Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus
Mitä tapahtuu, jos ei mainosta? 2
Ei mitään! Osasto
Kansalaisneuvonta Osa julkisen hallinnon asiakaspalveluiden kehittämistä - Asiakaspalvelu2014 –hanke - Etäpalvelu –hanke - SADe-ohjelma - viranomaisten omat asiakaspalvelut ja niiden kehittäminen 4 pp.kk.vvvv Osasto
Markkinointiviestinnän tavoitteet Huolehtia sisäisestä viestinnästä siten, että kaikki ao. tahot/henkilöt ovat tietoisia hankkeen eri vaiheista siten, että pystyvät toimimaan omalta osaltaan hankkeelle asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi 5 Osasto
Jatkuu… Luoda asiakkaille myönteinen kuva Kansalaisneuvonnasta ja sen tuottamasta hyödystä; saada asiakkaat tietoiseksi palvelun sisällöstä, kanavista ja palveluista sekä käyttämään sitä tarvittaessa. Toteutamme ne toimenpiteet, joilla turvataan Kansalaisneuvontaa koskevat viestit oikeille kohderyhmille oikeansisältöisinä, oikealla tavalla, oikeaan aikaan Osasto
Lopputulema Viestintä on tukenut osaltaan palvelun tavoitteenmukaista rakentamista Toimiva yhteistyö viranomaisten kanssa Kansalaisneuvonta on laadukas ja tunnettu palvelu. Kansalaiset tietävät sen eri palvelumuodot ja kanavat. Kiireettömien julkisen hallinnon palveluja koskevien puheluiden määrä ( ) hätänumeroon on vähentynyt Osasto
Kansalaisneuvonta ei korvaa viranomaisten omia neuvontapalveluja, vaan voi tarvittaessa ohjata asiakkaita niihin Yhteistyössä tehty kampanjointi palveluista ohjaa asiakkaita oikeisiin viranomaisiin Miten tämä voitaisiin tehdä? 8 pp.kk.vvvv Osasto