KAKKOSET RO-TUOKIO JUOKSEVIA ASIOITA Valokuvauslaput jakoon, kuvaus Muodostakaa kolmen hengen ryhmät. Kukin ryhmä lähettää Pertille.
SKENAARIOT - organisaationäkökulma
Kokonaisuuden ja palveluiden esittely lyhyesti Versio 1.0
Mitä kaikkea meidän täytyy tänään tehdä? (Työ ja koulutus)
Suoraviivainen viestintä julkishallinnon asiakkaille
Oirekartoitin Asiakkaan käyttöohje.
Monikielinen kirjasto
Hyvän hallinnon ja kyvykkyyksien tärkeydestä digitalisaatiossa
Suomalainen yhteiskunta
Kokonaisuuden ja palveluiden esittely lyhyesti Versio 1.0
Roni Nukarinen Sosionomi (AMK) (perjantaina )
Tervetuloa kirjastoon Suomessa
1 Yksilö yhteiskunnassa s
Paljon onnea Heidi! Paljon onnea Heidi! Tervetuloa juhlimaan kanssamme
Asiakkaat ja sote-palvelut
Elämässä mukana – muutoksissa tukena
Palveluohjaaja on tavoitettavissa arkisin
Espoon työllisyyden kuntakokeilu rekrytointiväylänä
Pääkäyttäjän muistilista
KAnsalainen AMMATTILAINEN Pystyn itse Kyvykkäille käyttäjille
- © Apu-Tuote Oy Luiskat cm Yhdistäminen Kääntöpalat Tasot cm R-50
电 子邮件: 介绍 2016\12\07 大家好! 电 子邮件: 电话: 阿克.
Brahe-sali Pasi Karonen
Digitiekartta
Digitiekartta
Kysy kirjastonhoitajalta
Keitele, Pielavesi, Tervo, Vesanto
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
Tor –selain (logoja) Pikaviestisovelluksia Signal Wicker
Kelan palvelukanavat Neuvontapalvelupäivät, Paasitorni
Asiointipisteessä kaikki käy!
opintoja Oulun kaupungin lukiolaisille etänä & verkossa
Keitele, Pielavesi, Tervo, Vesanto
Esityksen transkriptio:

Kansalaisneuvonta neuvoo oikeaan julkiseen palveluun ja neuvoo palveluiden käytössä. Kansalaisneuvonnassa ei voi saada vireille viranomaisasioita – sen sijaan opastamme sinut oikean viranomaisen luokse. Julkiset palvelut siirtyvät verkkoon ja toimivat yhä enenevässä määrin sähköisinä. Itsepalvelu lisääntyy ja vierailtavat asiakaspalvelupisteet toimivat yhä harvempien ulottuvilla. Osa väestöstä tarvitsee apua asiointiin. Kirjastot ovat tehneet loistavaa työtä opastaessaan kansalaisia asiakaspäätteillä ja asiakkaiden omilla tietokoneilla. Kansalaisneuvontaan voi ottaa yhteyttä sekä kirjastovirkailija että kansalainen itse.

Kansalaisneuvonnan palvelut ovat maksuttomia. Kyselyihin vastataan suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Kansalaisneuvonta palvelee maanantaista perjantaihin klo 8–21 ja lauantaisin klo 9–15. Kansalaisneuvonnan osoite on

Kansalaisneuvonnan palvelut ovat maksuttomia. Kyselyihin vastataan suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Kansalaisneuvonta palvelee maanantaista perjantaihin klo 8–21 ja lauantaisin klo 9–15. Kansalaisneuvonnan osoite on

Kansalaisneuvonta neuvoo oikeaan julkiseen palveluun ja neuvoo palveluiden käytössä. Kansalaisneuvonnassa ei voi saada vireille viranomaisasioita – sen sijaan opastamme sinut oikean viranomaisen luokse. On helpompi ryhtyä toimeen kun tietää mistä aloittaa. Kansalaisneuvontaan voi ottaa yhteyttä sekä kirjastovirkailija että kansalainen itse.