Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle?

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle?"— Esityksen transkriptio:

1 1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle?
Asiakasraadin kautta tulee tietoon palvelujärjestelmään ja verkostoyhteistyön toimivuuteen liittyviä kokemuksia ja kehittämisehdotuksia Hankkeessa verkoston jäsenten (alan työtekijöiden) palveluohjausosaaminen kehittyy, mistä asiakkaat hyötyvät välittömästi. Esim. verkostoagenttitoiminnan välitön hyöty asiakastyöhön Hankkeen puitteissa kokeillaan myös mm. suorapäätösten tekoa kuntoutuksen alalla Kela-palveluntuottaja-erikoissairaanhoito

2 2. Miten asiakkaiden kokemuksia aiotaan hyödyntää?
Asiakasraati kokoontuu koko hankkeen ajan työpajoihin, haastatteluihin sekä tietoa kerätään myös kyselyiden kautta – tulokset kokoontumisista kerätään ja annetaan välittömästi tiedoksi hankeorganisaatioille sekä ohjausryhmään palautteen pohjalta toteutetaan välittömiä muutoksia työ- ja toimintatavoissa => kehitetään asiakastyötä sujuvammaksi, joustavammaksi sekä palveluverkoston kehittynyttä yhteistyötä hyödyntäen


Lataa ppt "1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle?"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google