Markkinointi 2011-2012 KJT-Johtokunta Open 29.3.2012.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Toiminnan suunnittelu KPKssa.
Advertisements

Juniorijoukkueen organisaatio
FOOTPASS-ARVIOINTI Suomen Palloliitto.
BPW Finland Hallituksen esitys toimintasuunnitelmaksi 2013 Leena Roivas Puheenjohtaja
Orionin Ylemmät Toimihenkilöt OYT ry
KANSALLISKIRJASTO Sektoritapaaminen Kirjastoverkon yhteisten palvelujen keskitetyn rahoituksen lähtökohtia ja periaatteita 1. Ohjausjärjestelmä.
Kangasalan Kisa Eagles Kangasalan Kisa ry/jääkiekkojaosto Seuran organisaatio ja toimintamalli 2007/2008.
Vetovoimaisin jalkapallon kasvattajaseura
Raision Loimu Juniorit ry strategia
Seura ja seuran aineistoa Jyväskylän Nousu ry Laatinut: Jarmo Hyvärinen
KJT URHEILUTOIMINNAN KAUSISUUNNITELMA
TTL Sosiaalisessa mediassa
BPW Finland UUSIA AJATUKSIA TOIMINNASTAMME - MITEN NE TOTEUTETAAN Leena Roivas Puheenjohtaja
KDK-asiakasliittymä – linjauksia 2012 Keskuskirjastokokous Kristiina Hormia-Poutanen.
Organisaatio Stepi Sundberg. PT-kisatoimitsijakurssi (11) Organisaatio  Kilpailujen järjestelyorganisaatio voi koostua esim. seuraavista.
Seuratoiminnan kehittäminen
Toimintasuunnitelma kaudelle Joukkueenjohto Johtokunta Open
Opiskelijakunta Pekka Halosen akatemiassa Päivitetty
KJT strategia Johtokunta Open
JOUKKUEENJOHTAJAKOULUTUS Seuraversio. Kaikki on meistä itsestämme kiinni.
4 § YHTEISÖLLINEN OPISKELUHUOLTO ( 3 §, 4 §, 6 §, 12 § ja 13 §)
TRIO JUNIORIT TÄNÄÄN Toiminnan tavoite Toiminnan tavoitteena on edistää juniorikaukalopalloa sekä koulukaukalopalloa. Seuran toiminnassa tulee korostua.
Paikallisjärjestön säännöt Tausta Yhdistyslain ja kirjanpitolain muutos Tavoite nykyaikaistaa säännöt Esitys järjestökäsittelyn pohjalta Hyväksytty.
Johtokunnat Hallinto- ja johtosäännön 8 §:n mukaan koulutuslautakunnan erityiseen ratkaisuvaltaan kuuluu nimetä johtokuntien jäsenet vanhempainkokousten.
Seurasuunnittelupäivä Johtokunta Open
Joustavat opetusjärjestelyt Siilitien peruskoulu
OPPILAS- JA OPISKELIJAHUOLTOLAKI JA OPPILASHUOLLON OPETUSSUUNNITELMA
Yksityisen järjestelmän hallinto. Yleistä N. 75 yksityistä yleissivistävää koulua Noudattavat samoja tuntijakoja sekä opetussuunnitelmia kuin kuntien,
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
LAHDEN ALUEREHTORIMALLI __________________________ seutukehittäjä Kari Hahl Suunnittelu- ja kehittämispäällikkö Marja Spoof.
Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö 1.Päivitetään keskeiset palveluketjut 2.Palveluketjut toimivat osana.
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Korkeakoulujen ja opetus- ja kulttuuriministeriön yhteinen tieto- hallintohanke, jota CSC koordinoi RAkenteellisen KEhittämisen Tukena TIetohallinto Synergiaryhmä.
KJT REEBOK FINLAND OY TUUSPORT OY YHTEISTOIMINTASOPIMUS Johtokunta Open
OPPILASHUOLLON ja OPPIMISEN KOULUNKÄYNNIN TUEN MUKAISET MUKAISET RYHMÄT PIHKAINMÄEN KOULUSSA LV Yhteisöllinen oppilashuoltoryhmä Yksilökohtainen.
Aihe 1. -hanke Nelivuotinen ( ) Kolmivaiheinen - toteutetaan kolmessa vaiheessa, kolmella pilottipaikkakunnalla, mukana kolme kieli- ja kulttuurivähemmistöä.
OK-Consultancy 1 Kylien kehittäminen Kuntien rooli.
OLETKO KIINNOSTUNUT VAIKUTTAMISESTA? HALUATKO EDISTÄÄ OPPILAIDEN ASIOITA KOULUSSA? TAHDOTKO TEHDÄ YHTEISTYÖTÄ ERI TAHOJEN KANSSA? NYT SIIHEN ON MAHDOLLISUUS:
Projektityöskentely Projekti käsitteenä Projektin vaiheet Projektin asettaminen Projektin suunnittelu Projektin käynnistäminen ja toteuttaminen Projektin.
ÄKKILÄHTÖ 2016 Oulun malli. Punaisen Ristin valtakunnallinen valmiusharjoitus lauantaina Harjoitellaan ja kehitetään osastojen auttamisvalmiutta.
ILVES ry:n viestintäsuunnitelma Sisäinen ja ulkoinen viestintä Sisäiseen viestintään kuuluu seuran tavoitteiden toteutukseen suoraan tai epäsuoraan liittyvien.
TOIMENKUVAKARTTA / SEURAN JOHTO. TOIMENKUVAN SISÄLTÖ / SEURAN JOHTO PJ:  Johtokunnan kokoon kutsuminen ja seuran toiminnan johtaminen  Seuran toiminnan.
ABC – Askeleet nuorten tieto- ja neuvontapalvelun
Jäsenhankinta lapset ja nuoret TYÖPAJA
Vastuullisuus ja Kestävä kehitys Aalto-yliopisto työryhmä
KuPS -09 EDUSTUSJOUKKUE Vanhempainpalaveri.
Vaajakosken koulun Vanhempainyhdistys Sokkeli ry
ALUEELLINEN YHTEISTYÖ TOIMINTAMALLI
SUOMEN SOTILASURHEILULIITON
Kuntatieto –ohjelman Muutosseminaari
Kelpo-hanke Amisto
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä 4. ja 5
OPPILASKUNTA, HALLITUS, LUOTTAMUSOPPILAS-VAALIT
Karhulan Urheilijat johtokunta
OSAAMISALUE, KIT-vastaava täyttää
Hyvinvointijohtamisen rakenteet
Askolan koulun koulureittien ja koululaisten liikenneturvallisuus
Koulutuskeskus Salpauksen tavoitteet
Matkailuohjelma – ohjausryhmä V2.0
JHL SATAKUNNAN ALUERYHMÄN toimintasuunnitelma 2018
Erityistä vaaraa aiheuttavien kohteiden ulkoiset pelastussuunnitelmat ja harjoitukset Vantaa Länsi-Uudenmaan pelastuslaitos Pasi Kääriäinen.
Ohjaus ja yhteistyö -korin tilanne - JORY 7. 5
Paimion Haka uudet joukkueet T-P-11mpainpalaveri
OY-Oamk-yhteistyön organisointi
Ohjaus ja yhteistyö -korin tilanne - JORY 7. 5
Markkinointisuunnitelma
Askolan koulun koulureittien ja koululaisten liikenneturvallisuus
TOIMINNAN TILASTOINTI
SUOMEN MONIPUOLISIN URHEILUSEUROJEN PALVELU
OPPILASKUNTA, HALLITUS, LUOTTAMUSOPPILAS-VAALIT
Esityksen transkriptio:

