Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

HSL-joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimus – syksy 2016

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "HSL-joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimus – syksy 2016"— Esityksen transkriptio:

1 HSL-joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimus – syksy 2016
HSLH Sini Puntanen Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset

2 Yleisarvosana HSL-alueen joukkoliikenteelle
Vastaushetken liikennemuodon mukaan Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset

3 Yleisarvosana bussiliikenteelle liikennöintialueittain
Linjan liikennöintialueen mukaan Keravan, Kirkkonummen ja Sipoon tuloksiin liittyy voimakasta satunnaisvaihtelua Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset

4 Liikennöinti täsmällisesti aikataulun mukaan
Vastaushetken liikennemuodon mukaan Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset

5 Tyytyväisyys lähijunaliikenteen täsmällisyyteen radoittain
Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset

6 Länsimetroa korvaava liikenne ja viivästymiseen liittyvä viestintä
Tyytyväisten matkustajien prosenttiosuus syksyllä 2016 Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset

7 Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset
Länsimetron vaikutusalueet Espoossa ja Helsingissä Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset

8 Asiakastyytyväisyystutkimus
Syksyn 2016 tutkimusjakso – Lähes vastaajaa Kyselyt liikennevälineissä arkisin klo 6-18 painottuen ruuhka-aikoihin ja - suuntiin Tuloksia käytetään Joukkoliikenteen kehittämisessä Liikennöitsijöiden bonusjärjestelmässä Kuljettajakoulutuksien tukena Liikennejärjestelmä ja tutkimukset/Liikennetutkimukset


Lataa ppt "HSL-joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimus – syksy 2016"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google