Palkintojen jako Ilkka Kauppinen, Kodja Consulting

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Psoriasiskysely 2011 tulokset Helsingissä
Advertisements

NY Vuosi yrittäjänä. Nuori Yrittäjyys ry  Yhdistys, joka tarjoaa yrittäjyyttä ja aktiivista kansalaisuutta edistäviä opinto-ohjelmia kuten NY Vuosi yrittäjänä.
YouTube Rules and we want too… OKKY:n KOTISIVUJEN SUUNNITTELUKILPAILU.
Yritysviestinnän ja internet-palveluiden asiantuntija.
Matkailun merkitys innovaatiotoiminnan näkökulmasta Satu Luiro Matkailukoordinaattori Lapin liitto.
Lapin sosiaalityön ja sosiaalialan opetus- ja tutkimuskeskus Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys –hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus- ja opetuskeskuksien.
Kaisa Heiskari Rovaniemen Matkailu ja Markkinointi Oy.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
Lapin yliopistoa profiloiva tutkimus Kansainvälinen arviointiryhmä Pj. Jorma Sipilä
LTV 1 Jokilaakso. LAJITEKNIIKKAVALMENTAJA 1 - KUTSU Tervetuloa osanottajaksi SJL:n vuoden 2016 Lajitekniikkavalmentaja 1 -kurssille, joka järjestetään.
Työn nimi (=eläinlaji) Työn tekijä Tallenna tämä sivu luokan omaan kansioon > Omat tiedostot > Biologia > Nisäkkäät > Nisäkkään ja tekijöiden nimet. Noudata.
Adoption Adoptio. 1.Kun kuulet sanan adoptio, mitä tulee ensimmäiseksi mieleen 2. Mitä kokemuksia sinulla on ollut adoptiosta, henkilökoht, suvussa,
EYKARYOOTTEIHIN ELI AITOTUMAISIIN KUULUVA HYVIN RUNSASLAJINEN KUNTA SIENET.
Lapin matkailustrategia Matkailuasiantuntija Satu Luiro, Lapin liitto.
Nuorten valmennus SPV > 2020 Maajoukkue; Lajiliiton maajoukkuevalmentajat, Tiimivalmentajat, kansainvälinen yhteistyö, HUY Haastajataso; Lajiliiton.
Health City – innovatiivinen palvelukorttelialue 2.
Vaiheistettu ryhmätyö 3. tunti
Finnan käyttäjät, keitä he ovat?
Innovaatioseteli INNOVAATIO-OSAAMISTA YRITYKSEESI
Käsityötä integroiva opetuskokonaisuus esi- ja alkuopetuksessa
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
Taidefilosofia ja taidekasvatus tehtävät sl 2013
Kansainvälisyys uudistetuissa opetussuunnitelmissa – Lupa sanoa!
Yleistajuisemman artikkelin kirjoittaminen
Matkalla Meijän maakuntaan Maakuntavaltuusto
Tonni lähti Ryhmä 4.
Ihminen ympäristön ja yhteiskuntien muutoksessa Hi1
Opeka-kyselyn tulokset
Tervetuloa Innokylään
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Mitä erityistä saat Innokylästä? Verkkopalvelu
Tulevaisuuden yrittäjyys- ja työelämätaitoja korkeakouluihin
Finna.fi:n somemarkkinointi
Plan ~Perustettu v (suomessa 1998)
Työhyvinvointia järjestötyöpaikoille
Pelaajapolkujen nykytila
Innopalkinnon arviointikriteerit 2016
Tuulivoima.
Äidinkielen yo-koetyyppi keväästä 2007 alkaen: oma tekstilajinsa
Yhteenvetoa mediatekstien vaikuttamisen keinoista
näkökulmia toimistotyön organisointiin ja kehittämiseen
Majoituspalvelun ostopäätökseen vaikuttavat tekijät Turun Osuuskaupan hotelleissa Opinnäytetyö, Hanne-Mari Tuike, Turun ammattikorkeakoulu.
MISSION POSSIBLE |
Yliopistojen intrapäivä
Vantaan ammattiopisto Varia Projektit Syksy 2014
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Opintopsykologi Katja Hietanen
OPPIA NIINKU TÖISSÄ Keski-Pohjanmaan ammattiopisto
Saapuneet-kansio Lajiteltu Kansion puhdistaminen
Työelämän kehittämis- ja palvelutehtävä Palveleva ILO
Viestinnän työkalupakki
Pelipaikat numeroina 3 m viiva
VamO – kehittäjäsosiaalityöntekijöiden tapaaminen
Lapin sosiaalityön kehittämisyksikkö
Pohjois-Pohjanmaan Digituen toimintamalli-pilotti
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
Liikkuva ja osallistuva amis – työkykyinen ja luova ammattilainen
Ketterien kokeilujen puinti
Case Hiil Hooyo – Neuvola maailmalle!
HYVINVOINTITIEDON KLINIKKA
Hei sinä 8.- tai 9.-luokkalainen _________seura XX_______ tarjoaa sinulle Sporttitettiä Jos sinua kiinnostaa liikunta-, kasvatus- tai opetus-ala, me tarjoamme.
Markkinointi - tuote/tuotevalikoima
Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki
Yleisen lisenssijälleenmyyjän kilpailutus
Strategiset painopisteet Strategiset tavoitteet
Matkalla ympäri vuoden
Hyvää mieltä muistisairaiden arkeen hevosvideoilla
Työllisyyspoliittinen avustus – rahoituksen haku vuodelle 2020
Kumppanuus-/yrityspolkumalli
Esityksen transkriptio:

