Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuHannu Nieminen Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
1. Millä tavoin tämä osa-alue parantaa hyötyä asiakkaalle?
Asiakasraadin kautta tulee tietoon palvelujärjestelmään ja verkostoyhteistyön toimivuuteen liittyviä kokemuksia ja kehittämisehdotuksia Hankkeessa verkoston jäsenten (alan työtekijöiden) palveluohjausosaaminen kehittyy, mistä asiakkaat hyötyvät välittömästi. Esim. verkostoagenttitoiminnan välitön hyöty asiakastyöhön Hankkeen puitteissa kokeillaan myös mm. suorapäätösten tekoa kuntoutuksen alalla Kela-palveluntuottaja-erikoissairaanhoito
2
2. Miten asiakkaiden kokemuksia aiotaan hyödyntää?
Asiakasraati kokoontuu koko hankkeen ajan työpajoihin, haastatteluihin sekä tietoa kerätään myös kyselyiden kautta – tulokset kokoontumisista kerätään ja annetaan välittömästi tiedoksi hankeorganisaatioille sekä ohjausryhmään palautteen pohjalta toteutetaan välittömiä muutoksia työ- ja toimintatavoissa => kehitetään asiakastyötä sujuvammaksi, joustavammaksi sekä palveluverkoston kehittynyttä yhteistyötä hyödyntäen
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.