Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Bilberry Consulting (tmi) Marjo Ranta-Irwin Kansainvälisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijapalvelut Case: WTM 2013 bloggaritapahtuma Marjo Ranta-Irwin.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Bilberry Consulting (tmi) Marjo Ranta-Irwin Kansainvälisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijapalvelut Case: WTM 2013 bloggaritapahtuma Marjo Ranta-Irwin."— Esityksen transkriptio:

1 Bilberry Consulting (tmi) Marjo Ranta-Irwin Kansainvälisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijapalvelut Case: WTM 2013 bloggaritapahtuma Marjo Ranta-Irwin Blueberry Consulting 12.12.2013 Skål, Hard Rock Cafe

2 Lähtötilanne Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting2

3 Kuinka aloitetaan yhteistyö? Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting3

4 4

5 Tapahtuman suunnittelu Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting5

6 Tapahtuma Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting6

7 Tuloksena Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting7

8 Tavoite toteutui The objective of the bloggers’ event was to find perfect bloggers to promote St Petersburg as tourism destination. Secondary goal was to promote St Petersburg to influential bloggers and to generate general interest in the city itself. Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting8 Kiitos!


Lataa ppt "Bilberry Consulting (tmi) Marjo Ranta-Irwin Kansainvälisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijapalvelut Case: WTM 2013 bloggaritapahtuma Marjo Ranta-Irwin."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google