Asiakasraatitoiminta Etevassa

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
SenioriKaste Lapin toiminnallinen osakokonaisuus Ohjausryhmä Projektipäällikkö Leila Mukkala.
Advertisements

Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys- hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus ja opetusklinikoiden vastuuhenkilöiden tapaaminen Helsingissä.
LTOL-JAOSTON TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2016 Vuosikokous
Lapin sosiaalityön ja sosiaalialan opetus- ja tutkimuskeskus Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys –hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus- ja opetuskeskuksien.
Terveys 2000 –seurantatutkimus: fyysisen aktiivisuuden ja kunnon osatutkimus.
K1292LI MARKKINOINTIVIESTINNÄN SUUNNITTELU 3 OP Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Kevät 2014.
Kaikkien aikojen Porvoo Alla tiders Borgå KUULEMISTILAISUUS JA JATKOTYÖSTÖ NUORTEN KUULEMINEN PORVOOSSA.
Peikko Mummolassa - toimintamallin edellyttämät uudistukset Lahden kaupungin kotihoidon palvelu- kokonaisuudessa Lahden kaupunki Kotihoito Kotihoitopäällikkö.
8-luokan terveystiedon sisältö, suoritustavat, tavoitteet ja arviointi KILPELÄNAHO
Häirintä tai epäasiallinen kohtelu Ilmoita epäasiallisen kohtelun kokemuksestasi sen aiheuttajalle mahdollisimman pian Ilmoitus asiaperusteisesti (todelliset.
Toimintasuunnitelma vuodelle 2016 ETR/Aluekouluttaja- ja nuorisotuomariryhmä
LAPSEN ITSEARVIOINTI Alueelliset koulutukset Itäinen, Pohjoinen ja Eteläinen alue Syksy 2016.
Esityslista Kokouksen avaus
GPS-paikannusranneke
Kaavoitusohjelman kehittämistyöryhmän toimenpide-ehdotus
Päättötyö 9.lk Mikä on päättötyö Tutkielman tyyppinen kirjallinen työ
Asiakasosallisuuden edistäminen Kokemuksia pelillisestä kehittämisestä
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
LSSAVI Valvontaprosessin vaiheet varhaiskasvatuksessa
Yhteiskunnan tuki odottaville äideille
Sääntövaltuuskunnanpäätöksiä
Kotiväen foorumi laatupäällikkö Marita Syrjälä
12§ Vuosityöajan lyhentäminen
Nuorten tieto- ja neuvontatyön osaamiskartta Heta Malinen Lähde: Pirjo Kovalainen, Osaamiskartta testiversio.
Liikesaksan perusteet I
Digitaalisuus opistojen strategiaan, pedagogiikkaan ja käytäntöön
1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle?
Mitä VamO-hankkeessa on meneillään Rovaniemellä
SOTE-tieto SOMEssa Jari Porrasmaa
Katsomuskasvatuksen suunnittelun ja koulutuksen vuosikello
Monialainen yhteispalvelu
Monipalveluasiakkaan palvelujen tiedolla johtaminen
YLEINEN TUKI TEHOSTETTU TUKI ERITYINEN TUKI YLEINEN TUKI
Työkokous - palkkatuki ja sen vaikuttavuus
Osallisuus vammaissosiaalityössä
Yliopistojen intrapäivä
Opinnoista töihin KP OTE Hyvinvointitiimi
Tavoite- ja kehityskeskustelut prosessina, syksyllä 2014
RT:n turvallisuusryhmä TES vaikutukset/ työturvallisuusasiat
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Verkoston toiminta kehittyy – missä mennään?
RAI-välineiden arviointi Rovaniemen omaisten työryhmässä
Pohjois-Pohjanmaan maakuntauudistuksen valmistelun tilannekatsaus
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
THL:n kehittämisprosessit VamO-hankkeessa
OTE maakunnassa -Polut kuntoon
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
Markku Kokkonen Kuulemistilaisuus
Laadukas verkkototeutus -valmennus Syksy 2018
Oppimisen arviointi uudessa OPSissa
Asiakas- ja palveluohjaustyöryhmä helmikuu 2018
Kirjoita omia muistiinpanoja tähän
Metallurgian seminaari
Etsivän nuorisotyön koordinaatiotoiminta
Kehittäjä-sosiaalityöntekijä Nelli Lindroos, Rovaniemen kaupunki
Kehittämispäällikkö Eija Lappalainen
Osaamisen arvioinnin ja näyttöjen järjestämisen laadunvarmistus
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat
RAPIAT-työryhmä. Asiakasprosessin kuvaus (rajapinta-asiakkaat)
VamO-hankkeen Rovaniemen alueellisen asiakasosallisuusryhmän tapaaminen
VamO-hanke tuo asiakasosallisuuden palvelujen kehittämiseen
1. Tunnistetaan kehittämistarpeet ja toimintaympäristö.
Ideamuotoilun palautekyselyn tulokset
Muutoksen tuulet Eksoten alueella
RAI Espoossa
Kentän uudet nettisivut Kentän
Järjestö 2.0 hankkeiden jatkosuunnitelma
Jyväskylän yksityinen varhaiskasvatus
Tervetuloa lukion 1. vuosikurssin vanhempainiltaan
Esityksen transkriptio:

Asiakasraatitoiminta Etevassa 19.2.2019

Asiakasraadin tehtävät Etevan palvelujen sisältöjen ja toteutustapojen arviointi mm. haastattelemalla asiakkaita Ryhmäkotien ja toimintakeskusten tilojen arviointi Palautteen kerääminen muilta asiakkailta haastattelemalla heitä Uusien asioiden testaaminen Muut toimitusjohtajan antamat tehtävät

VamO-hanke VamO on tutkimus- ja kehittämishanke VamO:n tavoitteena on parantaa vammaisen asiakkaan asemaa sosiaalityössä Asiakasraati toimii VamO-hankkeen osallisuusryhmänä 2017-2019 Asiakasraadissa käsitellään VamO:n ajan sosiaalityöhön liittyviä asioita

Asiakasraatitoiminta Kokouksia on 4 syksyllä ja 4 keväällä Kokous kestää 2 tuntia, välissä on kahvitauko Kokoontumispaikkana pääsääntöisesti Etevan Mäntsälän toimistossa. 2 kertaa vuodessa tehdään arviointikäynti johonkin Etevan yksikköön

Asiakasraati Ryhmässä 4-6 jäsentä X ja Katariina Kontu ovat asiakasraadin vastuuhenkilöitä Ryhmä toimii toimitusjohtajan alaisena

Arviointikäynnit 2 kertaa vuodessa tehdään arviointikäynti johonkin Etevan yksikköön Arviointikäynnillä arvioidaan tiloja sekä haastatellaan asiakkaita Käynnistä laaditaan palaute yksikön esimiehelle, aluepäällikölle sekä Etevan toimitusjohtajalle

Toiminta Toimeksiannot asiakasraadille antaa Etevan toimitusjohtaja tai VamO-hanke Toimitusjohtaja voi viedä ryhmän palautteen johtoryhmään, palvelujohdon johtoryhmiin tai hallitukseen arviointinsa mukaan Sosiaalityöhön liittyvät palautteet ja keskustelut viedään tiedoksi VamO-hankkeen työntekijöille ja Etevan sosiaalityöhön

Syksyn 2018 aiheita Miten valmistaudutaan sosiaalityön asiakaspalavereihin? Tehdään ohjeeseen viimeiset kommentit ennen julkaisua. Palautepelin muokkaaminen asumisyksiköihin sopivammaksi Arviointikäynti ja siihen valmistautuminen

Muistettavaa Mikäli et pääse kokoukseen, ilmoita Katariinalle tai Tiinalle Kokouksissa kerrottavista asioista saa kertoa esimerkiksi asuintovereille tai ohjaajille, mutta toisten henkilökohtaisista asioista ei saa ilman lupaa kertoa muille Kokouksista kirjataan lyhyt kirjallinen muistio, joka annetaan jokaiselle kokouksen päätteeksi Kokouksissa kaikille tulee antaa tilaa kertoa ja jakaa näkemyksensä