Palkintojen jako Ilkka Kauppinen, Kodja Consulting

Miksi videokisa? Videot soveltuvat erinomaisesti matkailutuotteiden markkinointiin. Juuri nyt internet-videoiden hyödyntäminen markkinoinnissa kovassa kasvussa maailmalla. Lapissa runsaasti osaavia sisällöntuottajia.

Mikä kisa? Matkailumarkkinoinnin Uudet Ideat –internetvideokilpailu

Palkinnot Tekijätiimille: € ja 1000 € kehittämisseteli Kohteelle: 500 € tuotekehitysseteli Jaetaan sekä yleisökisan että asiantuntijaraadin valitsemalle voittajalle.

Yleisökilpailun voittaja Hyvä kerronta ja tarina Selkeä tyyli, mutta onko aito? Toimii myös kansainvälisesti Ei toimi viraalivideona Nostalgia Opetus: isompi voittaa ja raha ratkaisee?

Raati Tj. Ilkka Kauppinen, Kodja Consulting Sihteeri Satu Luiro, Lapin liitto Eeva Helameri, Lapin liitto Mika Meriläinen, Lapin Markkinointi Oy Santeri Saastamoinen, Seven-1 Paula Kähkönen, Rovaniemen Kehitys Max Juntunen, Lapin yliopisto Johanna Karppinen, Elokuvakomissio Jetta Huttunen, Lapin elämysteollisuuden osaamiskeskus LEO Jyrki Niva, Lapin Safarit Miikka Niemi, Flatlight Films

Kriteerit Mielikuvan luominen, imago Idea, omaperäisyys, tarina Markkina-arvo AV-kerronta Dramaturgia, tyyli Ajankäyttö

Raadin suosikki 3: Tankavaara Tankavaara Hyvä tarina 8 pistettä

Raadin suosikki 2: Kemijärvi Hyvä ”juju”, YouTubeen sopiva Hyvä teaseri, naurattaa Kemijärvi ei lokalisoitunut Hyvä markkina-arvo: ”What is Kemijärvi?” Aito viraalivideo, kansainvälinen 15 pistettä

Raadin suosikki 1 eli voittaja: Korpikartano Hyvä markkina-arvo, herättää kiinnostusta kohteeseen Jopa pelottava, intensiivinen, vetovoimainen tunnelma Tyylikkäästi toteutettu Mystinen Lappi, luonto, linnut ja tunnelma Pitkähkö, mutta tunnelma kestää koko videon ajan 23 pistettä

Ensi vuonna?