L AAJENNETUN TYÖSSÄOPPIMISEN KOKEILUT AUTO JA LOGISTIIKKA.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
esitämme SLIDEPLAYER.FI
Advertisements

PUHEEN VUORO Vanhempainilta
Tiija Malmi Virolahden kunta Vellamo
Raimo Päivärinta Luokite-esitelmä.
Perhevalmennus Hoiretahan mukulaa; vauvan hoito
Kalenterit ja ajanhallintaohjelmat Sanna, Laura, Nelli, Pilvi, Anne-Mari, Emilia, Suvi, Katariina, Elsa, Veera, Marjo-Riikka, Monika LUKO 1B.
Laajennetun työssäoppimisen kokeilut auto ja logistiikka
ELINIKÄISEN OPPIMISEN AVAINTAIDOT
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Liköörikonvehtien pakkaaminen Pandalla
Tekijät: Pekka Ala-Honkola, Mika Immonen
Mohammed Kertoo itsestään:
SÄTEILYLÄHTEIDEN VAIHTO JA KAUPPA AMBERTEC’in kokemuksia
Liiketoimintasuunnitelma
iWowWe Global team Finland
TTL Sosiaalisessa mediassa
ITSETUNTEMUS JA OMA OSAAMINEN
NUORISOVAIHTO Heikki Koivisto YEC outwards YEC for Belgium, Estonia, Latvia, Lithuania,The Netherlands, USA/PE & MI
Suomen satamien logistiikka ja Haminan satamaan vaikuttavat alueet
Tässä kerron ja näytän, mitä minä olen tehnyt ATK tunnilla 9lk:lla.
PAIKANNUSLAITTEEN KÄYTTÖ ARVOSTELUN APUVÄLINEENÄ AJOKOKEESSA JA KETUNAJOKOKEESSA.
Elintarvikkeiden kuljetus- ja logistiikkaseminaari ”teoriasta käytäntöön” Mika Jyrkönen, Valio
Prototyöskentely ja ideoiden kehittäminen C2 Robottitehdas Kuva: Saara Salama.
Toteutus: Lähikuva äidistä, joka vilkuttaa Emmalle ja lähtee takaisin sisälle. Näytetään tekstiruutua repliikeistä. Kuva siirtyy Emmaan, joka sitoo kypärän.
Slideshare koonti Mervi Isola.
Vinkkejä koko koulun ASPnet- profiilin kirkastamiseksi ml. toimintakulttuuri Työpaja 3.
VESO – päivän teemana OPPIMISKÄSITYS - vaiheet ja menetelmät
Tiedon esittäminen.
Näyttely ja Kansio Pirjo Moilanen.
Kotiläksy Tehtävä 7 sivulta 41.
Rastiseikkailutapahtuma peruskoulun suunnistuksen opetuksen tukena Pro gradu -tutkielma Sari Vääränen.
Case TOPPIS Ammattiopisto Lappian kokemuksia työpajojen kanssa tehdystä yhteistyöstä Sanna Laihinen.
Laajennetun työssäoppimisen kokeilut sähkö ja elektroniikka, kone ja metalli, auto ja logistiikka Laajennetun työssäoppimisen kokeilut, Unto Tervo
KUVAKÄSIKIRJOITUS  Kuvakäsikirjoitus on kuvallinen ja/tai kirjallinen selvitys siitä, millaisin kuvin tarina aiotaan kertoa.  Kirjallisessa muodossa.
Kysy parilta. Muista päiväys. Mikä päivä eilen oli
Sanna Jokinen & Tiia Enckell
JOPO, joustava perusopetus 8-9 lk.
Matkailun nettisivujen analysointi
KUVAKÄSIKIRJOITUS Kuvakäsikirjoitus on kuvallinen ja/tai kirjallinen selvitys siitä, millaisin kuvin tarina aiotaan kertoa. Kirjallisessa muodossa kerrotaan.
LUOKAN PELISÄÄNNÖT Millainen on luokka, jossa on hyvä opiskella ja missä on hyvä luokkahenki ? Jokainen kirjoittaa paperille aiheesta 4-6 asiaa. Jaetaan.
L AAJENNETUN TYÖSSÄOPPIMISEN KOKEILUT AUTO JA LOGISTIIKKA.
Oppimisryhmien kuulumisia. Oppimisryhmät Ryhmä 5 Tehotytöt Team Trinity Rämmät JASS Team 75% Integrointi-pantterit.
Välipalaute Moduuli 3 Mitä tästä voimme oppia? Mitä parantaa?
Putkinippujen purkaminen perävaunusta Niput oli lastattu perävaunun lavalle vinoon. 27-vuotias kokematon varastomies avusti merkinnäyttäjänä.
Joulun runoja © Jorma Piippo. Musta joulu Maa oli valkoinen viime viikolla, lunta oli mukavasti, sopivasti. Tuntui hyvältä, kun tuli lumi, ei ollut synkkää,
1 Kuorma-auton kuljettaja jäi levynipun ja lavan väliin ollessaan lavalla ottamassa vastaan ja sijoittamassa trukin tuomia kipsilevynippuja.
Sanatyypit ja sijamuodot.
Paperirullien lastaus rekka-autoon
Kirjaston tiedonhaku - yläkoulu
Logistiikka.
Harjoittelu ja työssäoppiminen SAK:laisilla työpaikoilla SAK:n luottamushenkilöpaneeli tammikuu 2017 N=922.
Työhyvinvointi JOULUKUU.
Sähköiset yo-kirjotukset
Minä kuljettajana.
Rohkea paikka BRAVE 5. oppimiskerta.
Lastaus kuorma-autoon
Perävaunun purkaminen
Elinan kokemukset ja oppimiset Taitava Viestijä –kurssilla
Tietoturva.
Minä yhdistelmäajoneuvon kuljettajana Teemu Viljamaa.
Minä kuljettajana Mikko Rautio.
Digitarina.
Minä kuljettajana.
Porraselementin lastaus
Harjoittelu ja työssäoppiminen SAK:laisilla työpaikoilla SAK:n luottamushenkilöpaneeli tammikuu 2017 N=922.
1. luokkien vanhempainilta
Rekan ratissa istuu isiä ja äitejä
Autokaupan toimintaympäristö
CLT132 Tehtävät (viikko 4).
Kirjaston tiedonhaku – yläkoulu ja lukio
Esityksen transkriptio:

