Palvelukonsepti RunToShop on 2007 perustettu digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median toimisto, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia verkkomarkkinointiratkaisuja.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Monikanavainen Kesko ja K-ryhmä
Advertisements

SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
Ilkka Nieminen PIENET- JA KESKISUURET TAVARANTOIMITTAJAT KAUPAN YHTEISTYÖKUMPPANEINA KALAVIIKKO 2008 JOHTAJA ILKKA NIEMINEN PÄIVITTÄISTAVARAKAUPPA.
Sosiaalisen median platform 24 Onlinella RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa 24 Onlinen tyytyväisten asiakkaiden antaman.
Kansallinen digitaalinen kirjasto - lyhyt johdatus Jukka Liedes
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Kuluttajan e-lasku Lyhyt tietopaketti laskuttajille
Hanke- ja yritysyhteistyö Parturi-kampaajat Tampereella Kotipalveluyrittäjät Matkailualan verkkomarkkinointi Parturi-kampaajat Tampereella Kotipalveluyrittäjät.
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
Sosiaalinen media muuttaa järjestötoimintaa Vapaaehtoistoiminnan laatu ja tukirakenne -seminaari Perttu Iso-Markku maailma.net.
Www-sivuston ja verkkopalvelun rakentaminen Miten tehdä yritykselle www-sivut?
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
Asiakaspalvelu verkossa
Sensing the Web 2. lokakuuta, 2007Puh: Petteri Hannonen
Sähköinen viestintä projektitoiminnassa Georges Segura / Hanna Toijala Sähköisen viestinnän muotoja ja web 2.0 työkaluja.
Finanssialan Keskusliitto
Sosiaalisen median hyödyntäminen nuorten parissa tehtävässä työssä
Asiakkuudet luovalla alalla
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Heli Jimenez Senior Vice President OP-Pohjola
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kaikkien kirjastojen yhteys- ja palvelutiedot - suunnitelma uudesta yhteisestä palvelusta Matti Sarmela, Kirjastot.fi-toimitus.
Katila, Lehtonen, Ruuhilahti, Suominen
Oulu Juha Pulkkinen Tekes.
Sähköisen kaupan toimintaympäristö
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
Web-Käyttöliittymä, käytettävyys Asiakas on kuningas, hiiri aseena Jos asiakas ei löydä tuotetta, hän ei osta sitä.
LinkedIn yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
TWITTER KIRJASTOPALVELUNA Krista Auvinen Lähteet:
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
TTL Sosiaalisessa mediassa
Erityinen tuki Tampereen perusopetuksessa- muuttunut lainsäädäntö muuttuvat tuen rakenteet Leena Salonen
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Ryhmätekstiviestit netistä selaimella OSA I Tehtyjä tutkimuksia mobiilimarkkinoinnista ja mobiiliviestinnän tehokkuudesta
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Mikä on arvioinnin rooli ohjelmatyössä Arviointiseminaari - eväitä uudelle ohjelmakaudelle Eero Pehkonen.
Nuorisotoimi Nuorten työpajatoiminta Lapissa 2009.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
FINGERPORI
Aitoja tekoja joka päivä Energiansäästöviikko 2012.
Muuttuva viestintä yhdistyskentän tukena
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Vammaisten ihmisoikeudet Kommenttipuheenvuoro Esa Kalela Kuuloliiitto.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
#CMAX.gg Messuprojekti. Strategia #CMAX.gg ja strategia: toimii internet pelipalvelinten kauppapaikkana johtava pelipalvelinpörssi, josta asiakkaat haluavat.
Suupohjan palveluhakemisto (yritys- ja yhdistysrekisteri)
Mi Menetelmä tosiaikaiseen sivustomuokkaukseen Sulake Dynamoid | Strictly confidential – legally protected and privileged information Ilari Tuominen Software.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Kymenlaakson digitaalinen pääkirjasto Kymenlaakson kirjastojen yhteinen sosiaalista mediaa hyödyntävä verkkosivusto Verkkotyöryhmä: Mika Hatakka, Sinikka.
SUUPOHJAN PALVELUPORTIT. Suupohjan palveluportit Suupohjan palveluportit-hankkeen tavoitteena on asumis- ja hoivapalvelujen sekä seudun yhdistysten verkkopalvelujen.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Verkkokaupan perustaminen. Verkkokaupan kehitysvaiheet Verkkoläsnäolo Yritykset perustavat www-sivut yleisen internet-buumin seurauksena Sivut olivat.
1Copyright © Sopima 2009 Sopima Oy Hiilikatu 3, FI-00180, Helsinki, Finland Sopimusten verkkopankki Paras tapa hallita.
SUURI matkakohde, PIENET resurssit Savonlinnan Seudun Matkailu Oy Tj. Pia Kokki.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Sosiaalinen media työelämän viestintäkanavana
Teknologia ja toinen varapiirikuvernööri
Facebook JYTY-koulutus
Herkkuammatti-kampanja
SUOMEN SUURIN JA TEHOKKAIN
Näin ostan mainostoimistopalveluja
Yrityskuva ja viestintä
Esityksen transkriptio:

