Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely"— Esityksen transkriptio:

1 Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely
02/2018

2 Asiakastyytyväisyyskysely
Toteutettiin ajalla Kysely lähetettiin kaikille Leppävirran kunnan niin kunnallisten kuin yksityisten varhaiskasvatus- ja esiopetuspalveluiden piirissä oleville perheille/huoltajille Palveluita käyttää reilu 200 perhettä ja 300 lasta Vastauksia saatiin 146 Vastaava kysely toteutettiin edellisen kerran kaksi vuotta sitten

3 1. Lapsen päivähoitopaikan hakeminen / esiopetukseen ilmoittautuminen 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen 1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Asiakaspalvelu haku- ja ilmoittautumisvaiheessa 23 72 47 146 4,1 Tiedonsaanti eri päivähoito- / esiopetusvaihtoehdoista 8 30 66 41 3,9 Päivähoito- / esiopetusvaihtoehdot vastaavat perheen tarpeita. 6 14 46 79 4,3 Tyytyväisyys saamaanne päivähoito- / esiopetuspaikkaan 37 102 4,6 Päivähoito- / esiopetuspaikan sijainti 31 110 4,7 Tyytyväisyys maksuporrastukseen (15/20/25/35/yli) 10 17 35 42 3,6 16 294 421 876 4,2

4 2. Lapsen päivähoidossa / esiopetuksessa aloittaminen 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen 1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Ensivaikutelma päivähoito- / esiopetuspaikasta 6 57 79 146 4,4 Päivähoito- / esiopetuspaikkaan tutustuminen 11 54 77 Lapsen ja perheen tarpeiden huomioiminen 7 51 83 Tiedon saanti toiminnasta 14 53 73 4,3 13 38 215 312 584

5 3. Lapsen kohtaaminen ja huomioiminen yksilönä 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen 1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Henkilökunnan ja lasten välinen vuorovaikutus 9 41 95 146 4,6 Lapsen turvallisuudesta ja hyvinvoinnista huolehtiminen 7 46 89 4,5 Toiminta- ja leikkimahdollisuuksien monipuolisuus 48 85 4,4 Lapsen tiedonhalun ja oppimisen tukeminen 6 90 Lapsen viihtyminen päivähoidossa / esiopetuksessa 96 Lapsen varhaiskasvatus- tai oppimissuunnitelmassa sovittujen asioiden toteutuminen 10 55 78 Lapsen mahdollisuudet vaikuttaa toimintaan 20 50 74 4,3 66 329 607 1022

6 4. Vanhempien osallisuus 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen 1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Lapsen varhaiskasvatuksen suunnittelu yhdessä henkilökunnan kanssa 16 46 82 146 4,4 Henkilökunnan taito kuunnella perhettä ja keskustella vanhempien kanssa 10 38 93 4,5 Vanhemmille tarjotut osallistumismahdollisuudet 15 51 77 7 41 135 252 438

7 5. Viestintä 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen 1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Päivähoito- / esiopetuspaikan toimintaa koskevan tiedonsaannin riittävyys 18 52 70 146 4,3 Internet-sivujen hyödyllisyys tiedon saannissa 14 49 47 32 3,6 6 67 99 102 292 3,9

8 6. Millä tavoin toivotte saavanne tietoa päivähoidon/esiopetuksen toiminnasta ja tapahtumista? Valitkaa kaksi (2) teille sopivinta vaihtoehtoa. Muu, mikä (10 vastausta): Whats app (3), hoitajalta suullisesti (5), puhelimeen sovellus (2)

9 7. Yleisarvosana päivähoidolle/esiopetukselle 1= Erittäin tyytymätön, 2=Tyytymätön, 3= En tyytyväinen enkä tyytymätön, 4= Tyytyväinen, 5= Erittäin tyytyväinen 1 2 3 4 5 Yhteensä Keskiarvo Kuinka tyytyväinen olette päivähoitoon / esiopetukseen kokonaisuudessaan? 8 51 84 146 4,5


Lataa ppt "Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google