Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys"— Esityksen transkriptio:

1 Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys 11 2018

2 1491 vastausta 1 Tutkimuksen toteutus
TIEDONKERUUN AJANKOHTA Loka-marraskuu 2018 ( ) Linja-autoissa jaettu paperilomakekysely (tutkimushaastattelijoiden henkilökohtaisesti jakama) TIEDONKERUUTAPA 1491 vastausta VASTAAJAMÄÄRÄ Tiedonkeruu kiintiöitiin käytetyn linjan ja matkustusajan (klo 6-9, 9-15, 15-18) mukaan KIINTIÖINTI Kuopion ja lähikuntien joukkoliikenteen linja-autoilla matkustavat 15 vuotta täyttäneet henkilöt KOHDEJOUKKO

3 2 Yhteenvetoa tuloksista
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne saa edellisten kierrosten tavoin tälläkin kierroksella yli 4:n keskiarvot kaikista vuoroja koskevista kysymyksistä, mikä on erittäin hyvä tulos. Parhaan arvion saa jälleen kuljettajien ajotapa (4,36), jota pitää erittäin tai melko hyvänä 93% vastanneista. Tiedon saatavuus reiteistä ja aikatauluista on myös edelleen erittäin hyvällä tasolla (4,33). Tiedon saatavuutta pitää erittäin tai melko hyvänä 89% vastaajista. Kehityskohteeksi koetaan tälläkin kyselykierroksella reitit ja aikataulut (3,97). Yleisarvosanaksi Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne saa 4,06. Vastaajista 85 % antaa arvioksi erittäin tai melko hyvä. Vastaajat kokevat joukkoliikenteen yhteiskunnallisesti erittäin merkittäväksi (4,63). Vastaajista 96% antaa arvioksi erittäin tai melko hyvä.

4 3 Vastaajarakenne Huomioitava: 03/2018 muutettiin linjojen otosmääriä verrattuna aikaisempaan. Tämä selittää eroavaisuuksia määrissä linjoittain ja sopimuksittain.

5 Vastaajarakenne

6 4 Vuoroa koskevat kysymykset

7 5. Yleiset kysymykset


Lataa ppt "Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google