Asiakas esiin tiskin takaa Euran pääkirjaston asiakaspalvelutiskin uudistaminen Anni Tormas
Rakennus on valmistunut lokakuussa 1989
Uudistamisen kohteena pääkirjaston palvelutiskin alue
Henkilökunnan ja asiakkaiden osallistaminen kehittämiseen keväällä 2017 henkilökunnan tutustumismatka Ison omenan kirjasto Espoo Rikhardinkadun kirjasto Helsinki Martinlaakson kirjasto Vantaa sekä Osallistavina menetelminä laputus&asiakasraati
Mitä sinä haluaisit nähdä, kun astut sisään kirjastoon?
LAPUTUS 55 vastausta Kolme toistuvaa teemaa Värit ja leikillisyys kirjallisuus ja taide 3. Henkilökunta ja sosiaalisuus
Iloisen hymyn Vanhoja tavaroita Enemmän ihmisiä Iloisia värejä Ison kuvamosaiikin eri paikoista Eurassa Enemmän ihmisiä ja enemmän lukijoita! Karkkia Toiminnallisen ja värikkään paikan, jossa voi käyttää konetta, lukea tai hengailla säkkituolissa Viihtyisän palvelutiskin huomaavaisen virkailijan kera! Taidetta Kirjoja
Asiakasraati pääkirjastolla lokakuussa 2017 Täydentämään laputuksessa saatuja ideoita Raatilaisten ideoita: ”Suihkulähde ja sen takana liikkuvaa maisemakuvaa Eurasta (ääni)” ”Veden solinaa” ”Vehreys” ”Isoja viherkasveja” ”Valoisa asiakaspalvelukeskus” ”Kahvilamaisuutta” ”Värikkyyttä ja kutsuvia lukupaikkoja” ”Oleskelupaikkoja ja lukunurkkauksia”
Laputus: halpa, nopea, helppo suosittelemme! Asiakasraati; työteliäämpi, mutta antoisa! Toimii osallistavan kehittämisen markkinointikeinona Hakeudu! Kysy, haasta, kuuntele – asiakkaita ja ei-asiakkaita! Henkilökunnan sekä asiakkaiden toiveet ja ideat suunnittelun pohjana Asiakkaille mahdollisuus kommentoida vielä suunnitelmaa
Kiitos! anni.tormas@eura.fi Seuraa meitä: Euran kunnankirjasto Euran kirjasto