L AAJENNETUN TYÖSSÄOPPIMISEN KOKEILUT AUTO JA LOGISTIIKKA
O PPIMISPÄIVÄKIRJAN SIVU
O PPIMISPÄIVÄKIRJA Päivän tapahtumiin kirjattiin: Miten monta pakettia joutui viemään Missä tavaran purku tapahtui Miten monessa paikassa käytiin ja minne tavarat vietiin Trukilla ajoa Varaston täyttämistäyms…
OPPIMISPÄIVÄKIRJA / KULJETUS YHT: 4 oppilasta 75 päivää
OPPIMISPÄIVÄKIRJA / VARASTO YHT: 5 oppilasta/ 3 palautti 60 päivää Varastonhoi- tajan kanssa
OPPIMISPÄIVÄKIRJA/ YHTEENSÄ YHT: 7 oppilasta
O PPIMISPÄIVÄKIRJA Mikä oli päivän mukavin tehtävä kirjattiin: Lastaus ja vienti ja noudot Terminaali päivänä trukilla ajaminen Paketin vienti yksin Kontin täyttäminen Lavojen purkaminen Tavaran hyllyttäminen korkealle
OPPIMISPÄIVÄKIRJA / KULJETUS YHT: 4 oppilasta 75 päivää
OPPIMISPÄIVÄKIRJA/VARASTO YHT: 5 oppilasta/ 3 palautti 60 päivää
OPPIMISPÄIVÄKIRJA/ YHTEENSÄ YHT: 7 oppilasta
O PPIMISPÄIVÄKIRJA Mitä olen oppinut tänään kirjattiin: Roclan käyttöä Rahtikirjan täyttämistä Pakettien etsimistä Kuljettajan työstä Perälaudan käyttämistä Ajamaan uusia laitteita Varastoturvallisuutta
O PPIMISPÄIVÄKIRJA Miten olen kehittänyt itseäni tänään kirjattiin: Roclan käyttö tullut helpommaksi Oppinut ammatista enemmän Miten paketteja viedään Miten etsitään hävinneitä paketteja Lavan käsittely vinkkejä
O PPIMISPÄIVÄKIRJA Yhteenveto: Päivän tapahtumat, kirjattiin hyvin, mitä oli päivän aikana tehty sekä auton numero merkattiin myös hyvin. Ruksi ruutuun menetelmällä saadaan hyvin oppilaalta tietoa, koska ne on helppo laittaa. Vaikeammaksi muodostui kertoa, mikä oli päivän mukavin tehtävä, mitä ole oppinut tänään ja miten olen kehittänyt itseäni tänään. Oppimispäiväkirjan merkintä unohtui samana päivänä tehdä, niin oli vaikea muistaa, mitä oli tapahtunut edellisellä viikolla. Oppilaat eivät silti pitäneet oppimispäiväkirjan kysymyksiä liian vaikeina, mutta muutoksia kysymyksiin voisi miettiä.