Asiakas esiin tiskin takaa

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Varainhankinnan uusi aikakausi!
Advertisements

Welcome Office Slussen Neuvontakeskus? Matalan kynnyksen palvelua maahanmuuttajille Pia Hägglund |
Nuorten tieto- ja neuvontapiste yESBOx, Espoon kaupunki.
Uusien kyläsuunnittelijoiden rekrytointitilaisuus 2. kokoontuminen, Siilinjärvi, kunnan talo Kyläsuunnittelun menetelmät Ohjelma Klo – 18.05Tilaisuuden.
EVU:n 40-v. historiakirja Alustava suunnitelma Kari Kallio
E-kirjojen lukulaitteet ja sähköiset aineistot
Verkko-opetuksen laadunhallinta yliopistoissa – millä toimenpiteillä yhdessä eteenpäin Janne Sariola, Annikka Nurkka, Sari Tervonen
Kv-strategian jalkautus Vahvuutena kansainvälisyys Osa CIMO Lauri Tuomi Lauri Tuomi 2011.
HAMK Kirjasto- ja tietopalvelut
”Jos menisin toimistoon ja se ihminen tietää mitä tarvitsen, ei ehdota mitä tekisin, se odottaa mitä kysyn” Bikva-arviointimallin soveltaminen käytännössä.
Konstit on monet Kirjastojen kotipalvelukuljetuskyselyn tuloksia Marja Heroja Johanna Oosi-Villikka Koti- ja laitoskirjastohenkilöstön koulutuspäivä Tampere.
Metropolian kirjasto- ja tietopalvelut
Turun ammattikorkeakoulun kirjasto - puheenvuoro käyttäjäkyselystä Eija Suikkanen
Salli osallisuus! Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry 75 -vuotta Juhlaseminaari Projektipäällikkö Anne Pyykkönen oSallisuushanke Salli.
Projekti: Iso rinkeli.
Finnan kehittämisideoiden hallinta LUONNOS Heli Kautonen ja Aki Lassila Konsortioryhmän kokous
A SIAKASPALVELUKOULUTUS Antin kalvot M ITEN KEHITTÄÄ ASIAKASPALVELUA ? Kehittämistä voi lähestyä kahdesta suunnasta 1. Organisaation Miten luomme.
HALLINTOKUNNAT JA ESTEETTÖMYYDEN TARVE - HANKE Niina Kilpelä, Kynnys ry.
Palvelun muotoilu, Workshop
A SIAKAS YKKÖSEKSI Feargal Quinn. F AKTAT KIRJASTA Kirjoitettu 1990 Kirjoittaja Feargall Quinn Kirjoittaa omakohtaisesta kokemuksesta Perustanut ruokakauppa.
Langaton lähiverkko ja mobiilipalvelut Oulun kaupunginkirjastossa Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto Maija Saraste
OHJEITA TET-RAPORTIN TEKEMISEEN
Asiakkaiden osallisuuden lisääminen sosiaalityössä SOS-hanke
Kysy kirjastonhoitajalta verkkotietopalvelu Nina Granlund Kirjastot.fi 2007.
Otsikko Kunnan tai kuntayhtymän kirjaston tietoliikenneverkon toteutuksen pohjana voidaan käyttää esimerkiksi tähtitopologiaa. Verkko jakaantuu useampiin.
KOHAA! Leena Kinnunen ja Mikko Paajala Rovaniemen kaupunginkirjasto – Lapin maakuntakirjasto Lapin kirjastokokous
Tornionlaakson kirjasto – tietotekniikkaa asiakkaiden parhaaksi Lapin kirjastokokous Leena Kinnunen.
Apua OPS:n tvt-tavoitteiden arviointiin Jari Harvio, Hämeenlinnan kaupunki Harri Jurvela, Tampereen kaupunki Esityksessä on Kahootilla toteutettu kilpailu.
Näyttöön perustuvan tehohoitoympäristön suunnittelu potilaan ja perheenjäsenten näkökulmasta Tiina Koskela, TtM-opiskelija.
Nettomuutto henkilön äidinkielen mukaan. Nettomuutto Vantaalle henkilön äidinkielen mukaan vuodesta 2000 Lähde: Tilastokeskus, päivitetty
CAVE – työskentelytapa: prosessi, muutokset, lopputulos Tiina Yli-Karhu, suunnittelukoordinaattori Jyrki Jääskeläinen, arkkitehti.
MATEMATIIKAN OPETTAJAHARJOITTELU OPEA510 NORMAALIKOULU.
Hommat haltuun! Kielten laitoksen aloitusinfo Marjo-Leea Alapuranen.
Digitaalisen lastenkirjallisuuden haasteet kirjastoissa
Osallisuutta ja yhteisöllisyyttä rakentamassa
FINNA Etelä-karjalaAN -hanke
Lisää liikettä koulupäivään
Lapsiperheraati Varkaudessa Marja-Liisa Honkanen
Finnan ulkoasu uudistuu
Minno meets Innokylä - törmäyskohtia
Finna.fi:n etusivu-uudistuksen suunnittelu
Kuntaliiton kehittämistoiminnan vaikuttavuus
Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän.
Tervetuloa kirjastoon Suomessa
Kirjallisuus vaikuttajana: draama, proosa ja runous
Sataedun osuuden väliraportointi
Yhdessä sisältöä asiakkaiden käyttöön Käyttäjälähtöisyys
KUOPION KAMPUSKIRJASTON IT-PALVELUT
Vanhoja ja uusia tapoja vaikuttaa
Kysely yleisille kirjastoille 2013
E-aineistot OUTI-kirjastoissa E-kirjat ja e-lehdet
Digitaalisen oppimisohjelman työpaja Jyväskylän vertaisoppimispäivä 5
Tiirismaan vesopäivät
Oppilaiden omiin laitteisiin Antti Karvonen
UUSI SAIRAALA Y-RAKENNUS tilaajan puheenvuoro
Lili Aunimo Innovaatioprosessi
Asumisneuvonnan chat palvelu
Käsitemäärittely Osallisuus / Osallistuminen / osallistaminen
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Mitä jokaisen uuden opiskelijan tulee tietää Oppimiskeskuksesta
Celian palvelut kirjastosta
Innopalkinnon arviointikriteerit Innokylän johtoryhmä 23.5.
”Matka maailman ympäri”-näyttely: Ohjeet ja aineisto
Pete & Turre (Petri Hälikkä ja Mikko Turtiainen)
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Kysy kirjastonhoitajalta
Kykyrin käyttö palvelusuunnittelun etukäteismateriaalina
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – (CTQ tree)
Osallisuudesta Tanja Räty.
Freesaa väsähtänyt palvelu
Esityksen transkriptio:

Asiakas esiin tiskin takaa Euran pääkirjaston asiakaspalvelutiskin uudistaminen​ Anni Tormas

Rakennus on valmistunut lokakuussa 1989

Uudistamisen kohteena pääkirjaston palvelutiskin alue

Henkilökunnan ja asiakkaiden osallistaminen kehittämiseen keväällä 2017 henkilökunnan tutustumismatka Ison omenan kirjasto Espoo Rikhardinkadun kirjasto Helsinki Martinlaakson kirjasto Vantaa sekä Osallistavina menetelminä laputus&asiakasraati

Mitä sinä haluaisit nähdä, kun astut sisään kirjastoon?

LAPUTUS 55 vastausta Kolme toistuvaa teemaa Värit ja leikillisyys kirjallisuus ja taide 3. Henkilökunta ja sosiaalisuus

Iloisen hymyn Vanhoja tavaroita Enemmän ihmisiä Iloisia värejä Ison kuvamosaiikin eri paikoista Eurassa Enemmän ihmisiä ja enemmän lukijoita! Karkkia Toiminnallisen ja värikkään paikan, jossa voi käyttää konetta, lukea tai hengailla säkkituolissa Viihtyisän palvelutiskin huomaavaisen virkailijan kera! Taidetta Kirjoja

Asiakasraati pääkirjastolla lokakuussa 2017 Täydentämään laputuksessa saatuja ideoita Raatilaisten ideoita: ”Suihkulähde ja sen takana liikkuvaa maisemakuvaa Eurasta (ääni)” ”Veden solinaa” ”Vehreys” ”Isoja viherkasveja” ”Valoisa asiakaspalvelukeskus” ”Kahvilamaisuutta” ”Värikkyyttä ja kutsuvia lukupaikkoja” ”Oleskelupaikkoja ja lukunurkkauksia”

Laputus: halpa, nopea, helppo  suosittelemme! Asiakasraati; työteliäämpi, mutta antoisa! Toimii osallistavan kehittämisen markkinointikeinona Hakeudu! Kysy, haasta, kuuntele – asiakkaita ja ei-asiakkaita! Henkilökunnan sekä asiakkaiden toiveet ja ideat suunnittelun pohjana Asiakkaille mahdollisuus kommentoida vielä suunnitelmaa

Kiitos! anni.tormas@eura.fi Seuraa meitä: Euran kunnankirjasto Euran kirjasto