Bilberry Consulting (tmi)

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Maailma vuonna 2012 Eli Tulevaisuusluotaimen Delfoi-aineiston valossa skenaariot voisivat näyttää esimerkiksi tältä:
Advertisements

Sosiaalinen media Iida Kiesi.
Bilberry Consulting (tmi)
Kalenterit ja ajanhallintaohjelmat Sanna, Laura, Nelli, Pilvi, Anne-Mari, Emilia, Suvi, Katariina, Elsa, Veera, Marjo-Riikka, Monika LUKO 1B.
Miksi ihmeessä opiskelisin saksaa?
Maaseutukehitys. Leader Älä anna ideasi olla pelkkä ajatus -toteuta se!
”Määrittää ihmisen yksilönä”
EUREGIO KARELIAN KARELIA EXPERT MATKAILUPALVELU OY Karelia Expert Matkailupalvelu Oy on Pohjois- Karjalan matkailun.
Verkkokauppaan nyt, mars, mars!
Jokaisella lapsella on mahdollisuus…
ILO ELÄÄ JÄRJESTÖISSÄ – Pohjois-Karjalan järjestöpäivät , Kitee PALAUTTEEN PURKU Hanna Kääriäinen 2013.
Sosiaalinen media muuttaa järjestötoimintaa Vapaaehtoistoiminnan laatu ja tukirakenne -seminaari Perttu Iso-Markku maailma.net.
Innostaa, uudistaa ja yhdistää. Annetaan jokaisella lapselle mahdollisuus…
Trendejä maailmalta KEVÄTPUUTARHA 2013 gardenworkshop
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalisen median koulutus
Viestinnän Keskusliitto 15 ‒ 24-vuotiaiden mediankäyttö.
Sosiaalinen media.
Suomen latu ry Marina Tuura.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Kestävä Kehitys Jarno, Jimi ja Jami.
LinkedIn yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Ammattilainen saa paikan
Maaseutumatkailuyritystoiminta Suomessa Mikko Lindell Puheenjohtaja Suomen Maaseutumatkailuyrittäjät ry Helsinki.
Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.
Sosialisaatio Sosialisaation käsitteellä kuvataan prosessia, jossa yksilöstä kasvaa yhteisönsä jäsen. Uusi sukupolvi oppii ja se opetetaan kulttuurinsa.
Osallistuminen palkitsee Miia Äkkinen Vaasan kesäyliopisto.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
Älykäs verkostomainen kaupunki Keski-Uudenmaan kaupungin visio.
Jooga-kurssi Egyptin energioissa muinaisen kulttuurin syleilyssa Luxorissa 23. – Tule mukaan RENTOUTUMAAN joogan parissa! RENTOUTUMAAN joogan.
Vihreä Väylä Havainnoista konsepti-ideaan
Millainen on pyöräilevä, vaeltava ja melova asiakkaamme?
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Medialukutaidon tila ja toteutus Euroopassa
MEDIAVAIKUTTAMISEN MAHDOLLISUUDET RAUNA RAHJA KOORDINAATTORI MEDIAKASVATUSSEURA UUSI KOULU III -seminaari , Mikkeli.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Piirileiri Kosmos’15.
Bilberry Consulting (tmi) Marjo Ranta-Irwin Kansainvälisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijapalvelut Case: WTM 2013 bloggaritapahtuma Marjo Ranta-Irwin.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Yhteisöälyn ABC Oulu Pauli Aalto-Setälä Liikkeenjohtaja ja journalisti
YHDENVERTAISUUSSUUNNITTELUN HYVÄT KÄYTÄNNÖT
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
LASTEN OSALLISUUS MUKSUTEEKIN PÄIVÄKODISSA PYHÄJÄRVELLÄ
Helsinki AKATEEMISTA VENÄJÄ-OSAAMISTA ON  Suomen osuus maailman tieteestä on yleensä 0,5 – 1,5 %; Venäjä-tutkimuksessa se on neljän-viiden.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
Ops seminaari Askola.
Tuonnin etiikka ja kilpailukyky Irina Haltsonen Kuvat: Yrjö Tuunanen.
Mitä turvallisuustutkimuksessa tapahtuu Laura Hokkanen, Pelastusopisto Online and Mobile Communications for Emergencies.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
Vieraat kielet Opetussuunnitelmassa Kieltenopetus Pöljän koululla Englantia opettaa Juhamatti Kalima, ruotsia Sari Korhonen. Saksan hoitavat etäopetuksena.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Lapsen kanssa toimiminen Riitta Laakso/Arja Marila Lasten kuntoutus.
Linkki: ”MY STAY” Visitfinland.comin ”My Stay” matkailutuotteiden tuotetietokanta esittelee Suomen.
Kansainvälinen Varia tsemppiä tulevaan syksyyn!
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Suomi 1B 10. tunti Sanni Heinzmann.
Kanavan suosio kasvaa mobiili turvallisuuskysymykset
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
UNELMIEN LIIKUNTASEURA RY Unelmien urheilu- ja liikuntayhteisö TUL Nuoret Päättäjät 2017 Jyväskylä
Millainen on pyöräilevä, vaeltava ja melova asiakkaamme?
talven hauska ulkopeli meille kaikille
Arvioinnista arkipäivää
Heli Saari Outdoors Finland II Aktiviteettien kehittämisohjelman kansallinen koordinointi – hanke.
Esityksen transkriptio:

Bilberry Consulting (tmi) Kansainvälinen markkinointi: Keski-Eurooppa ja Brittein saaret Bilberry Consulting (tmi) Marjo Ranta-Irwin Kansainvälisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijapalvelut Marjo Ranta-Irwin Blueberry Consulting 31.10.2013 Valkeakoski Matkamagneetti

Lomamatkan valinnan kriteereistä - saksalaiset Saksalaiset korostivat kaikkien eniten mahdollisuutta irtautua omasta arjestaan lomalla sekä upeita maisemia. He myös pitivät tärkeänä että voisivat harrastaa kohteessa urheilua ja liikuntaa. Seurata ja oppia paikallista elämäntapaa Mukavan ajan viettäminen läheisten kanssa Haluavat irtautua lomalla arkirutiineista, turhista suunnitelmista ja aikatauluista Haluavat päästä yhteyteen paikallisten ihmisten ja kulttuurin kanssa. Kvantitatiivinen tutkimus 2012 (MEK) Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Lomamatkat - saksalaiset Saksalaisten uusi eläkeläissukupolvi, eli +65-vuotiaat ovat aktiivisia ja kiinnostuneita Suomesta Mökkimatkailu kasvussa. Harrastuksiin ja itsensä kehittämiseen liittyvät lomat suosiossa. Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Markkinointi - saksalaiset Online –varaukset vihdoin lyöneet läpi Saksassa mobiili, sosiaalinen media Suorat varaukset Booking.com Hrs.de (ei suomalaisia hotelleja) Suosittuja online –sivustoja: Opodo, Expedia, Lastminute, Weg.de, ebookers and Itur Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Markkinointi - saksalaiset Markkinointikampanjoita Yksityiset kuten Toolbox MEK kampanjat Online –toimijat (mm. TripAdvisor) Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Lomamatkan valinnan kriteereistä - hollantilaiset Hollantilaiset odottavat, että kohteessa olisi paljon mielenkiintoista nähtävää ja koettavaa. Siellä pitäisi myös pystyä irrottautumaan omasta arjesta sekä rentoutua, mahdollisesti mukavien aktiviteettien parissa. Matka pienenä seikkailuna ja hyppynä tuntemattomaan / yllätyksellisyys Mahdollisuus yhdistää maaseutu- ja kaupunkimatkailu Haluavat olla lomallaan aktiivisia ja tehdä paljon heitä kiinnostavia asioita Haluavat käyttää paljon aikaa ja energiaa ihanteellisen majoituksen löytämiseksi Kvantitatiivinen tutkimus 2012 (MEK) Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Iso-Britannia Taloudellinen tilanne parantumassa Online tärkeä Suosittelusivustot (TripAdvisor) Omatoimimatkalijat, erikoismatkatoimistot Kesämatkojen kysyntä kasvussa! Wildlife katselu jatkaa suosiotaan, hyvinvointilomat kasvussa, kulttuurimatkojen kanssa vielä tehtävä töitä Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Iso-Britannia Top 10 Destinations & Accommodation websites Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Trendejä maailmalta: Glamping, ekologisuus Eco pods (Skotlanti) Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Trendejä maailmalta: luonto ja ruoka Wildfood cookery weekend (Skotlanti) Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Trendejä maailmalta: pyöräily eri muodoissaan Pyöränvuokraus päiväkävijöille Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Trendejä maailmalta ITB WORLD TRAVEL TRENDS REPORT December 2012 luottavat yhä enemmän teknologiaan matkan suunnittelu- ja ostovaiheessa. sosiaalisen median merkitys kasvaa (suositukset: TripAdvisor, blogit, Twitter) mobiiliteknologian käyttö sekä ennen matkaa että sen aikana kuluttajat haluavat yksilöllisempiä ja autenttisia matkakokemuksia ”back to basics” > aidot kokemukset > pois omalta mukavuusalueelta ’soft adventures’ –sektori tulee kasvamaan. ”Soft adventures” yhdistää fyysisen seikkailun kulinaariseen kokemukseen, maaseutumatkailuun, arkeologiaan tai luonnon tarkkailuun. Majoitus paikallisessa majoituksessa yhdistettynä herkulliseen paikalliseen illalliseen. Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti

Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Trendejä maailmalta halu oppia uutta, itse tekeminen “Expertation” on Alankomaissa matkailualan pinnalla oleva trendi. Naapurimaa Saksassa sama asia tunnetaan nimellä ’Life Coaching’. Kyse on siitä, että ihmisillä on halu oppia lomalla jotakin uutta, saada sisältöä ja kokea elämyksiä pelkän rentoutumisen sijaan. (MEK) Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting Matkamagneetti