L AAJENNETUN TYÖSSÄOPPIMISEN KOKEILUT AUTO JA LOGISTIIKKA

O PPIMISPÄIVÄKIRJAN SIVU

O PPIMISPÄIVÄKIRJA Päivän tapahtumiin kirjattiin: Miten monta pakettia joutui viemään Missä tavaran purku tapahtui Miten monessa paikassa käytiin ja minne tavarat vietiin Trukilla ajoa Varaston täyttämistäyms…

OPPIMISPÄIVÄKIRJA / KULJETUS YHT: 4 oppilasta 75 päivää

OPPIMISPÄIVÄKIRJA / VARASTO YHT: 5 oppilasta/ 3 palautti 60 päivää Varastonhoi- tajan kanssa

OPPIMISPÄIVÄKIRJA/ YHTEENSÄ YHT: 7 oppilasta

O PPIMISPÄIVÄKIRJA Mikä oli päivän mukavin tehtävä kirjattiin: Lastaus ja vienti ja noudot Terminaali päivänä trukilla ajaminen Paketin vienti yksin Kontin täyttäminen Lavojen purkaminen Tavaran hyllyttäminen korkealle

OPPIMISPÄIVÄKIRJA / KULJETUS YHT: 4 oppilasta 75 päivää

OPPIMISPÄIVÄKIRJA/VARASTO YHT: 5 oppilasta/ 3 palautti 60 päivää

OPPIMISPÄIVÄKIRJA/ YHTEENSÄ YHT: 7 oppilasta

O PPIMISPÄIVÄKIRJA Mitä olen oppinut tänään kirjattiin: Roclan käyttöä Rahtikirjan täyttämistä Pakettien etsimistä Kuljettajan työstä Perälaudan käyttämistä Ajamaan uusia laitteita Varastoturvallisuutta

O PPIMISPÄIVÄKIRJA Miten olen kehittänyt itseäni tänään kirjattiin: Roclan käyttö tullut helpommaksi Oppinut ammatista enemmän Miten paketteja viedään Miten etsitään hävinneitä paketteja Lavan käsittely vinkkejä

O PPIMISPÄIVÄKIRJA Yhteenveto: Päivän tapahtumat, kirjattiin hyvin, mitä oli päivän aikana tehty sekä auton numero merkattiin myös hyvin. Ruksi ruutuun menetelmällä saadaan hyvin oppilaalta tietoa, koska ne on helppo laittaa. Vaikeammaksi muodostui kertoa, mikä oli päivän mukavin tehtävä, mitä ole oppinut tänään ja miten olen kehittänyt itseäni tänään. Oppimispäiväkirjan merkintä unohtui samana päivänä tehdä, niin oli vaikea muistaa, mitä oli tapahtunut edellisellä viikolla. Oppilaat eivät silti pitäneet oppimispäiväkirjan kysymyksiä liian vaikeina, mutta muutoksia kysymyksiin voisi miettiä.