Markkinointi 2011-2012 KJT-Johtokunta Open 29.3.2012

Markkinointifunktion tehtävä Markkinointifunktion tehtävänä on suunnitella, koordinoida ja toteuttaa seuran markkinointiviestintä sekä suunnittella ja koordinoida joukkueiden markkinointia sekä tuottaa näihin tarvittavia ohjeita ja materiaaleja. Markkinointiviestintää johtaa markkinointipäällikkö, joka raportoi seuran hallitukselle. Markkinointifunktion organisaatio koostuu joukkueiden markkinointivastaavista, ambassadoreista ja projektikohtaisista henkilöistä. Markkinointifunktio toimii erityisen läheisessä yhteistyössä seuran talous- ja viestintäfunktioiden kanssa.

Tavoitteet 2012-2013 Seuran tunnetuksi tekeminen Seuran toiminnasta kertominen Seuran arvoista ja tavoitteista kertominen Seuran saavutuksista kertominen Seuran varainkeruun tukeminen Vanhempien aktivointi Uusien pelaajien hankinnan tukeminen

Markkinoinnin painopisteet 2012-2013 Markkinointifunktion toiminnan käynnistäminen Edellytyksenä markkinointivastaavat joukkueissa Varainhankinnan aktivointi koko seurassa Edelleen isot erot joukkueiden välillä Kausijulkaisun täysimääräinen hyödyntäminen KJT:n näkyvyyden lisääminen mediassa Joukkueiden tapahtumien uutisointi KJT:n kotisivujen kehittäminen Ilme ja toiminnallisuuus Yhdenmukaisuus