Palvelukonsepti RunToShop on 2007 perustettu digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median toimisto, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia verkkomarkkinointiratkaisuja myynnin kasvattamiseen, uusasiakashankintaan sekä imagon hallintaan eri kokoisille verkkokaupoille ja -sivustoille. RunToShopin ydintuote on verkkosuosittelupalvelu, joka jalostaa positiiviset kulutuskokemukset sekä verkossa käytävän suusanallisen viestinnän tehokkaaksi markkinointikeinoksi asiakasyrityksille.

Tuotteet ja palvelut • RunToShop tuottaa räätälöityjä palvelukokonaisuuksia verkkokauppojen ja -sivustojen yksilöllisiin tarpeisiin • Suositteluyhteisö • Verkkokauppasovellus (pienille verkkokaupoille) • RunToShop -suosittelualustan räätälöinti (suurille verkkokaupoille) • Sosiaalisen median strategian suunnittelu ja markkinointiviestin rakentaminen • Verkkotoimijoiden luottoluokitus • Lisäpalvelut • Seuranta ja hallintapalvelut

Suositteluyhteisö Suomenkielinen RunToShop-suosittelupalvelu on verkkoyhteisö, jossa käyttäjät jakavat toisilleen suosituksia itselleen hyviksi kokemistaan tuotteista, palveluista, paikoista ja tapahtumista. RunToShop ohjaa ja luotsaa suositteluyhteisöä, joka jakaa suositukset edelleen tärkeimpiin sosiaalisen median palveluihin ja laajemmalle kuluttajajoukolle.

Verkkokauppasovellus

Verkkokauppasovellus • RunToShopin perustuote • Tarjoaa mahdollisuuden integroida positiiviset kuluttajamielipiteet osaksi verkkopalvelua • Yhdyskäytävä suositteluyhteisöön ja tärkeimpiin sosiaalisiin medioihin • Suositteluun kannustaminen ja luotsaaminen RunToShopin toimesta • Suositusnäyttely, jonka avulla parhaimpia suosituksia voidaan hyödyntää tuotteen tai palvelun markkinoinnissa • Tekninen hallintapaneeli käyttäjien ja sisällön seurantaan • Asiakkaan näkyvyys RunToShopin palvelun osissa • Hakukonenäkyvyys • RunToShopin suoramarkkinointi kuluttajille

Suosittelualusta Toimiva RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa tyytyväisten asiakkaidenne antaman positiivisen palautteen myynnin tekijäksi. Jokaisella suosituksella on mahdollisuus synnyttää aitoa keskustelua ja levitä verkon kaveripiireihin. RunToShop-suosittelu toimii myös läpinäkyvänä asiakaspalvelukanavana

