©TNS 2013 Elintarvikkeiden ostaminen suoraan tuottajilta 2013 10.12.2013 Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Job: 221100257.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
Advertisements

Roosa nauha 2014 Tuuli Lahti.
Tervetuloa eLiiketoiminnan tietoiskuun 1. / / /
Suomalaisten mielipiteet nykyisistä alkoholi- poliittisista rajoituksista Gallup-tutkimusten mukaan vuosina kk/v Pitäisi väljentää Pitäisi tiukentaa.
WordPress- koulutus Kaarinan & Espoon NKK.
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Tulosmarkat Oy 10-vuotisseminaari Tervetuloa!. 10-vuotiskavalkadi Mistä kaikki alkoi? • Tausta (DI tuotantotalous, teollisuuskokemus) • Uskallus • Oppi.
- kuraattori/opinto-ohjaaja/erityisopettaja suosittaa HOJKS- opiskelijoille, jotka ovat tippumassa tai tippuneet opiskeluryhmästä - puu- ja metallialan.
Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
”Yrityskauppa myyjän ja ostajan näkökulmasta!”
Kaupankäynnin eri muotoja
LOUNAFOOD PIENEN ELINTARVIKEYRITTÄJÄN TUKENA
 Matkailuverkostot  Kokemäenjokilaakson  Matkailuyrittäjät ry Tommi Anttila1 •Anttilan Tila, •Tommi Anttila, Kokemäki.
Painotuotteiden ja kotisivutoimintojen välityspalvelu Hankintaprosessi
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
NY Menestyksen avaimet – oma talous hallussa!. Lisämateriaalia opettajan opaaseen: NY Menestyksen avaimet – Oma talous hallussa! Maksaminen ja ostaminen.
Blogit osana strategista markkinointia
Joulututkimus Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten jouluun liittämiä ajatuksia Stressiä aiheuttavat tekijät Lahja toiveet ja ajatellut joululahjat.
SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖ Sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottaminen tulevaisuudessa Markku Lehto
MIELIPIDEKYSELY SOSIAALI- JA TERVEYSPALVELUJEN TUOTTAMISESTA elokuu 2008.
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Ruoka Taustaa ruokailutapojen muutoksille Suomessa Perheiden määrä on lisääntynyt vuodesta 1970 yli :lla. Yhä harvempi kuuluu useamman henkilön.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS 8/ Lomituspalvelut ja Maatilojen kehitysnäkymät 2020 Eeva Heikkilä.
1 Elintarvikkeiden hintaseuranta –hanke 2009 (2010) Seurantaohjeet.
TÖISSÄ RUOKA-ALALLA Kuva: Ruokatieto / Jussi Ulkuniemi
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Biokaasulaitosinvestoinnin laskentatyökalu- hanke Jyväskylä KoneAgria seminaari.
Paikallistaloushanke Tiedotustilaisuus Elintarvikkeiden suorempi tie kuluttajille.
Fiksu Opiskelija. Opetusaineisto jätteen synnyn ehkäisystä HSY Jätehuolto. Kulutusväittämiä Elena Saarikallio, Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus.
SAK:N TYÖOLOBAROMETRI 2012 VAIKUTUSMAHDOLLISUUDET JA TYÖN MIELEKKYYS SAK:LAISILLA TYÖPAIKOILLA.
Ruokaketjun kehittämisellä hyvinvointia koko maakuntaan Pro Ruokakulttuuri päätösjuhla , Ulla Mehto-Hämäläinen.
Taustatietoja maatalouteen liittyen Lähde: MTK / MTK-Pohjois-Savo
Elintarvikeyrittäjyyden kehittämisen hankeseminaari Joensuu Katsaus Ruoka-Suomen vuoden 2006 toimintaan Kirsi Viljanen, Ruoka-Suomi – teemaryhmä,
1 Mielipidekysely terveyspalvelujen tuottamisesta.
Internet – liiketoimintamallit Internet - strategia Miten yritys voi hyödyntää nettiä liiketoiminnassa.
TALOUDELLINEN VASTUU.
Eväitä lajiliittojen yhdenvertaisuussuunnittelun jatkoon.
Jalankulkijoiden liukastumiset -kyselytuloksia 2014.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Nörttäys Nörttäys on erittäin kuuluisa laji. Kerron siitä pikku seikkoja.
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Markkinoinnin perusteet
Pohjoismaiden merkittävin kauneuden ja hyvinvoinnin tapahtuma n kävijää 491näytteilleasettajaa 9336neliötä messuklubilaista 8669facebook-fania.
1 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
1 Pienten toimijoiden helpotukset ja raakamaidon suoramyynti Pirjo Korpela Evira
Jaana Kurjenoja Suomalaiset kuluttajina Virossa.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy- Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS lokakuu 2014 Job: Maatilojen kehitysnäkymät 2020 MTK Varsinais-Suomi.
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
PAMin vetovoimabarometri 2016
1. Järjestöjen työ näkyväksi tietoa kunnille, Siun sotelle
SINUS-MILIEUS Markkinointiprosessin punainen lanka
Lampaanliha.
TAHE keskitetty toimintamalli
Asiakkaan valinnanvapaus
Pori Marko Jori.
Liite 16: Kehittämisen tiekartta 2020, Hallinto
Maa- ja metsätalouden alueellinen merkitys - maakuntauudistuksen mahdollisuudet ja haasteet Juha Marttila Kajaani.
Kuntoutuksen kuumat perunat
Suoramyynnissä mahdollisuus
Valtaosa joulukaupasta tehdään joulukuussa, mutta marraskuun merkitys voi kasvaa Liikevaihto verrattuna vuoden keskimääräiseen kuukausiliikevaihtoon
Paikallista ruokaa päivittäistavarakauppaan elintarvikealan mikroyritysten valmentaminen päivittäistavarakaupan yhteistyökumppaneina Ilkka.
Päivittäinen toiminta Mittarit Muutos toiminnassa
El Collao Roble Tuotetiedot Tuottaja: Francisco Gomez Maa: Espanja Alue: Alicante Alkoholiprosentti: 13.5% Rypaletyyppi: Cabernet Sauvignon %, Monastrell.
VAIHTO-OMAISUUDEN HANKINTAMENON JAKSOTTAMINEN TILINPÄÄTÖKSESSÄ
Suuri verkkokauppatutkimus 2018
Esityksen transkriptio:

©TNS 2013 Elintarvikkeiden ostaminen suoraan tuottajilta Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Job:

©TNS 2013 Suoraan tuottajalta ostaminen 2013 Yli puolet on ostanut elintarvikkeita suoraan tuottajilta, yleisimmin torilta 2

©TNS 2013 Suoraan Tuottajalta ostaminen Myös jatkossa tori mieluisin ostopaikka, nykyistä useammin kauppa, maatila, pienyritysten myymälä ja maatilatori 3

©TNS 2013 Suoraan tuottajalta ostaminen 2013 Tuoreus tärkein ostoperuste, sitten halu tukea maakunnan viljelijöitä, ostaa pieniltä toimijoilta sekä maku ja laatu 4

©TNS 2013 Suoraan tuottajalta ostaminen 2013 Suoraan tuottajilta ostetut tuotteet jatkossa 5

©TNS 2013 Suoraan tuottajalta ostaminen 2013 Mieluisin tapa saada tietoa suoraan tuottajalta ostettavasta ruuasta on netissä oleva sivusto 6