Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
JOULUTUTKIMUS SUOMALAISEN TYÖN LIITTO Markus Mervola Tutkimusraportti.
Advertisements

Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Yleistä tutkimuksesta
Poliisin turvallisuustutkimus 2009 Kyselytutkimus keväällä 2009 Lapin läänin osalta eräitä tuloksia Markku Palovaara, Lapin poliisin lääninjohto.
Isännöinnin Asiakastyytyväisyys yhteenveto 1 Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2010 (N9772) Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia.
Psoriasiskysely 2011 tulokset Helsingissä
Vuokralais- / Talotoimikuntien koulutus Kokonaisvuokran määräytyminen.
Suomen sinfoniaorkesterit ry Kävijätutkimus Etta Partanen Meiju Ahomäki Jan-Erik Müller.
OAJ:n Työolobarometrin tuloksia OAJ:n Työolobarometrin perustiedot Kysely toteutettiin loka-marraskuussa 2013 Kyselyn vastaajia 1347 – Opetusalan.
Ateriapalvelun tyytyväisyyskysely Tulokset 2016 (vert.2015)  Kyselyyn vastasi 117 asiakasta (120) – Miehiä 42 vastaajaa (54) – Naisia 69 vastaajaa.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2012 Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia yhteensä: 50.
1 Työhyvinvointikartoitus tuntiopettajille ja luennoitsijoille Wahren-opisto.
Naisten ja miesten palkkaerot 2006–2014 Tilastokeskus, Palkkarakennetilastot 2006–
Vapaaehtoistoiminnan vuoden tutkimus Otantatutkimus Toteutettu RAY:n tuella.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII TOUKOKUU 2016.
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Suomalaisten Energia-asenteet 2016
Maria Virtanen Finnan konsortioryhmä
Palvelukotien asiakkaiden tyytyväisyys LLKY:n palveluasumiseen
Kohonnut verenpaine: Koulutusryhmien väliset erot Kainuun maakunnassa
HSL-joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimus – syksy 2016
Kotihoidon asiakkaiden tyytyväisyys LLKY:n kotihoitoon
Rasvattoman maidon juominen: koulutusryhmien väliset erot Kainuussa
6.4 Liikunnan merkitykset
Kansalliskirjaston palvelukysely 2016: tuloksia Finnan osalta
Varjostus Oppia ikä kaikki tarjoaa verkoston jäsenille mahdollisuuden varjostaa kollegaa toisessa oppilaitoksessa. Varjostus on vertaisoppimisen menetelmä.
20.
Telian matkailututkimus
Minä kuljettajana.
Pataluodon koulu Draamaluokka Klikkaa lisätietoja:
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
Syömishäiriöliitto - SYLI ry
Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Majoituspalvelun ostopäätökseen vaikuttavat tekijät Turun Osuuskaupan hotelleissa Opinnäytetyö, Hanne-Mari Tuike, Turun ammattikorkeakoulu.
Itsenäisten osuuskauppojen yhtiö
Liikenteen automaatio ja liikenneturvallisuus
Mikä Kykyviisari? Maksuton työ- ja toimintakyvyn itsearviointimenetelmä työikäisille Perustuu vastajaan omaan arvioon tilanteestaan Arvioi suuntaa-antavasti.
POHJOIS-POHJALAISTEN HYVINVOINTI: 3
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
POHJOIS-POHJALAISTEN HYVINVOINTI: 1
Opintopsykologi Katja Hietanen
Taloustorstai Kuntaliiton kysely hallitusohjelman ja kehyspäätöksen vaikutuksista kuntatalouteen SÄÄSTÖKYSELY Mikko Mehtonen.
Talvirenkaiden kunnon kehittyminen
POHJOIS-POHJALAISTEN HYVINVOINTI: 6. Työ
Yhteinen keittiö -hanke
Liikenne ja autonomistajuus
Uuden teknologian vaikutukset työpaikoille
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
<Hankkeen nimi>
Opetusharjoittelun valtakunnallinen opiskelijapalaute Yksilöllisyyden huomioon ottaminen opetuksessa Hämeenlinna Marita Kontoniemi.
POTKA-verkoston arviointi - kyselyn tulokset
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely
Autokaupan toimintaympäristö
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Tervetuloa uuteen PowerPointiin
Ideamuotoilun palautekyselyn tulokset
Työnantajien suhtautuminen alle 30- ja yli 50-vuotiaisiin
Mielipiteet lasten digitaalisesta pelaamisesta
Kirjamessupäivystäjien perehdytys
Nuorten kuuleminen Valtakunnallisen nuorisotyön ja –politiikan ohjelman valmistelu Materiaalin tuottaneet 1. vuosikurssin yhteisöpedagogi (AMK) -opiskelijat.
Koulutuskiertue Suomen Sotaveteraaniliitto, Leena Seppälä.
Esityksen transkriptio:

Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys 12 2017

1368 vastausta 1 Tutkimuksen toteutus Marraskuu 2017, vkot 45-48 TIEDONKERUUN AJANKOHTA Marraskuu 2017, vkot 45-48 Linja-autoissa jaettu paperilomakekysely (tutkimushaastattelijoiden henkilökohtaisesti jakama) TIEDONKERUUTAPA 1368 vastausta VASTAAJAMÄÄRÄ Tiedonkeruu kiintiöitiin käytetyn linjan ja matkustusajan (klo 6-9, 9-15, 15-18) mukaan KIINTIÖINTI Kuopion ja lähikuntien joukkoliikenteen linja-autoilla matkustavat 15 vuotta täyttäneet henkilöt KOHDEJOUKKO

2 Yhteenveto tuloksista Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne saa yli 4:n keskiarvot kaikista vuoroja koskevista kysymyksistä, mikä on erittäin hyvä tulos. Parhaan arvion saa kuljettajien ajotapa (4,34), jota pitää erittäin tai melko hyvänä 93% vastanneista. Kuljettajan ystävällisyyttä (4,20) pitää erittäin tai melko hyvänä 84% vastaajista. Tiedon saatavuus reiteistä ja aikatauluista on myös erittäin hyvällä tasolla (4,20). Tiedon saatavuutta pitää erittäin tai melko hyvänä 84% vastaajista. Eniten kehitettävää on reiteissä ja aikatauluissa (3,89) sekä lipputuotteissa ja niiden ostamisessa (3,97) jotka 7 % vastanneista kokee erittäin tai melko huonoiksi. Yleisarvosanaksi Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne saa 4,01 ja vastaajista 84 % antaa arvioksi erittäin tai melko hyvä. Sopimuksittain tarkasteltuna yli 4:n yleisarvosanan Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne saa sopimusten 1, 2 ja 4 osalta. Linjoittain tarkasteltuna parhaat yleisarvosanat tulevat linjojen 2, 23, 20, 40 ja 4 matkustajilta. Heikommat yleisarviot antavat linjojen 16, 30, 31 ja 6 matkustajat. Yli 45 –vuotiaat naiset antavat keskimääräistä paremman yleisarvosanan (4,14), kun taas yli 45 –vuotiaiden miesten keskuudessa yleisarvosana (3,94) on heikompi kuin muiden vastaajien keskuudessa.

3 Vastaajarakenne

Vastaajarakenne

4 Vuoroa koskevat kysymykset

5. Yleiset kysymykset