Esi- ja alkuopetuksen yhteistyösuunnitelma Koulun nimi ja esiopetusryhmät
Esi- ja alkuopetuksen yhteistyön tavoite Tavoitteena on, että jokaisella esiopetuksen oppilaalla on mahdollisuus esiopetusvuotensa aikana yhteistoimintaan alkuopetuksen kanssa. Yhteistoiminta suunnitellaan esi- ja alkuopetuksen välisenä yhteistyönä ja kirjataan molempien lukuvuosisuunnitelmiin. Lapsen sujuva ja joustava siirtymä esiopetuksesta alkuopetukseen edellyttää päiväkotien ja koulujen välistä yhteistyötä ja molemminpuolista toimintakulttuureiden tuntemista. Jotta esi- ja alkuopetuksesta muodostuu lapsen oppimiselle ja kasvulle mielekäs jatkumo, on tärkeätä, että esiopetuksen ja alkuopetuksen tavoitteet, sisällöt sekä menetelmät ovat yhdensuuntaisia ja täydentävät toisiaan.
Esi- ja alkuopetuksen yhteistyösuunnitelma ja arviointi luku-vuosiI Suunnitelma Toteutuminen (Mitä on tehty?) Arviointi (Missä onnistuttiin, mitä pitää jatkossa huomioida?) 2017-18 Erillisenä suunnitelmana, löytyy Ossista
Esi- ja alkuopetuksen yhteistyösuunnitelma ja arviointi luku-vuosiI Suunnitelma Toteutuminen (Mitä on tehty?) Arviointi (Missä onnistuttiin, mitä pitää jatkossa huomioida?) 2018-19
Esi- ja alkuopetuksen yhteistyösuunnitelma ja arviointi luku-vuosiI Suunnitelma Toteutuminen (Mitä on tehty?) Arviointi (Missä onnistuttiin, mitä pitää jatkossa huomioida?) 2019-20