Suosittelualusta Hyödyt • Markkinointi • Myynti • Asiakasuskollisuus • Dynaaminen yrityskuva • Aktiiviset Facebook-fanisivut • Tehokas sähköinen verkostoituminen • Verkkokeskustelujen integrointi • Hakukonenäkyvyys Verkkosivustolla tehty suositus leviää automaattisesti laajasti verkkoon AsiakasAsiakas

Suosittelualustan räätälöinti • Verkkokauppasovelluksen lisäksi asiakkaalle rakennetaan kokonaisvaltainen sosiaalinen verkkokauppa • Liittymis-, arvostelu, -luokittelu ja suosittelutoiminnallisuuksien integroiminen kiinteäksi osaksi asiakkaan verkkopalvelua • Sosiaalisen median elementtien ja yhdyskäytävien laajamittainen aktivoiminen • Yksilölliset ohjelmointipalvelut ja tietokantahakujen rakentaminen • Asiakas- ja käyttäjäanalyysit sekä demografiset ja psykografiset luokittelut • Strategiset suosittelukampanjat • Sosiaalisen median strategian rakentaminen • Facebook-liitynnät käyttäjämäärän lisäämiseksi • Räätälöidyt Facebook-sivut tukemaan digibrändiä

Sosiaalisen median strategiat

Sosiaalisen median strategiat • Verkkokauppasovelluksen lisäksi asiakkaalle rakennetaan kokonaisvaltainen sosiaalinen verkkokauppa • Yrityksen lähtökohtien evaluointi • Asiakas- ja kilpailija-analyysit • Sosiaalisen median työkalujen käyttöönotto • Markkinointikanavien valitseminen ja aktivoiminen • Digibrändistrategia • Viraalikampanjat verkossa • Digitaalinen PR

Verkkokampanjat

Verkkokampanjat • Suosittelukampanjat ja kampanjasivustot, joissa suosittelua ohjataan RunToShopin toimesta • Suosituksia levitetään ohjatusti verkkoyhteisöihin • Monikanavainen verkkoviestintä • Kilpailuseuranta tehdyistä suosituksista ja ostavista asiakkaista • Suosittelumalli, jossa pyydetään suositusta ja annetaan halutessa alennusta uudesta ostosta • Osallistuminen Runin arvontoihin ja kisoihin, joista voidaan tiedottaa asiakkaille halutessa • Mikroblogit sisällöntuotantoineen osaksi asiakkaan verkkopalvelua • Verkkoapplikaatioiden kehitys

Facebook-kampanjat • Kohdennettu ja kustannustehokas • 250€ panostuksella yli 4 miljoonaa näyttö ja yli 500 klikkausta • Monipuoliset segmentointimahdollisuudet • Facebookin social pluginien integrointi kohdesivustolle

Starttikampanjat • Hopottajille tarjous ja kehotusviesti ostaa, yli suosittelijaa • Runilaisille tarjous ja kehotusviestit ostaa, 3 kertaa • Yhteistyökumppaneiden fanisivuille tarjous ja kehotusviestit, 2 kertaa. Noin fania, ja määrä kasvaa päivittäin. • Promootiot

Lisäpalvelut • Verkkotoimijoiden luottoluokitus • Luotettavuussertifikaatit • Referenssimarkkinointi • Opiskelijayhteistyö • Hakukoneoptimointi • Suositteluyhteisön luotsaus • Mainonta • Konsultointi Luotettavuussertifikaatit viestivät verkkosivuston luotettavuudesta ja asioinnin turvallisuudesta. Luotettavuusluokitukset toimitetaan maailmanlaajuisen Web of Trust - yhteisön toimesta.

Seuranta ja hallinta • Täydellinen adminpaneeli, jolla hallinnoidaan toimintaa asiakkaiden ja kumppaneiden puolelta • Automaattiseuranta kaikesta RunToShopin kautta tapahtuvasta liikenteestä • Uusimmat suositukset, suositelluimmat tuotteet, tuotteita suositelleet henkilöt • Raportoinnin yhdistäminen asiakkaan raportointiin • Kampanjoiden ja kauppojen seuranta Runin palvelussa ja seuranta asiakkaan palveluun asti