Markkinointipäällikön tehtävä Toimi: KJT markkinointipäällikkö Toimen kuvaus: Tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa seuran markkinointisuunnitelma, jossa kuvataan seuran markkinointiviestinnän tavoiteet, strategia, toimenpiteet, vastuut ja aikataulut seuran hallituksen päättämien linjausten mukaisesti. Markkinointipäällikkö kokoaa ja organisoi resurssit, joilla seuran markkinointitoimenpiteet toteutetaan ja koordinoi markkinointiviestintää joukkueiden kanssa. Hän toimii tiiviissä yhteistyössä seuran viestintäpäällikön, talouspäällikön ja joukkueiden markkinointivastaavien kanssa. Markkinointipäällikön vastuulle ja päätösvaltaan kuuluu hallituksen tälle osoittamat ja valtuuttamat asiat. Muilta osin markkinointipäällikön tehtävänä on markkinointifunktion vastuulle kuuluvien asioiden valmistelu ja esittely seuran hallitukselle päätöksentekoa varten. Tehtävät: 1. Vuosittainen markkinointisuunnitelman suunnittelu/päivitys 2. Organisoi suunnitelman toimenpiteet yhdessä hallituksen ja erityisesti viestintähenkilön kanssa 3. Kokoaa ja organisoi resurssit, joilla toimenpiteet toteutetaan 4. Suhdetoiminnan ylläpito seuran yhteistyöyritysten kanssa 5. Markkinoinnin koordinointi joukkueiden kanssa Raportointi: Seuran puheenjohtaja, seuran hallitus Muut velvoitteet: Muut seuran toimintaa tukevat tehtävät

Markkinointivastaavan tehtävä Toimi: Joukkueen markkinointivastaava Toimen kuvaus: Tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa joukkueen markkinointisuunnitelma, joka kattaa varainhankinnan, suhdetoiminnan ja seuran arvojen markkinoinnin joukkueen sisällä. Markkinointisuunnitelman tulee noudattaa seuran markkinointisuunnitelmassa määriteltyjä linjauksia. Markkinointivastaava kokoaa ja organisoi tarvittavat resurssit joukkueen sisällä ja toimii tiiviissä yhteistyössä joukkueen johtajan, seuran markkinointipäällikön ja muiden joukkueiden markkinointivastaavien kanssa. Markkinointivastaava osallistuu seuran markkinointivastaavien kokouksiin ja ollessaan estynyt järjestää varahenkilön paikalle. Markkinointivastaava vastaa joukkueen suhdetoiminnasta joukkueen yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien osalta. Markkinointivastaavan vastuulle ja päätösvaltaan kuuluu joukkueen vanhempainkokouksen tälle osoittamat ja/tai valtuuttamat asiat. Muilta osin markkinointivastaavan tehtävänä on vastata markkinointifunktion vastuulle kuuluvien asioiden valmistelusta ja esitellä ne joukkueen vanhempainkokoukselle hyväksyttäväksi. Tehtävät: 1. Vuosittaisen markkinointisuunnitelman laatiminen ja päivitys 2. Markkinointisuunnitelman toimenpiteiden koordinointi ja toteutuksen valvonta 3. Markkinointisuunnitelman edellyttämien resurssien kokoaminen ja organisointi 4. Suhdetoiminnan ylläpito joukkueen yhteistyöyritysten kanssa 5. Joukkueen varainhankinnan koordinointi ja kehittäminen 6. Seuran arvojen ja toimintaperiaatteiden markkinointi joukkueen sisällä Raportointi: Joukkueen johtaja, seuran markkinointipäällikkö Muut velvoitteet: Joukkueen tiedotusvastaavan / viestintävastaavan tehtävän (?)

Ambassador Toimi KJT Ambassador. Ambassador-toiminnan tavoitteet ovat kehittää koulun ja kolmannen sektorin toimijan yhteistyötä, tukea koulujen liikuntakasvatusta, tukea koulujen syrjäytymistä ehkäisevää toimintaa, lisätä seuran tunnettavuutta alueen kouluissa ja edistää uusien pelajien rekrytointia. Toimen kuvaus Ambassadorin tehtävänä on toimia yhteyshenkilönä seuran ja nimetyn koulun välillä. Tehtävät Solmia yhteys koulun rehtoriin ja/tai opettajiin ja sopia tapa, jolla Ambassador-toimintaa koulussa toteutetaan Sopia koulun kanssa miten KJT:n toiminnasta koulussa tiedotetaan Toimittaa erikseen sovittavia markkinointimateriaaleja kouluun, sen oppilaille ja vanhemmille. Toimia KJT:n edustajana koulun tapahtumissa, esimerkiksi urheilupäivä. Raportointi Seuran markkinointipäällikkö Muut velvoitteet Ambassadorin luopuessa tehtävästä hankkii hän itselleen seuraajan. Seuraajan nimityksen vahvistaa seuran markkinointipäällikkö.