Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuEmilia Ketonen Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys 11 2018
2
1491 vastausta 1 Tutkimuksen toteutus
TIEDONKERUUN AJANKOHTA Loka-marraskuu 2018 ( ) Linja-autoissa jaettu paperilomakekysely (tutkimushaastattelijoiden henkilökohtaisesti jakama) TIEDONKERUUTAPA 1491 vastausta VASTAAJAMÄÄRÄ Tiedonkeruu kiintiöitiin käytetyn linjan ja matkustusajan (klo 6-9, 9-15, 15-18) mukaan KIINTIÖINTI Kuopion ja lähikuntien joukkoliikenteen linja-autoilla matkustavat 15 vuotta täyttäneet henkilöt KOHDEJOUKKO
3
2 Yhteenvetoa tuloksista
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne saa edellisten kierrosten tavoin tälläkin kierroksella yli 4:n keskiarvot kaikista vuoroja koskevista kysymyksistä, mikä on erittäin hyvä tulos. Parhaan arvion saa jälleen kuljettajien ajotapa (4,36), jota pitää erittäin tai melko hyvänä 93% vastanneista. Tiedon saatavuus reiteistä ja aikatauluista on myös edelleen erittäin hyvällä tasolla (4,33). Tiedon saatavuutta pitää erittäin tai melko hyvänä 89% vastaajista. Kehityskohteeksi koetaan tälläkin kyselykierroksella reitit ja aikataulut (3,97). Yleisarvosanaksi Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne saa 4,06. Vastaajista 85 % antaa arvioksi erittäin tai melko hyvä. Vastaajat kokevat joukkoliikenteen yhteiskunnallisesti erittäin merkittäväksi (4,63). Vastaajista 96% antaa arvioksi erittäin tai melko hyvä.
4
3 Vastaajarakenne Huomioitava: 03/2018 muutettiin linjojen otosmääriä verrattuna aikaisempaan. Tämä selittää eroavaisuuksia määrissä linjoittain ja sopimuksittain.
5
Vastaajarakenne
6
4 Vuoroa koskevat kysymykset
7
5. Yleiset kysymykset
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.