Palvelun muotoilu, Workshop 0. Hahmota asiakkaan polku 1. Rajaa 2. Opi 3. Ratkaise 4. Testaa
0. Piirrä asiakkaan palvelupolku Ennen Aikana Jälkeen
0. Piirrä asiakkaan kokemus Ennen Aikana Jälkeen
1. Rajaa Kehitystyön kohde (Uusi / Olemassa oleva) Tavoite: Mitä halutaan saavuttaa, mikä on ongelma Miten onnistumista mitataan Liiketoiminnan mittarit (myynnin kasvu) Asiakaskokemuksen mittarit Ketkä ovat asiakkaat Miten tavoitetaan
2. Opi Mitä asiakas arvostaa palvelussasi :-), :-( Mikä palvelussa on sellaista josta asiakas maksaa ? Ostaako uudestaan, Suositteleeko muille TOP 3 asiakaskokemuksen ongelmat / kehitystavoitteet Miten lisäät edellisiin arvoa
3. Ratkaise Miten lisäät edellisiin arvoa Miten helpotat ostamista Miten voit lisätä “tarinan” tuotteeseen Listaa TOP 5 ideaa jotka tuovat eniten arvoa asiakkaalle Valitse helpoin, testaa asiakkaalla
4. Testaa Kuvaa lyhyesti testattava palvelu Kenelle, Mitä, Miten Kuvaa tarvittavat resurssit Kuvaa tarvittavat investoinnit Kuvaa mittarointi